Achizitie publica - Dotare camin cultural sat Boteni, comuna Boteni, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 357250
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357250/31.01.2014
Denumire contract: Dotare camin cultural sat Boteni, comuna Boteni, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BOTENI (PRIMARIA COMUNEI BOTENI)Cod fiscal: 4318431, Adresa: Judetul Arges, comuna Boteni, sat Boteni, nr.548, cod postal 117130, Boteni, Telefon: 0248295299, Fax: 0248295299
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Judetul Arges, comuna Boteni, sat Boteni, nr.548, cod postal 117130, Boteni, Romania, cod postal: 117130, telefon: +40 0248295299, fax: +40 0248295299, persoana de contact: BOGDAN VIJAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Boteni , Judetul Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotare camin cultural sat Boteni, comuna Boteni, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea caminului cultural din satul Boteni, comuna Boteni, judetul Arges cu diverse tipuri de mobilier si cu echipamente in scopul pastrarii si promovarii activitatilor culturale si a traditiei din zona
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 190, 402 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 1124 lei pentru Lotul 1 si de 2684 pentru Lotul nr. 2. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 alin.(1) din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul Cont: RO71TREZ04724510271XXXXX deschisla Trezoreria Campulung Muscel, cod fiscal: 4318431 ;
- se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta ? copia documentului.Potrivit prevederilor legaleoperatorul poate face dovada constituirii garantiei de participare inclusiv la data deschiderii ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data de 09.12.2013.(Model orientativ Formular nr. 17)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 alin. (1) ? (3) din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 1) / Cazier judiciar al operatorului economicDocumentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.Cazierul fiscal /judiciar se poate cere doar pentru operatorul economic (firma) si/sau pentru administratori/actionari/directori de companie/persoane cu putere de reprezentare (art.182 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006).2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Certificatele trebuie sa prezinte ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin (3) din Ordinulnr.509/2011.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 2)Documentele solicitate privind neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1si d) din O.U.G. nr.34/2006 vor trebui prezentate si de tertul sustinator daca este cazul.3) Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" conform Ordinului nr.314/2010.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 6)4) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din O.U.G. nr.34/2006 care se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Leau Vasile -primar;Popescu Constantin ? viceprimar;Bidilica Valentin Ionut ? secretar;Consilieri locali: Arsene Nicolae, Popescu Dumitru, Andreoiu Gheorghe, Mares Ion, Rujan Ionela Giniola, Leau Ion, Cretu Nicolae, Moldoveanu Vasile, Banica Ion, Zarnescu Marian Florin. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie lizibila conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC . Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Certificatul constatator se va putea depune in oricare din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in cursdocumentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: ) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract - maxim 2 contracte a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 56200 lei pentru Lotul 1 si de minim 134202 lei pentru Lotul 2 insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar., 2. Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind personalul utilizat pentru derularea contractului de furnizare, respectiv se va completa Formular nr.3 ? Informatii cu privire personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut de catre candisat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiib. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare;c. Se vor anexa CV si copii conform cu originalul dupa contractele de munca / contractele de colaborare.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ) Cerinta obligatorie: Ofertantii participanti la procedura vor prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, pana la data limita de depunere a ofertelor, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru dovedirea experientei similare se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produse.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a furnizat produse la nivelul unui contract - maxim 2 contracte a caror valoare/valoare cumulata a fost de minim 56200 lei pentru Lotul 1 si de minim 134202 lei pentru Lotul 2 insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar., 2. Resurse umanea. Ofertantul va prezenta informatii privind personalul utilizat pentru derularea contractului de furnizare, respectiv se va completa Formular nr.3 ? Informatii cu privire personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carei angajament de participare a fost obtinut de catre candisat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatiib. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la pregatirea profesionala (studii si calificare) a persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare;c. Se vor anexa CV si copii conform cu originalul dupa contractele de munca / contractele de colaborare.d.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).Informatii privind asocierea. Se va prezenta Acord de asociere daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa-si legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit, care sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Acesta se poate prezenta in original/copie legalizata/copie conforma cu originalul.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.01.2014 17:40