Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea asezamintelor culturale din comuna Bazna


Detaliu pentru invitatia numarul 347777
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Bazna
Numar invitatie: 347777/31.05.2013
Denumire contract: Dotarea asezamintelor culturale din comuna Bazna
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna BaznaCod fiscal: 4307050, Adresa: str.Tudor Vladimirescu nr.500, Bazna, Telefon: 0269850088, Fax: 0269850102
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Tudor Vladimirescu nr.500, Bazna, Romania, cod postal: 557030, telefon: +40 269850088, fax: +40 269850050, persoana de contact: Primaria comunei Bazna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Bazna, str.Tudor Vladimirescu nr.500, Bazna, Romania, cod postal: 557030, telefon: +40 269850088, fax: +40 269850050
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea asezamintelor culturale din comuna Bazna
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Multifunctionala, Laptop, Camera video, Videoproiector cu ecran, Sistem de sunet, Scaune, Masa, Cuiere.Cantitatile de materiale sunt cele mentionate in caietul de sarcini.Valorile estimatepentru fiecare lot sunt: LOT NR. 1 = 7000lei, LOT NR. 2 =10200 lei, LOT NR. 3 =20100lei, LOT NR. 4=8417lei, LOT NR. 5=20400lei, LOT NR. 6 =94050lei, LOT NR. 7=45000lei, LOT NR. 8=5550lei,
II.1.6) CPV: 32340000-8 - Microfoane si difuzoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 717 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul GP: Lot nr.1-139 lei, Lot nr.2-203lei, Lot nr.3-400lei, Lot nr.4-167lei, Lot nr.5-406lei, Lot nr.6-1872lei, Lot nr.7-896lei, Lot nr.8-110leiIn baza Legea nr.346/2004 pentru I.M.M. valoarea GP este de 50% din GP. Cerinta obligatorie: in cazul I.M.M. grantia de participare va fi insotita de Declaratia pe propie raspundere ca societatea se incadreaza in cadrul I.M.M. Perioada devalabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. GP se poate constitui: prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (formularului nr.6 din sectiunea formulare) sau ordin de plata in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor, sau la caseriaauroritatii contractante .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse .Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla inoricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la terminarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei d)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat. Pentru GP prezentate in euro cursul de schimb va fi cel comunicat de BNR cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
CuantumulGBE a contractului de lucrari: 10% din valoarea estimata a contractului.GBE se constituie prin scrisoare de garantie bancara sau din partea unei societati de asigurari (form.nr. 10)sau GBEse poate constitui si prin retineri succesive in proportie de 10% din valoarea facturii. In acest caz se aplica Hotararea 1045/2011, contractantul va deschide un cont la dispozitia AC, la Trezoreria Statului. Suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica decat 0, 5%din pretul contractului. AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate pana la valoarea GBE. DurataGBEeste valabila pe toata durata contractului, contractul considerandu-se incheiat dupa semnarea procesului verbal de receptie a lucrarii. Semnatarul contractului are obligatia sa prelungeasca valabilitatea scrisorii de garantie cel putin cu durata de prelungire a valabilitatii contractului.In baza Legea nr.346/2004 pentru IMMvaloarea GBE este de 50%din cuantumul GBE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Conditii de eligibilitatea-prezentarea declaratiei de eligibilitate conform formularului nr.1 din sectiunea formulare. Neincadrarea in prevederile art. 181din OUG-34/2006-completarea formularului nr. 2 din sectiunea formulare; pentru sustinerea declaratiei ofertantii vor prezenta: certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor catre bugetul de stat si certificat de plata a taxelor si impozitelor locale in original/copie legalizata/copie conform cu originalul care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Se accepta si ofertanti cu datorii esalonate conform legislatiei in vigoare. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 11 din sectiunea formulare. Se va prezenta CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Formularul 12 din sectiunea formulare. DECLARATIE privind respectarea prevederilor art.69indice 1 din OUG-34/2006 (formular nr.13-sectiunea formulare), cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele implicate in procesul de evaluare sunt: Scumpu Lucian Gligor, Lica Gheorghe, Padure Elena, Scutaru Adriana, Baba Ioan Adrian, Bogdan Doina, Duma Ioan Marius, Mitri Paul Iulian, Solomon Ionut Iulian, Duma Ioan Sorin, Scumpu Mihai, Schenker Sipos Ferencz, Halmaciu Iustin, Dragoman Gheorghe, Cucerzan Gheorghe, Boldi Andrei Adrian, Man Ioan. .In cazul unei asocieri aceste conditii trebuiesc indeplinite de toti membri asocierii . Ofertantii (persoane juridice/fizice romane) trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din Romania-Prezentareain original/copie legalizata/copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de catre Oficiul Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse sau produse similare cu produsele care fac obiectul procedurii (principal sau secundar) , care va contine date reale si exacte la data limita de depunere a ofertelor.In cazul prezentarii copiei Certificatului Constatator, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului Constatator.Ofertantii (persoane juridice/fizice straine)trebuie sa fie inregistrati intr-una dintre formele de inregistrare din tara de origine.-Prezentarea de documenteedificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (traducere legalizata)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima de calificare ca media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani(2010/2011/2012), sa fiecel putin egala sau mai mare decat valorile : - Lot nr. 1=14.000, 00 lei.- Lot nr.2 =20.400, 00 lei- Lot nr.3 =40.200, 00 lei.- Lot nr.4 =16.834, 00 lei- Lot nr.5 =40.800, 00 lei- Lot nr.6 =188.100, 00 lei- Lot nr.7 =90.000, 00 lei- Lot nr.8 =11.100, 00 leiCursul mediu anual va fi cel comunicat de BNR pentru anii care se prezinta Cifra de afaceri globala. Prezentarea Fisei de informatii generale, completat potrivit modelului prezentat in formularului nr. 3 din sectiunea formulare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea de produse similare cu obiectul contractelorin ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere ofertelor , in valoare minima de cel putin : - Lot nr. 1=7.000, 00 lei.- Lot nr.2 =10.200, 00 lei- Lot nr.3 =20.100, 00 lei.- Lot nr.4 =8.417, 00 lei- Lot nr.5 =20.400, 00 lei- Lot nr.6 =94.050, 00 lei- Lot nr.7 =45.000, 00 lei- Lot nr.8 =5.550, 00 leiPrezentarea unei liste cu principalele produse furnizate in ultimii3 ani, respectiv pana la data depunerii ofertelor (conform formularului nr.4. din sectiunea formulare), insotita decertificaride buna executie pentru cele mai importante contracte si carevor contine valori, perioada de furnizare si beneficiari.Cursul de schimb valutar este cursul mediu anual comunicat de BNR (anul 2010/1euro=4, 2099 lei- 2011/1 euro=4, 2379 lei- 2012/ 1 euro=4, 4560 - iar pentru anul 2013 se va calcula la cursul mediu din luna mai 2013/ 1 euro=4, 3302. Informatiile se gasesc la adresa de web: http: //curs-valutar.efin.ro/curs-mediu-bnr., Ofertantul va face dovada ca dispune de personal de specialitate care sa certifice calitatea produselor ofertate si montarea acesteia pe locul de folosinta.Prezentarea unei declaratii cu informatii referitoare lapersonalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii conform formularului nr. 5 din sectiunea formulare), insotita de CV personalului de specialitate destinat pentru executia contractului Ofertantul are implementat un standard de calitate - Se solicita prezentarea certificatului de implementare a managementului calitatii manageriale la nivelul societatii ISO 9001sau echivalent, in copie sau original, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer