Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Documentatie ptr intabulare si parcelare/dezmembrare a imobilelor cu destinatie de cabinete medicale


Detaliu pentru invitatia numarul 69565
Autoritate contractanta
JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Cod de identificare fiscala: 4288110
Adresa: 21 DECEMBRIE 1989 NR 58, Cluj-Napoca
Telefon: 0264503300
Fax: 0264503300
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Documentatie ptr intabulare si parcelare/dezmembrare a imobilelor cu destinatie de cabinete medicale
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 74200000-1 - Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
Tip contract: -
Obiectul contractului: contractului intocmirea documentatiei pentru intabularea imobilelor in regim de carte funciara, identificarea situatiei juridice, identificarea faptica si prin masuratori a cladirilor, dezmembrarea spatiilor din cladire, care au destinatia de cabinete medicale, calcularea cotelor indivize comune conform cerintelor din caietul de sarcini si obtinerea oricaror avize/ acorduri sau alte demersuri necesare pentru intabularea terenurilor aferente imobilelor cu destinatie de cabinete medicale.
Stare procedura: Anulata
Data publicarii: 07.08.2007 10:28
Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2007 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Judetean Cluj, Serviciul Achizitii Publice, B-dul 21 Decembrie nr. 58, Cluj-Napoca
Data si ora deschiderii ofertelor: -
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: -
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Ofertantul va completa formularele care sa ateste situatia privind eligibilitatea si înregistrarea, conform documentatiei de atribuire
contra cost, valoarea acesteia fiind de 50 lei, de la Serviciul Lucrari si AchizitiiPublice, camera 55, între orele 8:00-15:00; 0264-503360
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
Observatii: Com. eval. a concl. s-a omis sa se ment. datele si/sau docum. pe care a.c. le poate pune la disp.ofert. a.i. ac. sa nu incl. in pret ofertat si sumele nec.proc.ac.date si/sau doc., suntem in prez.caz relevat de art. 209, alin. 1, lit. d) din OUG nr. 34/2006 atrib.contr.de achizitie publica, de conc.lucrari publice si de conc.serv.Ac.omisiune a viciat proc.;nu se pot adopta masuri corective a.i. sa nu conduca, la incalc.princ.prev. art. 2, alin.2 din OUG 34/2002.fapt ce a dus la anularea proc
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer