Achizitie publica - Documentatie tehnica - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatorului de specialitate al Spitalului orasenesc Rovinari
Detaliu pentru invitatia numarul 339824
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339824/21.11.2012
Denumire contract: Documentatie tehnica - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatorului de specialitate al Spitalului orasenesc Rovinari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ROVINARICod fiscal: 5057520, Adresa: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Telefon: +40 253371095, Fax: +40 0253371004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: MARIUS MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de sedinte - Primaria orasului Rovinari, STRADA FLORILOR, NR.2, Rovinari, Romania, cod postal: 215400, telefon: +40 253371095, fax: +40 0253371004, persoana de contact: Iosu Cosmin
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Documentatie tehnica - Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatorului de specialitate al Spitalului orasenesc Rovinari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea documentatiei tehnice aferente obiectivului de investitiiReabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea Ambulatorului de specialitate al Spitalului orasenesc Rovinari, conform specificatiilor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 244, 354.84 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 4.800 lei. Modul de constituire al garantiei - scrisoare de garantie bancara prezentata in original; - ordin de plata confirmat de banca emitenta; - sume in numerar depuse la casieria unitatii; - orice alt instrument de garantare. Contul in care se poate depune garantia de participare este RO60TREZ3405006XXX000402 deschis la trezoreria Rovinari. Dovada constituiri garantiei de participare se va prezenta cel tarziu la deschiderea ofertelor si nu se introduce in plic. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Autoritatea contractanta va retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului, dupa caz; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care, in urma unei contestatii depuse de ofertant, Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine ofertantului din garantia de participare suma de 2.443, 55 lei, conform art.2781, alin.(1) din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%din valoarea contractului de servicii fara T.V.A.2. Modul de constituire a garantiei: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, depunere la casierie a unor sume in numerar sau retineri succesive din situatiile de plata (sumele datorate pentru facturi partiale).Daca GBE se const. prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trez. Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia aut. ctr., cont in care va depune o suma de cel putin 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii ctr., aut. ctr. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept GBE in documentatia de atribuire.retineri succesive din situatiile de plata (sumele datorate pentru facturi partiale).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea ? formular ADeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? formular BCertificat oferta independenta ? formular GDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.691 ? formular HPersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Dorin Filip - Primar2. Neamtu Florin - Secretar3. Podaru Constantin ? Administrator Public4. Ungureanu Ion ? Sef Birou Contabilitate5. Iosu Cosmin ? Sef Birou Achizitii Publice Finantari Externe Administrativ Registratura6. Cinca Daniel ? Sef Serviciul Public de Asistenta Sociala7. Becheru Vasile ? conslier local8. Chiru Adina Stefania - conslier local9. Chivu Laurentiu ? conslier local10. Cretan Ileana ? conslier local11. Duta Nelu - conslier local12. Fratilescu Nicolae ? conslier local13. Golu Tiberiu ? conslier local14. Mihai Florin Marian ? conslier local15. Pistolea Constantin ? conslier local16. Radu Dorina ? conslier local17. Rusu Neculai ? conslier local18. Staicu Eugeniu Mihai ? conslier local19. Tanase Gigi ? conslier local20. Ungureanu Dumitru Florian ? conslier local21. Visan Elena ? conslier local22. Vodislav Claudiu Dorinel ? conslier local23. Vulpe Mirel ? conslier localCertificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul) Persoane juridice/fizice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul)Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita, daca este cazul, ofertantului clasat pe primul loc, documentele mai sus mentionate in copie lagalizata sau original.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie minim 480.000 lei Se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2011 (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul) sau orice alte documente edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare solicitate (copie lizibila cu mentinea conform cu originalul) Se va prezenta formularul B2
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani un contract de prestari servicii similare cu o valoare de minim 240.000 lei.Se va prezenta formularul C2, privind principalele prestari de servicii din ultimii 3 ani.Se vor prezenta copii de pe parti relevante ale unui contractde prestari servicii similare cu o valoare de minim 240.000 lei (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul), Informatii privind subcontractantiiSe solicita dupa caz, completarea formularului D cu subcontractantii si specializarea acestora.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul saumaimultisubcontractanti, contractantul are obligatia de a prezenta laincheierea contractului de achizitie publica respectiv contractelor incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizatiinoferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Peparcursulderulariicontractului, contractantulnuaredreptuldeainlocuisubcontractantii nominalizatiinofertafaraacceptulautoritatiicontractante, iareventualainlocuireaacestoranu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: 2 statii de lucru pentru proiectare, un soft specializat pentru proiectare (Autocad sau similar), un plotter (imprimanta) format A0.Se va prezenta formularul E, privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se vor prezenta documente care sa justifice cele solicitate - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul sau o declaratie pe propria raspundere privind punerea la dispozitie a echipamentelor tehnice necesare indeplinirii contractului in original., Ofertantul trebuie sa dispuna de minim urmatorul personal: 2 arhitecti cu cel putin 5 ani experienta profesionala generala, un inginer structurist cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala, uninginer instalatii HVAC cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala, un inginer instalatii sanitare cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala, un inginer instalatii electrice cu cel putin 3 ani experienta profesionala generala, un manager de proiect.Se va prezenta un formular privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere.Se vor prezenta pentru personalul solicitat CV-urile acestora, documente care sa justifice calificarea, contractele de munca sau de colaborare/prestari servicii copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, precum si angajamentul de disponibilitate al personalului/organismului tehnic de specialitate de care dispune si care va indeplini contractul in original Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii - Certificat ISO 9001/2001 in domeniul supus achizitiei. Se va prezenta Certificatul ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul), Ofertantul trebuie sa detina un certificat emis de organisme independente acreditate care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu - Certificat ISO 14001/2005 in domeniul supus achizitiei. Se va prezenta Certificatul ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente acceptate (copie legalizata sau copie lizibila cu mentinea conform cu originalul)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla anexata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2012 14:14