Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOCUMENTATIE DIVERSE PRODUSE ALIMENTARE


Detaliu pentru invitatia numarul 299819
Autoritate contractanta
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Cod de identificare fiscala: 10099816
Adresa: Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Drobeta-Turnu Severin
Telefon: 0352401215
Fax: 0252-328658
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: DOCUMENTATIEDIVERSE PRODUSE ALIMENTARE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare diverse produse alimentare
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.06.2011 14:24
Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2011 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: D.G.A.S.P.C. Mehedinti, str.Traian, nr.89, etaj 2, camera 203, Drobeta Turnu Severin, tel/fax: 0252/328658
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: D.G.A.S.P.C. Mehedinti, str.Traian, nr. 89, etaj 1, camera 29, BIROU ACHIZITII PUBLICE, Drobeta Turnu Severin
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 95, 510.1 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind situatia personala - Formular nr.2;
-Cazier judiciar;
-Declaratie privind calitatea de participant ? Formularnr.3;
-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 ? Formular 4.-Certificat de participare la licitatie ? Formular nr.5;
-Certificat constatator plata buget de stat;
-Certificat constatator plata buget local;
-Certificat de inregistrare;
-Certificat constatator emis de O.R.C.;
-Declaratie privind incadrarea I.M.M. (daca este cazul);
-Informatii generale ? Formular nr.6;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ? Formular nr.8;
-Declaratie privind mijloacele de transport ? Formularnr. 9;
-ISO 9001:2008 sau echivalent;
Prin accesare direct in SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer