Achizitie publica - Dotare aparatura medicala recuperatorie
Detaliu pentru invitatia numarul 339093
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339093/09.11.2012
Denumire contract: Dotare aparatura medicala recuperatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotare aparatura medicala recuperatorie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Dotare aparatura medicala recuperatorie
II.1.6) CPV: 37440000-4 - Echipament de fitness (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 388, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Modul de constituire a garantiei pentru participare: - virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari conf. art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in contul RO 18 TREZ 3065 006X XX01 0832 Trezoreria Galati, sau la casieria unitatii. Lipsa dovezii constituirii garantiei de participare va avea drept efect respingerea, la deschidere, a ofertei (art. 33 alin. 3, lit. b din HG. 925/2006). Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiilor cerute la achizitii publice. Pentru a beneficia de aceasta facilitate garantia de participare va fi insotita de o declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM. Cuantumul garantiei de participare: lot 1 = 552 lei; lot 2 = 568 lei; lot 3 = 1100 lei; lot 4 = 456 lei; lot 5 = 220 lei; lot 6 = 552 lei; lot 7 = 296 lei; lot 8 = 276 lei; lot 9 =824 lei; lot 10 = 292 lei; lot 11 = 332 lei; lot 12 = 584 lei; lot 13 = 732 lei; lot 14 = 608 lei; lot 15 = 368 lei. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Nota: In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator suma de 1%, din valoarea estimata (in cuantumul prevazut la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006).Documentul care reprezinta garantia de participare se va scana si se va atasa in SEAP. Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177 Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 180 din OUG 34/2006-Completare formular;2. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular;3. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006-Completare formular;Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular; Sandu Viorica- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru titular; Deju Maria- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant; Gasparoti Carmen- reprezentant al Consiliului Judetului Galati-Membru supleant; Mihalcea Lucean- reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati-Membru titular; Boldea Valentin- reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati-Membru titular; Cristea Dumitru- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru titular; Artimof Daniela- reprezentant al Ord. Asist. Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati-Membru titular; Georgescu Costinela- reprezentant al Facultatii de Medicina Galati-Membru titular; State Jana- reprezentant al Presedintelui Consiliului Judetului Galati-Membru supleant; Petre Mihaela- reprezentant al Directiei de Sanatate Publica a judetului Galati-Membru supleant; Lefter Mihaela- reprezentant al Colegiului Medicilor Galati-Membru supleant; Bujoreanu Constanta- reprezentant al Ord. Asist. Medicali Generalisti, Moaselor si Asistentilor Medicali Galati-Membru supleant; Botezatu Dan- reprezentant al Facultatii de Medicina Galati-Membru supleant; Lazarovici Calina- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Manager; Dobrea Alina Valentina - reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director finaciar contabil; Firescu Dorel- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director medical; Domniteanu Viorica- reprezentant al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta ?Sf. Apostol Andrei? Galati-Director de ingrijiri;Comisia de evaluare: Ing. Tatu Gema Daniela ? presedinte; Jr. Nicolau Alina ? membru; Ec. Grosu Alina ? membru; prof. Jula Catalin ? membru; ing. Andrei Monica ? membru; jr. Bocaneala Alina ? membru rezervaPrecizare: Documentul solicitat se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Atentie!!! Incadrarea in situatiile prevazute de art. 180, 181 sau 69^1 din OUG 34/2006 duce la respingerea ofertei.4. Certificat de participare cu oferta independenta-Completare formular;5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular;6. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun ofertele;7. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei in care se depun oferteleNote: 1) Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2) Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate corespunde obiectului procedurii (se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul de atribuire, prezentarea documentului original sau copie legalizata);2. Pentru persoanele juridice/straine: copie conform cu originalul a documentelor edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Prezentare Fisa de informatii generale, pentru a asigura autoritatea contractanta ca ofertantul nu se afla in imposibilitate financiara; Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2009 - 1 euro = 4, 2282 ron; 31.12.2010 - 1 euro = 4, 2848 ron; 31.12.2011 - 1 euro = 4, 3197ron
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 - Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate ce atesta conformitatea produselor;, Cerinta 2 - Certificat sau orice alt document prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru montare/instalare/instruire, in conformitate cu standardele de reparatii si folosirea echipamentelor adecvate la standardele cerute de producator;, Cerinta 3 - Lista cu principalele livrari de echipamente similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Cerinta 4 - Recomandare/document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;, Cerinta 5 - Declaratie insotita de o lista cuprinzand subcontractatii (daca este cazul), precum si acordurile de subcontractare; Cerinta 1 - Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent; Nota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 08:00