Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU


Detaliu pentru invitatia numarul 354752
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)
Numar invitatie: 354752/16.10.2013
Denumire contract: DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)Cod fiscal: 16048420, Adresa: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Telefon: +40 0246241106, Fax: +40 0246241106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect se refera la furnizarea produselor din Anexa 1 a Caietului de Sarcini.Oportunitatea realizarii prezentului obiectiv de investitie, si anume achizitionarea de dotariesentiale functionariicorespunzatoare a Caminului Culturaldin comuna Malu, se fundamenteaza prin posibilitatea de accesare a fondurilor structurale pentru astfel de proiecte de investitie, ca urmare a lansarii Programului National de Dezvoltare Rurala ? Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale? in subsidiar finantare prin : G.A.L.: CENTRUL PENTRU DEZVOLTARE RURALA GIURGIU
II.1.6) CPV: 39110000-6 - Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 483.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa obligatoriu, in original, la sediul Autoritatii Contractante, la data limita de depunere a ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 4.500lei, respectiv echivalentul intr-o alta valutaluind in calcul cursul leu/valuta respectiva comunicat de catre BNR in ziua de 01.10.2013. Garantia de participareva fi valabila , in mod obligatoriu, pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului1% din aceasta valoare?, respectiv suma de 2.254, 83 lei fara TVA.Conform Art. 2781*) - (2) din OUG 34/2006 actualizata, ?prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.?In mod obligatoriu grantia de participare se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta), Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 , Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Soava Eugen, avand functia de primar al comunei Malu , judetul Giurgiu.Jantea Mirel, avand functia de viceprimar al comunei Malu , judetul Giurgiu.Capran Gheorghe, avand functia de secretar in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu.Gongu Lucian ?, avand functia de responsabil achizitii publicePrimariei Malu, judetul GiurgiuDumitru Olteanu Luminita Ionela?avand functia de contabilPrimariei Malu, judetul GiurgiuConsilieriDinu Mihai, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuGongu Maria, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuMitiloaga Florea, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuMoraru Marius Sorin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuNeagu Catalin Gigi, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuPeia Marin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuPetrea Daniel Marius, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuPuiu Ion, avand functia de consilier in cadrul Primariei Primariei Malu, judetul GiurgiuRugina Linica, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuTudor Stelian Sorin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu), ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Giurgiu, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent. Pentru Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractuluicare urmeaza sa fie atribuit.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.(Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acesteInainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita de la ofertantul declarat castigator prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.)Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mai sus mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: pentru asocieri, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organele competente.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) vizate si inregistrate de organele competente in copie conform cu originalul., Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie globalape ultimii 3 aniOperatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 400.000 lei. Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu leu-alta valuta comunicat de BNR pe anii 2010-2011-2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va prezenta/depuneinainte de semnarea contractului, declaratiile de conformitate pentru toate produsele /echipamentele ofertate dupa caz: de la furnizori/distribuitori/producatori, Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, pentru toate produsele ce se vor livra., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniulobiectului contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de managementPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.10.2013 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer