Achizitie publica - Dotare scoala cu clasele I-VIII, Sat Cocu, Comuna Cocu, Judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 322644
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322644/26.03.2012
Denumire contract: Dotare scoala cu clasele I-VIII, Sat Cocu, Comuna Cocu, Judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cocu (Consiliul Local Cocu)Cod fiscal: 4318369, Adresa: Comuna Cocu Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Telefon: 0248246450, Fax: 0248246460
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Cocu, Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Romania, cod postal 117265, telefon: +40 248246450, fax: +40 248246460, persoana de contact: Gheorghe Tuca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cocu, Sat Richitele de Jos, Jud. Arges, Cocu, Romania, cod postal 117265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotare scoala cu clasele I-VIII, Sat Cocu, Comuna Cocu, Judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1: Dotari laborator informatica: computere de birou, retroproiector, imprimante, camere web, camera foto, indicatoare laser, multifunctionala, aplicatii scolareLotul 2: Dotari laborator fizica-chimie: echipament laborator, cronometru, termometru, cantar, inel Gravesande's, spectroscop, prisma, scripete, set greutati, magneti, busola, sursa de curent, centrala hidro-eoliana, multimetru, aparat Wimhurst, indicator laser, eprubete, spirtiera, manusi, modele de atomi, hartie indicator, stative, sita azbest, bec Bunsen, aparat Hoffman, cilindri sticla, cilindri gradati, pahare Berzelius, palnii, balon Erlenmeyer, notebookLotul 3: Dotari sala sport: vestiare, saltele, banci, lada, capra, trambuline, cos baschet, porti handbal, mingi, fileu volei, jaloane, corzi, spalieri, joc de sah, masa tenis, banda fitness, stepper, bicicleta, aparat fitness abdomen, casetofonLotul 4: Dotari PSI: lopata, lada nisip, tarnacop, cazma, cange, stingator cu spuma, stingator cu pulbere si CO2
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1:2700 lei, Lotul 2:390 lei, Lotul 3:540 lei, Lotul 4:30 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie sub forma de: a) scrisoare de garantie, conform Formularului G.1 care se prezinta in original si va fi anexata / atasata la coletul cu oferta;b) ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in contul Primariei Cocu nr. RO88 TREZ 0462 4510 271X XXXX, deschis la Trezoreria Pitesti. Ordinul de plata trebuie sa contina confirmarea transferului sumei catre Primaria Cocu si procedura de achizitie publica pentru care s-a efectuat operatiunea. Documentul justificativ va fidepus la sediul primariei cu cel putin 3 zile lucratoare inainte de data deschiderii pentru a putea fi verificata tranzactia.c) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. In acest caz se impune ca la data si ora de deschidere a ofertelor documentul sa fie semnata de asigurat, asigurator si beneficiar (autoritatea contractanta).Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor sau grupului de ofertanti din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), valoarea garantiei de participarese reduce la 50% din cuantumul prezentat in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui: *prin scrisoare de garantie bancara de buna executie sau*prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante (H.G. 1045 / 19.10.2011). Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in Documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formular A.1 ? Declaratie privind eligibilitatea operatorilor economici ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? formular semnat si stampilat;Formularul va fi prezentat si de sustinatorul financiar sau tehnic (daca e cazul).Formular A.2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile prevazute la art. 181 ? formular semnat si stampilat;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre Bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local (pentru fiecare punct de lucru) ? copie certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura;Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata, comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare a autenticitatii documentelor depuse.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Formular A.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratie pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului? formular semnat si stampilat;Formular A.4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular semnat si stampilat;Formular A.5 ? Declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Primariei Cocu sunt urmatoarele: 1. Tuca Gheorghe ? Primarul comunei Cocu2. Tudor Ion ? Viceprimarul comunei Cocu3. Marghiolu George ? Secretarul comunei CocuFormularul A.5 se va prezenta de catre toti ofertantii, ofertantii asociati, subcontractantii ce vor fi implicati in realizarea obiectului contractului cat si de catre terti sustinatori, daca este cazul. Certificat constatator emis de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului ? original, copie legalizata sau copie lizibila certificata de ofertant ?conform cu originalul? cu stampila si semnatura.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, similare celor cerute de autoritatile din Romania.Se vor prezenta documentele solicitate sauechivalente celor solicitate din tara unde sunt inregistrati respectivii ofertanti. Documentele vor fi traduse in limba romana de catre un traducator autorizat si legalizate, conform legii romane.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Confirmarea unei livrari de produse similare in ultimii 3 ani a carei valoare este de minim: Lotul 1:100.000 lei;Lotul 2:15.000 lei;Lotul 3:20.000 lei;Lotul 4:1.000 lei., Informatii referitoare dotari tehnice., Informatii referitoare la personalul implicat in contract., Informatii privind personalul de specialitate., Informatii privind subcontractantii. Standarde de asigurare a calitatii., Standarde de asigurare a calitatii produselor ofertate.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 11:58