Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dotare after scool in comuna Selaru, judetul Dambovita (amenajari pentru protectia mediului)? - parte integranta a proiectului: ?Modernizare drumuri de interes local, reabilitare camin cultural si infiintare after school in Comuna Selaru, judetul Dambo


Detaliu pentru invitatia numarul 341491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA SELARU
Numar invitatie: 341491/03.01.2013
Denumire contract: ?Dotare after scool in comuna Selaru, judetul Dambovita (amenajari pentru protectia mediului)?- parte integranta a proiectului: ?Modernizare drumuri de interes local, reabilitare camin cultural si infiintare after schoolin Comuna Selaru, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SELARUCod fiscal: 4532515, Adresa: SELARU, selaru, Telefon: 0245-723024, Fax: 0245-723024
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SELARU, selaru, Romania, cod postal: 137425, telefon: +40 0245723024, fax: +40 245723024, persoana de contact: GABRIEL LUCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Selaru, sat Selaru, comuna Selaru, judetul Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dotare after scool in comuna Selaru, judetul Dambovita (amenajari pentru protectia mediului)?- parte integranta a proiectului: ?Modernizare drumuri de interes local, reabilitare camin cultural si infiintare after schoolin Comuna Selaru, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare containere pentru deseuri conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 140 lei.Data corespunzatoare cursului calculat de BCE , la care se determina echivalenta leu/euro 09.07.2009 ? 4, 2142 lei/euroPer de valab a garantiei d participare: va fi cel putin egala cu per minima de valab a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de dep a ofertelor.In situatia in care rezultatul procedurii de achizitie pubblica este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de participare mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 70 lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. a) din OUG nr. 34/2006. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Ofertantii declarati IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Declprivindincadrareaintrep in categ IMM ? formularul nr. 12, in conform cu Ordinul nr. 27/26.01.2006, pentru modif si compl Legii nr. 346/2004. Modul de constit a garantiei d particip: - scrisoare de garantie bancara in fav AC (se prezinta in orig);
- un instrument de garantare emis in cond legii de o soc d asig (se prezinta in orig)-virament bancar in contul AC RO24TREZ 2735006XXX000063? Trez Gaesti;In cazul in care ofertantul alege ca instrum de garantare polita de asigurare, se impune ca la data si ora de desch a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia tb sa fie irevocabila. Instrum de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa necond, respectiv la prima cerere a benef, pe baza decl ac. cu priv. la culpa pers garantate.Garantia de particip se va returna in conf cu prev art.88 din HG 925/2006. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de particip tb sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru per de valab solic, cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru desch ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular nr.1(inclusiv tertul sustinator). Prezentarea oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreazafaptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006;
- cazier judiciar al societatii si al administratorului, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.- Declaratie pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular nr.2;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea formular nr. 3. Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document- Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular nr. 4; Nota: In czul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere- F4.- Declaratiaprivindneincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular nr.5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Reprezentant legal: Dutica FlorianConsilieri locali: Niculae Mugurel, Raducanu Marian, Stoian Aurel, Dragusin Relu, Tudorica Valentin, Ileana StanStoica Niculae , Oana AureliaPresedinte ? Dragne Emilian PetreMembrii ? Luca Gabriel, Toader Marian, Petre Marian, Matei GheorghitaCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate)Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucru declarate). - Certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului (codurile CAEN) cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.- Pentru persoanele juridice straine ? autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima obligativitatea prezentarii a oricaror documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere professional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentele prezentate vor fi obligatoriu legalizate si traduse in limba romana de catre traducator autorizat, la data depunerii ofertei. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Op ec vor prezenta cifra medie de afaceri globale pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare de 14.000 lei. Of va prez copii ale bilanturilor contab pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)vizate si inreg.Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009?1euro =4, 2373lei- 2010?1euro = 4, 2373lei- 2011?1euro = 4, 2379leiOf care tb sa efectueze conversia altor monede decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nat a tarii respective in care s-a facut inreg si se va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Op particip tb sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a efectuat cel putin o livrare de prod similare cu cele care fac ob prezentului contract.Of va completa/prezenta - Decl privind lista princip livrari de prod in ultimii 3 ani (Formular nr.7); Se vor anexa in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?: a) copie certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care benef este un client privat si, din motive obiective, op. ec. nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.b) Copie lizibila"conform cu originalul" dupaproces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/partiale/finala;c) Recomandare/document constatator beneficiar care sa cuprinda datele de idetif ale contr, per de derulare aacestuia, precum si modul in care au fost indepl obl, Cerinta 2Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere, Cerinta 3Informatii privind tertul sustinatorIn caz de sustinere financiara, tertul va completa angajament privind sustinerea financiara a ofertantuluiIn caz de sustinere tehinca si profesionala tertul va complete angajament privind sustinerea tehnica si profesionalaa ofertantului Se va prezenta o declaratie pe propria raspundere de catre fiecare asociatprivind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata deindeplinire a contractului .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.12.2012 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer