Achizitie publica - Dotare cu echipamente locuri de joaca, inclusiv instalare si montaj
Detaliu pentru invitatia numarul 355510
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355510/08.11.2013
Denumire contract: Dotare cu echipamente locuri de joaca, inclusiv instalare si montaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BACAUCod fiscal: R4278337, Adresa: STR. MARASESTI NR.6, Bacau, Telefon: +40 234581849, Fax: +40 234588757
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotare cu echipamente locuri de joaca, inclusiv instalare si montaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Echipamente pentru dotarea urmatoarele locurile de joaca: 1. Str. Bradului, nr. 19 ? 19 bis;2. Str. Florilor, nr. 1;3. Parc Gheraesti;4. Str. Republicii, nr. 76;5. Str. Letea, nr. 17;6. Str. Electricienilor, nr. 6.
II.1.6) CPV: 43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 4.800 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ( = 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Pentru garantia de participare depusa in euro/alta valuta echivalenta se va face la cursul BNR cu 10 zile inaintea datei limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita pentru depunerea ofertelor, atat prin postare in SEAP (scanata) cat si in original la sediul autoritatii contractante de toti operatorii economici. Intreprinderile mici si mijlocii, au dreptul la o reducere de 50%, a garantiei de participare, daca prezinta declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea firmei in categoria IMM-uri, conform Legii nr.346/2004 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii se va analiza cu privire la asociere in ansamblu, astfel, daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, atunci ofertantul beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare.Garantia pentru participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 actualizata.In cazul constituirii sub forma de scrisoare de garantie bancara, se va utiliza modelul din sectiunea FORMULARE, in cazul constituirii garantiei prin ordin de plata, banii se vor vira in contul de garantii al Trezoreriei Bacau: RO 28TREZ 0615 006X XX00 0234. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia ofertantului cat si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, fara ca autoritatea contractanta sa fi luat masuri de remediere necesare in baza art. 278^1, OUG 34/2006, actualizata, acestuia i se va retine suma stabilita in conformitate cu prevederile art. mentionat. Restituirea garantiei de participare se va face conform art. 88, sectiunea I, capitolul VII, din HG 925/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se va constitui: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, ce devine anexa la contract, conform art. 90, alin(1) sau b) prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin.(3) din HG 925/2006 actualizata. Furnizorul va deschide la unitatea Trezoreria Statului un cont, la dispozitia autoritatii contractante in care va vira suma initiala de cel putin 0, 5% din pretul contractului, restul pana la 5% se va constitui prin retineri succesive din valoarea facturilor aferente livrarilor efectuate. In cadrul proiectului de contract la cap.12.1, se va mentiona varianta dorita de constituire. Restituirea garantiei de buna executie se va efectua in conformitate cu prevederile art. 92, din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerintele solicitate a fi indeplinite vor avea la baza prevederile art. 180, 181, 182 si 69¹ din OUG 34/2006, actualizata si Ordinul presedintelui ANRMAP, nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.a.Eligibilitate: - neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006- completarea formularului A, sau certificat echivalent.b.Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -completarea formularului B cu anexe: -certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre stat si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat , - certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor locale.Din certificatele fiscale prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a efertelor.Se vor prezenta , dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc._la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare;c. Neincadrarea in prevederile art. 69¹(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata si calitatea de participant la procedureModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, actualizata - completarea formularului12D; Persoanele cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de achizitie, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante necesar finantarii contractelor de achizitii publice sunt: 1. Romeo Stavarache ? Primar2. Mihai Sustac ? Viceprimar3. Vasile Tescaru - Viceprimar4. Ilie Birzu ? Consilier Local5. Daniel-Dragos Stefan ? Consilier Local6. Corneliu-Dan Jitariu ? Consilier Local7. Neculai Nechita ? Consilier Local8. George Bogatu ? Consilier Local9. Cristinel Manolache ? Consilier Local10. Vasile Dragusanu ? Consilier Local11. Costel Bujor ? Consilier Local12. Stefan Bogdan Stanciu ? Consilier Local13. Irina Daniela Florea ? Consilier Local14. Elena Cosma ? Consilier Local15. Laurentiu Popa? Consilier Local16. Radu Ababei ? Consilier Local17. Maria Enasel ? Consilier Local18. Iulian Stoican ? Consilier Local19. Maria Raluca Nastase ? Consilier Local20 Ghiorghe Huluta - Consilier Local21. Isabela Elena Adam ? Consilier Local22. Laurentiu Novac Diaconu ? Consilier Local23. Viorel Cojocaru - Consilier Local24. Paul Valerian Timofte - Consilier Local25. Leonard Stelian Padureanu ? Administrator Public26. Ovidiu Popovici ? Secretarul Municipiului27. Cristina Buzdugan ?Director Directia Tehnica28. Clementina Vinerica ? Director Directia Economica29. Ioana Matei ? Sef Serviciul Achizitii30. Gabriel Lupu ? Director Directia Sport Cultura Sanatate ? presedinte comisie evaluare31. Ancuta Gavrilescu? Consilier Juridic Serviciul Implementare Proiecte ? membru comisie evaluare32. Malina Palade ? Consilier Directia Economica ? membru comisie evaluare33. Lina Panaite - Referent Serviciul Tehnic Investitii - membru comisie evaluare34. Emil Macarie ? ConsilierServiciul Achizitii - membru comisie evaluareModalitatea de indeplinire: -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, actualizata- completarea formularului12D.d. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: -Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - copletarea formularului G .Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberat de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 actualizata, atunci ofertantul/ candidatul poate prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul in care exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Documentele vor fi prezentate scanate dupa original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? la care se va atasa traducerea autorizata a acestora in limba romana.Formularele de mai sus se vor prezenta de toti ofertantii si ofertantii asociati.Tertii sustinatori ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul A, Formularul B pct.a, c^1 si d si Formularul 12D.Subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului vor prezenta Formularul 12D.Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic. - Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT, conform CR 4 ? 2009 sau echivalent (aplicat la obiectul procedurii).- Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement ? emisa de ISCIR-INSPECT conform CR 4 ? 2009 si PTR 19 ? 2002 sau echivalent (aplicat la obiectul procedurii).Toate documentele solicitate se vor depune in SEAP scanate dupa originale, copii legalizate sau copii lizibile conform cu originalul(dupa caz), semnate electronic.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul constatator in original/copie legalizata.Persoane juridice straine: - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani - se va completa Formularul C1 si anexa. Principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta minima: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au livrat, inclusiv montaj si punere in functiune, produse similare de minimum 240.000 lei fara TVA.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care sa demonstreze indeplinirea cerintei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 2 Declaratiereferitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? se va completa formularul F., Cerinta 3 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant . Cerinte minime: - Lista personalului cheie care va fi implicat in executia contractului. Personalul cheie va cuprinde si pozitia sudor autorizat ISCIR-INSPECT pentru operatiuni cu polimeri, pentru care se va prezenta autorizatie, conform prescriptiilor tehnice PT CR9/3 ? 2010 emisa de ISCIR-INSPECTDaca nu dispun la momentul depunerii ofertelor de personalul solicitat, operatorii economici pot prezenta o declaratie pe proprie raspundere ca la executarea lucrarilor de montaj vor dispune de personalul si autorizatiile solicitate., Cerinta 4 Certificate sau alte documente emise de organe abilitate in acest sens sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante.Echipamentele de joaca trebuie sa fie autorizate ISCIR-CERT sau echivalent. Echipamentele trebuie sa respecte cerintele de securitate prevazute in prescriptiile tehnice PT R 19/2002, HG 435/2010 si a standardelor in vigoare: SR EN 1176/1-7/2008 ? Echipamente pentru spatii de joaca si suprafete ale spatiilor de joaca, SR EN 1177/2008 ? Acoperiri amortizoare de socuri pentru suprafete ale spatiilor de joaca. Declaratie de conformitate, conform HGR 1022/2002. Rapoarte tehnice din care sa rezulte ca materialele echipamentelor realizate din HDPE destinate spatiilor de joaca pentru copii nu au componente toxice.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 11:56