Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOCUMENTATII TOPO-CADASTRALE PENTRU INSCRIEREA IN CARTEA FUNCIARA A IMOBILELOR PROPRIETATE PUBLICA AFLATE IN ADMINISTRAREA A.N. APELE ROMANE ? ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU


Detaliu pentru invitatia numarul 328258
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Numar invitatie: 328258/30.05.2012
Denumire contract: DOCUMENTATII TOPO-CADASTRALE PENTRU INSCRIEREA IN CARTEA FUNCIARA A IMOBILELOR PROPRIETATE PUBLICA AFLATE IN ADMINISTRAREAA.N. APELE ROMANE ? ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIUCod fiscal: RO 23886365, Adresa: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Telefon: 0251.426655, Fax: 0251.427597
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Craiova, Romania, cod postal: 200738, telefon: +40 251426655, fax: +40 251427597, persoana de contact: IONUT MARIUS GRAURE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Craiova, judetul Dolj, Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOCUMENTATII TOPO-CADASTRALE PENTRU INSCRIEREA IN CARTEA FUNCIARA A IMOBILELOR PROPRIETATE PUBLICA AFLATE IN ADMINISTRAREAA.N. APELE ROMANE ? ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: documentatii topo-cadastrale pentru inscrirea in Cartea funciara a imobilelor proprietate publica aflate in administrarea A.N. Apele Romane - Administratia Bazinala de Apa Jiu de pe raza judetelor Dolj, Mehedinti, Gorj si Hunedoara
II.1.6) CPV: 71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 161.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1300 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 30 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Forme de constituire: a) prin virament bancar sau printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Documentul se va constitui in conformitate cu prevederile art. 86 si 87 din H.G. nr. 925/2006 (*actualizata*) si in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 (*actualizata*).b) Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO93TREZ2915005XXX009201 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova , C.I.F. RO 23886365, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. Documentul care face dovada constituirii garantiei de participare va fi transmis si la sediul autoritatiicontractante (in original in cazul scrisorilor de garantie sau o copie cu viza bancii in cazul ordinelor de plata), insotit de scrisoarea de inaintare (Formular nr. A). Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie la 50% va prezenta, anexat Formularului pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. ( Formular nr.B) (3) in cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006(*actualizata*).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 1), Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Formular nr.2), Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(Formular nr. 3)Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 4), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 5).Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) din OUG 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire, respectiv Cosmin CALIN - Directorul autoritatii contractante, Presedintele si/sau membrii comisiei de evaluare (dr. ing. Talau Marin - Director tehnic ?Lucrari hidrotehnice, ing.Ene Ion - Sef Birou Patrimoniu si Cadastru - A.B.A.Jiu, cj. Graure Ionut - Compartiment Achizitii A.B.A. Jiu )), 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de ONRC cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.(original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul")Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.CPentru persoane fizice/juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentNOTA: Ofertantului clasat pe primul loc, care a depus documentul in copie, i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.2. autorizatie A.N.C.P.I. clasa I sau II conform Ordinului Directorului ANCPI nr. 107/29.03.2010 privind aprobarea Regulamentului privind autorizarea sau recunoastreea autorizarii persoanelor fizice si juridice romane, ale unui alt stat membru al uniunii Europene sau ale unui alt stat care apartine Spatiului Economic European in vederea realizarii si verificarii lucrarilor de specialitate in domeniul cadastrului, al geodeziei si al cartografiei pe teritoriul Romaniei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ofertantultrebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, de cel putin 130000 lei., bilant contabil la 31.12.2011, anexele vizate si inregistrate la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista cu prestarile de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare , contracte a caror obiect a fost intabulari cursuri de apa, lucrari hidrotehnice etc., cu o valoare cumulata egala sau mai mare de 65000 lei fara T.V.A., Informatii privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fieindeplinit de catre subcontractanti., informatii privind echipamentele tehnice , mijloacele de masurare de care dispune operatorul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. Se solicita, caoperatorul economic sa aiba la dispozitie cel putin urmatoarele dotari: 1 statie totala , 2 (doua) GPS cu dubla frecventa, 1 softwareprelucrare date, 1 software tip CAD, computere, 1 Imprimanta ( ploter A0)., informatii referitoare la personalul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de candusere, informatii privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii. Se solicita, ca cerinta minima, ca operatorul economic sa aiba la dispozitie personal calificat pentru realizarea in bune conditii a contractului de servicii, respectiv 2 ingineri geodezi din care unul cu categoria de autorizare A. Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul supus contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in carese precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa., Standarde de protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus contractului. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. NOTA: Nu se accepta adeverinta din care rezulta ca operatorul economic este in curs de certificare. Se accepta un document, emis de organismul de certificare, in carese precizeaza ca operatorul economic a finalizat auditul de certificare, urmand sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer