Achizitie publica - DOCUMENTATIE ACTUALIZARE PUG SI RLU ORAS AZUGA
Detaliu pentru invitatia numarul 168638
PRIMARIA ORASULUI AZUGA
Cod de identificare fiscala: 2843850
Adresa: STR.VICTORIEI NR.61, Azuga
Telefon: 0244 326300, 0244 326720
Fax: 0244 326330
Denumire invitatie: DOCUMENTATIE ACTUALIZARE PUG SI RLU ORAS AZUGA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 74251000-3 - Servicii de urbanism (Rev.1)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: actualizare PUG si RLU oras Azuga, inclusiv studiile si documentatiile necesare pentru avizare si aprobare conform legislatiei in vigoare
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.09.2008 10:48
Data limita de depunere a ofertelor: 24.09.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: orasul Azuga, str.Victoriei nr.61, cod 105100, jud.Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.09.2008 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Primariei orasului Azuga, str.Victoriei nr.61 , jud.Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economico-financiara, capacitatea tehnica si profesionala
disponibila in SEAP