Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotare camin cultural pentru promovarea specificului local in comuna Covasint, jud.Arad


Detaliu pentru invitatia numarul 279857
Autoritate contractanta
COMUNA COVASINT
Cod de identificare fiscala: 3520253
Adresa: Covasint nr.319, judetul Arad, Covasint
Telefon: 0257/385005
Fax: 0257/385000
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Dotare camin cultural pentru promovarea specificului local in comuna Covasint, jud.Arad
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 18410000-6 - Imbracaminte speciala (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Dotare camin cultural pentru promovarea specificului local in comuna Covasint, din cadrul obiectivului de investitie: ?PROIECT INTEGRAT - Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Covasint judetul Arad?.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 21.02.2011 15:13
Data limita de depunere a ofertelor: 04.03.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Covasint, str.Principala, nr.319, jud.Arad
Data si ora deschiderii ofertelor: 04.03.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Covasint, str.Principala, nr.319, jud.Arad
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Altele (Servicii ale administratiei publice locale)
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 168, 532 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181;Decl.privind calitatea de participant la procedura;Certif.de atestare fiscala privind indep.oblig.de plata catre bugetul de stat;Certif.fiscal privind indep. oblig.de plata catre bugetul local;Certif.constat.emis de ORC;Certif.de particip.la licitatie cu oferta independenta;Bilanturile contabile: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie egala sau mai mare decat: Lot I = 200.000 ron;Lot II = 80.000 ron; Lot III = 40.000 ron;Lista princip.livrari de produse în ultimii 3 ani;Lot I: un contract similar cu valoare egala sau mai mare decat: 100.000 ron;Lot II: un contract similar cu valoare egala sau mai mare decat: 40.000 ron; Lotul III: un contract similar cu valoare egala sau mai mare decat: 20.000 ron; Decl.privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii;Cuantumul garantiei de participare este: Lot I = 2.000 RON; Lot II = 850 RON; Lot III = 400 RON.
SEAP, pe site-ul: www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare, in fisierul intitulat: "Documentatie si clarificari".
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer