Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotare cu mobilier pentru obiectivul de investitii: ?AMENAJARE SI SUPRAETAJARE CONSTRUCTIE EXISTENTA PENTRU SEDIU GARDA FINANCIARA SECTIA CONSTANTA?


Detaliu pentru invitatia numarul 339117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: GARDA FINANCIARA-COMISARIAT GENERAL
Numar invitatie: 339117/09.11.2012
Denumire contract: Dotare cu mobilier pentru obiectivul de investitii: ?AMENAJARE SI SUPRAETAJARE CONSTRUCTIE EXISTENTA PENTRU SEDIU GARDA FINANCIARA SECTIA CONSTANTA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGARDA FINANCIARA-COMISARIAT GENERALCod fiscal: 15820130, Adresa: Piata Alba Iulia nr.6 Bloc I 5 tronson 1 si 2, parter+mezanin, sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 3165761, Fax: 3165762
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Alba Iulia nr.6 Bloc I 5 tronson 1 si 2, parter+mezanin, sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 031104, telefon: +40 213165761, fax: +40 213165762, persoana de contact: GHEORGHE GACHI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Piata Alba Iulia nr.6 Bloc I 5 tronson 1 si 2, parter+mezanin, sector 3 Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 031104, telefon: +40 213165761, fax: +40 213165762, persoana de contact: GHEORGHE GACHI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotare cu mobilier pentru obiectivul de investitii: ?AMENAJARE SI SUPRAETAJARE CONSTRUCTIE EXISTENTA PENTRU SEDIU GARDA FINANCIARA SECTIA CONSTANTA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de mobilier necesar in vederea asigurariiconditiilor necesare desfasurarii activitatii personalului la obiectivul de investitii : ?Amenajare si supraetajare constructie existenta pentru sediu Garzii Financiare Sectia Constanta?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se poate constitui prinvirament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata, fila CEC.In cazul constituirii garantiei de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formularul 11 ? (Sectiunea-III), in favoarea Garzii Financiare?Comisariatul General.- In cazul constituirii garantiei de participare prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire.- Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004.Atentie! : Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conform prevederilor din actul normativ mentionat va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Valoarea garantiei de participare este de5645lei, formularul 11, anexat la documentatie ( formulare)RO67TREZ 7005005XXX000219 Garda Financiara?Comisariatul General deschis la D.T.C.P.M. BUCURESTI, CUI- 15820130.4. Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 87 din H.G.R.nr.925/2006 coroborat cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului- in conformitate cu prevederile art. 90alin 1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In situatia constituirii garantia de buna executie sub forma unei scrisorii de garantie bancara aceasta va fi completata conform Formularului 12.- Cf prev art. 16 din L nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezv intrepr mici si mijlocii, acestea benef de red cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la semnarea contractului iar intrarea in vigoare a acestuia va avea loc dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1- calitatea de participant si Formularul 14- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 1.Pot participa la procedura persoane juridice, romane sau straine; operatori economici in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati.In acesta situatie, asociatii vor prezenta distinct documentele privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare.Un ofertant va fi eligibil pentru a participa la licitatie daca prezinta documentele edificatoare, din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi : certificatele, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va depune formularul 2, anexat la documentatie ( formulare)Obs. Pe documentul de mai sus, completat, se va mentiona calitatea( reprezentant legal sau imputernicit al acestuia) numele si prenumele celui care semneaza, semnatura si se va aplica stampila.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.In cazul in care oferta este depusa de un grup de operatori economici atunci oferta comuna trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere in conformitate cu Formularul 2.Pot participa la procedura persoane juridice, romane sau straine; operatori economici in calitate de ofertanti sau ofertanti asociati.In acesta situatie, asociatii vor prezenta distinct documentele privind indeplinirea tuturor criteriilor de calificare.Un ofertant va fi eligibil pentru a participa la licitatie daca prezinta documentele edificatoare, din tara de origine sau din tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi : certificatele, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat.Prezentarea urmatoarelor certificate: a) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. in copie conforma cu originalul, din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor, in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul in copie conforma cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii situatiei personale a ofertantului, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 15.Persoane din cadrul autoritatii contractante care detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Felicia POP - Comisar General, Marius BRUJAN - Sef serviciu juridic si contencios, Constantin CIUNGU - consilier juridic, Cristinel CAMBREA - Serviciu financiar contabilitate si executie bugetara, Gheorghe GACHI ? Sef serviciu administrativ si investitii, Aurel BALAN ? Comisar, Ionel BUNEA ? Comisar, Robert DOBROTA ? Expert serviciu administrativ si investitii. Formularul va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul. Documentul solicitat se va prezenta in original.Incazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPrezentare in original sau copie conforma cu originalul a Certificatului Constatator, astfel incat informatiile cuprinse in certificat sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Acsta va fi emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte urmatoarele: obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;sediul actual al societatii;nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006, privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.In cazul asocierii cerinta minima de calificare va fi indeplinita prin cumul.Pentru demonstrarea indeplinirii capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.Ofertantii - persoane juridice straine vor prezenta: -documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original si in copie tradusa de un traducator autorizat in limba romanaprecum si documente privind reprezentantul sau in Romania.- declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure: inregistrarea la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare;in cazul asocierii va asigura legalizarea asociatiei;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest angajament.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima obligatorie: Prezentarea Formularului 4 completat cu informatii referitoare la: datele de identificare ale operatorului economic;rezultatul exercitiilor financiare lei/euro pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011).Pentru demonstrarea indeplinirii situatiei economico-financiara, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte Formularul 6 completat.Cerinte minime pe care ofertantul trebuie sa le indeplineasca pentru a fi considerat calificat: Media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani financiari (2009, 2010, 2011)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta cel putin 1 contract indeplinit in ultimii 3 ani (2009-2011) cu o val min de 200.000 lei pt livrare de produse similare. Fisa privindexperienta similara (Formular 13 si Formularul 6) in executia unor astfel de lucrari similare in ultimii 3 ani. Se vor anexa, in ?copie conform cu originalul?: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiarprin care se confirma livrarile de produse. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
-info ref la personalul tehnic de specialitate de care dispune-Certif sau alte doc emise de organisme abilitate in acest sens care sa ateste conformitatea produselor. declaratie ref la echip teh si la mas apl in ved asig calitati
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer