Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dotare camin cultural Gura Barbuletului si after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita? ? parte integranta a proiectului ?Modernizare drumuri de interes local si achizitionare utilaj multifunctional terasier, extindere iluminat public, reabilitar


Detaliu pentru invitatia numarul 330091
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Barbuletu
Numar invitatie: 330091/22.06.2012
Denumire contract: ?Dotare camin cultural Gura Barbuletului si after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita? ? parte integranta a proiectului ?Modernizare drumuri de interes local si achizitionare utilaj multifunctional terasier, extindere iluminat public, reabilitare camin cultural Gura Barbuletului si infiintare after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BarbuletuCod fiscal: 4449402, Adresa: Romania, Judetul Dambovita, Comuna Barbuletu, Nr 104, Barbuletu, Telefon: 0245240933, Fax: 0245240721
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romania, Judetul Dambovita, Comuna Barbuletu, Nr 104, Barbuletu, Romania, cod postal: 137020, telefon: +4 0245240933, fax: +4 0245240721, persoana de contact: Benone Popescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Barbuletu, Loc. Barbuletu; Nr 104, Jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dotare camin cultural Gura Barbuletului si after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita? ? parte integranta a proiectului ?Modernizare drumuri de interes local si achizitionare utilaj multifunctional terasier, extindere iluminat public, reabilitare camin cultural Gura Barbuletului si infiintare after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Dotare camin cultural Gura Barbuletului si after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita? ? parte integranta a proiectului ?Modernizare drumuri de interes local si achizitionare utilaj multifunctional terasier, extindere iluminat public, reabilitare camin cultural Gura Barbuletului si infiintare after school in comuna Barbuletu, judetul Dambovita?.Achizitie: MOBILIER; DOTARIP.S.I.;COSTUME POPULARE, AMENAJARI PENTRU PROTECTIA MEDIULUI ? AFTER SCHOOL
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 620 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1.672, 00 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In sit. in care rezult. proced. de achizitie pub. este contestat la CNSC, iar contestatia este respinsa ca nefondata de acesta, din garantia de part. mentionata mai sus se va retine contestatorului suma de 836, 20lei, calculata conform art. 278 indice 1, alin. (1), lit. b) din OUG nr. 34/2006. Perioada de valab. a garantiei de part.: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.. I.M.M. ? urile care participa in nume propriu sau in asociere cu alte IMM-uri, pot prezenta garantie pentru participare in cuantum de 50% din valoarea mai sus precizata. Of. decl. IMM ? uri vor prezenta anexat formularului de garantie o Decl. privind incadr. intreprinderii in categ. IMM, in conf. cu Ord. nr. 27/26.01.2006, pentru modif. si complet. Lg nr. 346/2004. Modul de constit. a garantiei pentru part.: scrisoare de garantie bancara - sau virament bancar, plata se va face prin O.P. in contul RO66 TREZ 2715006X XX00 6027 Trezoreria Targoviste, ; sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari. In cazul in care ofertantul alege ca instrument de garantare polita de asig., se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor aceasta sa fie semnata de asigurat si asigurator. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prev. ca plata garantiei se va executa necond., respectiv la prima cerere a benef., pe baza decl. ac. cu priv. la culpa persoanei garantate. In orice sit., dovada constit. garantiei de part. trebuie sa fie prezentata, in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate solicitata, cel mai tarziu la data si ora stab. pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, formular F1;Tertul sustinator va completa Fnr. 21. Prezentarea a oricarui document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006: cazier judiciar al administratorului si al societatii, in original sau copie, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respective.Declaratie pentru neincadrarea in preved. art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 (inclusiv si de tertul sustinator conform prevederilor art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006, daca este cazul), formular F2;Declaratie privind calitatea de participant la procedura : Prezentarea F3.Nota: In cazul in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acst document)Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.P. nr.314/2010, formular F4;Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, s e va completa un singur formular pe asociere- F4.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? (se va prezenta inclusiv de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul), formular F5.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aexe Marian- primarul comunei Barbuletu;Consilieri locali: Burlacu Florin, Buzescu Vasile, Dumitra Ion, Iacobescu Gheorghe, . Ilinca Constantin, Istrate Florin, Nitescu Marian, Popescu Benone, Popescu Nadia, Ruxanda Vergiliu, Tanase ConstantinViceprimar Popescu Benone- presedintele Comisiei de evaluare;Secretar Bucur Ana Maria- membru in Comisia de evaluare;Asistent social Brendea Adelina Elena ? membru in Comisia de evaluare;Asistent social Robescu Florentina - membru in Comisia de evaluareTehnician cu urbanismul Georgescu Catalin -membru in Comisia de evaluareCertificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), in original sau copie lizibila, stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentatul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa obligatiile exigibile la luna anterioara deschiderii ofertelor.( Acestea se vor prezenta si pentru punctele de lucruimpicate in derularea contractului).Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de O.R.C in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie cu mentiunea conform cu originalul. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se vor prezenta Inf. generale / Declararea cifrei de afaceri? cuprinzand inf. privind op. ec. si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) precum si bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2009, 2010, ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011). Val. Min. a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani ( 2009, 2010, 2011) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie egala sau mai mare de: 46.230, 00 lei (LOT1); 20.350, 00 lei (LOT2); 83.500, 00 lei (LOT3); 16.500, 00 lei (LOT4).Conversia cifrei de afaceri globala se va exprima in lei /euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv dupa cum urmeaza: - 2009 - 1 euro = 4, 2373 lei- 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei- 2011 - 1 euro = 4, 2379 leiOfertantii care trebuie sa efectueze conversia altor metode decat euro sau lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inreg.si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Op ec tb sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a efect cel putin o livrare de produse similare cu cele care fac ob prezentului contr.Ofert va prezenta-Decl privind lista princip livrari de produse in ultimii 3 ani(F7);Se vor anexa in copie ?conform cu originalul?: a)Copii ale contr/paginilor din contract din care sa rezulte partile contr, obiectul, durata, pretul contr precum si pagina finala cu semnaturi cat si orice alte parti din contr pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea exper similare.In cazul in care contr contine clauze de confidentialitate, op ec tb sa depuna o declaratie in acest sens.b)Copie lizibila"conform cu originalul" dupapv de receptie la terminarea lucrarilor/partiale/finala;c.Recomandare/doc constatator care sa cuprinda datele de indetific ale contr, per de derulare si modul in care au fost indep oblig.Doc emise in alte limbi se vor traduce in lb rom.Dc din doc anexate rez ca op ec si-a indepl defectuos oblig contr, acesta va fi exclus procedura., Ofertantul trebuie sa dispuna de echipamente si bunuri necesare indepliniri contractului (mijloace de transport necesare transportului bunurilor). Ofertantul va completa/prezentaDeclaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului , formularul F24.Pentru a face dovada disponibilitatii utilajelor/echipamentelor in cauza, respectiv utilizarea acestora cu respectarea prevederilor legale si normativelor tehnice aplicabile pentru functionarea acestora, operatorul economic va trebui sa prezinte, in functie de situatia specifica fiecarui utilaj in parte, copii dupa contracte de inchiriere, contract de concesiune. Dovada disponibilitatii utilajelor, echipamentelor , etc. se face si prin angajament de punere la dispozitie, Informatii privind subcontractantii: Nu se accepta subcontractarea in integralitate, Informatii privind asocierea: In caz de asociere se va prezenta Acord de asociere. Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateSe va prezenta o declaratie pe propria raspundere (de catre fiecare asociat) privind respectarea masurilor de protectie a mediului pe toata durata de indeplinire a contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se afla postata pe SEAP In sectiunea General a Invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 11:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer