Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Documentatie Baza Salvamont Cheia - zona Muntele Rosu


Detaliu pentru invitatia numarul 181064
Autoritate contractanta
CONSILIUL JUDETEAN PRAHOVA
Cod de identificare fiscala: 2842889
Adresa: b-dul Republicii, nr 2-4, et.4, camera 116, Ploiesti
Telefon: 0244.529602
Fax: 0244.511611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Documentatie Baza Salvamont Cheia - zona Muntele Rosu
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: SF, PT, DE, Caiet de sarcini pentru lucrari, Documentatia pentru obtinerea Certificatului de Urbanism, Studiul de Impact asupra mediului, Documentatia pentru obtinerea avizelor, PAC - documentatia pentru obtinerea Autorizatiei de construire, Cerere de finantare, Asistenta tehnica pe toata perioada implementarii proiectului
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 31.10.2008 11:20
Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2008 09:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, Bdul republicii nr. 2-4, Registratura, cam. 66
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2008 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Bdul Republicii nr. 2-4, Consiliul Judetean Prahova, Registratura, cam. 66, intrarea
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Situatia personala ofertantului: - declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea la art. 181- certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale, valabile la data deschiderii ofertelor2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale: - certificat de inregistrare firma- certificat ORC3. Situatia economico-financiara: - Bilantul contabil la 31.12.2007- fisa de informatii generale5. Capacitatea tehnica si/sau profesionala: - declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani- fisa de experienta similara- declaratia privind efectivele medii anuale le personalului angajat. Cerinte minime: topometrist autorizat OCPI; seful de proiect membru al Ordinului Arhitectilor din Romania; inginer de rezistenta, inginer de instalatii; persoana fizica sau agent economic autorizat pentru elaborarea studiului de impact asupra mediului.
Consiliul Judetean Prahova, Ploiesti, cam. 420. Contravaloarea documentatiei, de 100 lei, prin OP sau la casieria Consiliului Judetean Prahova, cam. 206
Motive anulare:
Altele
Observatii: Nu este asigurata finantarea
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer