Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea Caminului Cultural ?Borsos Miklos? si Centrului Social pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultura


Detaliu pentru invitatia numarul 330723
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA CIUMANI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUMANI)
Numar invitatie: 330723/29.06.2012
Denumire contract: Dotarea Caminului Cultural ?Borsos Miklos? si Centrului Social pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultural?Borsos Miklos? ? Comuna Ciumani, judetul Harghita?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA CIUMANI (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI CIUMANI)Cod fiscal: 4367922, Adresa: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Telefon: 0266351006, Fax: 0266351006
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050, telefon: +40 266351006, fax: +40 266351006, persoana de contact: Kollo Hunor ? referent de specialitate in achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ciumani, Piata Borsos Miklo;s Nr. 208, Ciumani, Romania, cod postal: 537050, telefon: +40 266351006, fax: +40 266351006
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea Caminului Cultural ?Borsos Miklos? si Centrului Social pentru Proiectul integrat Masura 322: ?Reabilitarea retelei stradale, reabilitarea si extinderea sistemului de alimentare cu apa potabila, construire centru social si dotarea caminului cultural?Borsos Miklos? ? Comuna Ciumani, judetul Harghita?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect dotarea Caminului Cultural ?Borsos Miklos? si Centrului Social din Comuna Ciumani, judetul Harghita.
II.1.6) CPV: 48952000-6 - Sistem de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare LOT 1 - 2.484 Lei, LOT 2 - 600 Leivalabilitate: 120 de zilede la data limita de depunere a ofertelorInstrum. de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (de o bancac sau soc. de asigurari), OP in contul RO13 TREZ 3535 004X XX00 1318 cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor;depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societa?ii de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie5. riscul contestatiei cf. art. 278^1
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 6Declaratie privind neincadrarea in art. 181 completare Formular nr. 7Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelePrezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele..Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 4Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 8.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Marton Laszlo-Szilard ? primar-, Kollo Hunor ? referent achizitii publice ? presedintele comisiei de evaluare, - Janosi - Borsos Attila ? viceprimarul comunei ? membru, Borsos Anna ? Maria ? referent ? membru, Balogh Zita ? secretar ?Persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt: Benedek Arpad - consilier local, Borsos Sandor- consilier local, Czirjak Sandor - consilier local, Csata Emil - Csaba - consilier local, Gergely Laszlo; - Ferenc - consilier local, Janosi - Borsos Attila - consilier local, Kedves - Tamas Antal - consilier local, Kollo Gabor - consilier local, Mogyoro;s Laszlo; - consilier local, Orban Vilmos - consilier local, Rokaly Attila - consilier local, Szasz Ferenc - consilier local, Szekely Levente - consilier local. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privindprocedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicitaofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straineSolicitat XModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOperatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma deinregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mediacifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim: Lot 1 - 248.400 leiLot 2 ? 60.000 leiPrezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Listei privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani cu valori, durata de executie, beneficiar., Experienta similaraAutoritatea contractanta solicita ca experien?a similara prezentarea de contracte similare (din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) avand ca obiect furnizare de bunuriin valoare totala de: ? minim 124.200 lei, pentru Lot ? 1 Dotarea Caminului Cultural ?Borsos Miklos?si? minim 30.000 lei pentru Lot 2 - Dotarea Centrului SocialSe vor prezenta: contractelesemnate ?i ?tampilate in copie conform cu originalul, sau parti relevante din contractprocesele verbale de predare ? primire ?i de recep?ie; recomandari din partea beneficiarilorRecomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: ? nr. contract? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ?- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestoraSe va atasa Formularul nr. 14 completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia., Informatii privind asociatiiSe va prezenta Lista cuprinzand asociatii si specializarea acestora.Se va atasa Formularul nr. 15 completat, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare asociat in parte.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul. Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total ? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n)= [pret minim ofertat / pret (n)] x 70. Ofertei cu pretul cel mai scazut i se va acorda puntajul maxim de 70 de puncte.
Termen de livrare a produselor
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul. a) pentru cea maiscurta perioada de livrare se acorda punctajul maxim de 30 puncte. b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata minima ofertata / durata (n)] x punctajul maxim. Nota: I.Perioada de livrare se va exprima in zile de la data emiterii ordinului de executare a contractului.II. Termenul minim de livrare este 15 zile. Ofertele care prevad un termen mai scurt nu vor fi punctate suplimentar, punctajul urmand a fi acordat proportional.III.Termenul maxim de livrare este de 60 de zile de la emiterea ordinului de incepere a contractului de catre Autoritatea Contractanta. Ofertele care prevad un termen mai lung vor fi response ca neconforme. Ordinul de incepere pentru Lotul 2 se va emite dupa finalizarea lucrarilor la centrul social in care se vor amplasa dotarile. Durata estimativa a lucrarilor este 15 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de la SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer