Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARE APARATURA MEDICALA - Analizor automat de bacteriologie


Detaliu pentru invitatia numarul 339302
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 339302/13.11.2012
Denumire contract: DOTARE APARATURA MEDICALA - Analizor automat de bacteriologie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARE APARATURA MEDICALA - Analizor automat de bacteriologie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARE APARATURA MEDICALA - Analizor automat de bacteriologie
II.1.6) CPV: 38434000-6 - Analizoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 1.800 lei .Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Pentru IMM ?uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea solicitata . In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMMModul de constituire a garantiei pentru participare: 1.Virament bancar / printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? conform art.86, alin.1 din H.G.925/2006;2.Numerar la caseria unitatii (caz in care ofertantul va prezenta chitanta) sau ordin de plata in contul RO18TREZ 3065 006X XX01 0832, Trezoreria Galati ;NOTA : Documentul care reprezinta garantia de participare, obligatoriu se va posta in SEAP (scanat) si va fi prezentat la sediu (Galati, str. Brailei nr. 177) de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se poate constitui prin: 1. Scrisoare de garantie bancara, anexa la contract, in originalsau2. Ordin de plata din care sa reiasa depunerea valorii garantiei de buna executiein contul autoritatii contractante, cod IBAN: RO18 TREZ 306 5006 XXX 010832, deschis la Trezoreria Galati, sau3. Orice instrument de garantare emis de societati de asigurari .
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completareformular 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completareformular 2Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completareformular 3Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin - Membru titularSandu Viorica - Membru titularDeju Maria - Membru supleantGasparoti Carmen - Membru supleantMihalcea Lucean - Membru titularBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru - Membru titularArtimof Daniela-Membru titularGeorgescu Costinela- Membru titularState Jana-Membru supleantPetre Mihaela-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantBotezatu dan - Membru supleantLazarovici Calina - ManagerDobrea Alina Valentina - Director finaciar contabilFirescu Dorel - Director medicalDomniteanu Viorica - Director de ingrijiriComisia de evaluare : Ing.Andrei Monica ? presedinteJr.Nicolau Alina ?membruEc.Grosu Alina ? membruConf.Univ.Dr.Tutunaru Dana - membruIng.Vrinceanu Vasile - membruIncadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea oferteiCertificat de participare cu oferta independenta-Completareformular 4Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular 7 Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 (doc. in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Ofertantul castigator va prezenta documentul in original/copie legalizata;Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service, medicamente, dispozitive medicale, in baza urmatoarelor :1.Legea nr.176/18.10.2000 privind dispozitivele medicale ;2.O.M.S. nr.1636/2004 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala ;3.H.G. nr.144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii ;4.H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale .Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1. Certificate sau alte documente emise de organisme abilitatece atesta conformitatea produsului, in concordanta cu prevederileDirectivei 98/79/CE, Cerinta 2. Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizatein ultimii 3 ani , continad valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferentdaca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta 3. Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma pregatirea profesionala si calificarea personalului responsabilpentru indeplinirea contractului, Cerinta 4. Declaratie privind dispunerea operatorului economic de utilaje, instalatii, echipamente necesare indeplinirii obligatiilor contractuale Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer