Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Documentatie tehnico ? economica, faza proiect tehnic, pentru investitia ?Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centru de Asistenta Medico ? Sociala Ghermanesti


Detaliu pentru invitatia numarul 325086
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL VASLUI
Numar invitatie: 325086/25.04.2012
Denumire contract: Documentatie tehnico ? economica, faza proiect tehnic, pentru investitia ?Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centru de Asistenta Medico ? Sociala Ghermanesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL VASLUICod fiscal: 3394171, Adresa: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Telefon: 0235361088, Fax: 0235361090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Stefan cel Mare nr 79, Vaslui, Romania, cod postal: 730168, telefon: +40 235361095, fax: +40 235361091, persoana de contact: Popica Nelu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, municipiul Vaslui, judetul Vaslui, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Documentatie tehnico ? economica, faza proiect tehnic, pentru investitia ?Reabilitare, modernizare, dezvoltare si echipare Centru de Asistenta Medico ? Sociala Ghermanesti
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Elaborarea documentatie tehnico-economice respectiv: reactualizare CU, proiect tehnic, documentatie tehnica pentru obtinerea autorizatiei de construire, documentatia tehnica pentru organizarea executiei lucrarilor, documentatii pentru obtinerea avizelor solicitate prin CU, asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilorconform prevedrilordin CAIETUL DE SARCINI al prezentei documentatii
II.1.6) CPV: 71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 125.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 3.582 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire: instrument de garantare emis de o societate bancara ori o societate de asigurari, infavoarea Autoritatii Contractante: JUDETUL VASLUI, care sa contina si referire la aplicarea prev. art. 2781 din OUG nr. 34/2006, cu mod. si compl. ulterioare, sauOP in contul de garantie alAut.Contr. : Judetul Vaslui, cont RO90TREZ6565006XXX000252 deschis la Trez.Vaslui, cod fiscal 3394171, saufila CEC certificata de banca emitenta, respectiv pt. garantie de participare la procedura de achizitie, saunumerar la casieria aut. contr. Dcumentele se prezinta in original.Nota: In cazul indeplinirii cond. prev. de art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare suma retinuta din gar. de part. va fi: 1.791 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoraea contractuzlui fara TVA, Durata garantiei de buna executie: trebuie sa acopere perioada de la semnarea contractului si pana la data receptiei la terminarea lucrarilor.Mod de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prev. art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare ? Formular nr.01 si Formular nr.02, in original;
- Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele si Certificat constatatoar privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilorde asigurari sociale la bugetul general consolidate, scadente inluna anterioara celei in care se depun ofertele, depusein original/copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul ยป , valabile la data deschiderii ofertelor.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiilede plata a impozitelor , taxelor si contributiilorcatrebugetul de stat local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta, depuse in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea legalizata a acestora in limba romana;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura , Formular 03, in original.-Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular nr. 27, privind neincadrarea in prevederile art. 691, din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele de decizie la nivelul Consiliului Judetean Vaslui sunt: Vasile Mihalachi, Dumitru Buzatu, Corneliu Bichinet, Stoica Gheorghe, Chircu Mihaela, Vieriu Vasile, Safir Ecaterina, Huides Manuela, Manolachi Petrica, Zurba Dorina, Popica Nelu.-Declaratie ?CERTIFICAT? de participare la licitatie cu oferta independenta , cf. Ordin ANRMAP nr. 314/2010 - Formular nr. 23Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceste documente trebuie depuse de fiecare membru al grupului. Ofertantul trebuie sa fie abilitat (autorizat) sa presteze activitati de natura celor care fac obiectul contractului de achizitie publica.Se solicita prezentarea: - Fisa entitatii legale (Formular 04), in original- Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertei (emis cu maximum 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor);Pt.persoane juridice/fizice straine se vor depune ocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Toate certificatele/documentele respective trebuie sa fie prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , valabile la data deschiderii ofertelor si insotite dupa caz de traducere legalizata in limba romana.NOTA! Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de: 350.000 leiIn cazul in care ofertantul face dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere cu 50% pentru criteriul legat de cifra de afaceri, Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca sustine ofertantul pentru indeplinirea cerintelor invocate, (sustinere privind cifra de afaceri), Daca sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca in cazul in carecontractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul direct responsabil cu indeplinirea contractului.Se solicita cel putin urmatorul personal: 1 arhitect membru OAR, cu drept de semnatura; 1 inginer proiectant structuri de rezistenta cu diploma in constructii civile/echivalent si cel putin un proiect intocmit; 1 inginer proiectant instalatii termice pentru cladiri cu dipolomain instalatii pentru constructii/echivalent cu cel putin un proiect intocmit; 1 inginer proiectant instalatii sanitare pentru cladiri cu diploma de studii in instalatii pentru constructii/echivalent cu cel putin un proiect intocmit; 1 inginer proiectant instalatii electrice pentru cladiri cu diploma in instalatii pentru constructii/echivalent cu cel putin un proiect intocmit.Nota: O persoana poate indeplini una sau mai multe din functiile solicitate., Experienta similara.Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani, indepliniti la data limita de depunere a ofertelor, a dus la bun sfarsit cel putin 1 contract de servicii similare de proiectare cladiri/reabilitare cladiri/modernizare cladiri, in valoare fara TVA, egala sau mai mare decat suma de :170.000 leiCurs de referinta lei/euro este cel din data de 24.02.2012, respectiv 1 euro = 4, 3535 lei., Informatii privind subcontractarea.Daca este cazul ofertantul are obligatia de apreciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de subcontractanti si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi, Tert sustinator (daca este cazul)Capacitatea tehnica si/sau profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In acest caz ofertantul are obligatiade a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. (experientasimilara, personal, utilaje si echipamente, etc), precum si documente care dovedesc faptul ca sustinatorul satisface cerinta pentru care acorda sustinere.In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant, trebuie sa prevada care sunt resursele respective, Informatii privind asocierea (daca este cazul)In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori, aceasta va cuprinde si acordul de asociere in care va fi nominalizat liderul asocierii, confirmat prin scrisori de imputernicire din partea tuturor asociatilor, proportia din contract care revine fiecarui asociat in parte precum si faptul ca liderul asociatiei este resposabil cu executia contractului inclusive platile., Informatii privindefectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Informatii privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP, fiindatasata invitatiei de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer