Achizitie publica - DOCUMENTATIE ATRIBUIRE PRODUSE ALIMENTARE - NOIEMBRIE 2009
Detaliu pentru invitatia numarul 233388
SPITALUL JUDETEAN SALAJ
Cod de identificare fiscala: 4291719
Adresa: STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, Zalau
Telefon: 0260616920
Fax: 0260661066
Denumire invitatie: DOCUMENTATIE ATRIBUIRE PRODUSEALIMENTARE - NOIEMBRIE 2009
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZAREA DE PRODUSE ALIMENTARE
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 03.11.2009 11:45
Data limita de depunere a ofertelor: 16.11.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, JUDETUL SALAJ, REGISTRATURA
Data si ora deschiderii ofertelor: 16.11.2009 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ZALAU, STR. SIMION BARNUTIU NR. 67, JUDETUL SALAJ, SALA DE SEDINTE
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 110, 295.5 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
CONFORM FISEI DE DATE A ACHIZITIEI
SEAP