Achizitie publica - DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU
Detaliu pentru invitatia numarul 357345
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357345/05.02.2014
Denumire contract: DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU (CONSILIUL LOCAL MALU)Cod fiscal: 16048420, Adresa: COMUNA MALU, JUD. GIURGIU, Malu, Telefon: +40 0246241106, Fax: +40 0246241106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTAREA CAMINULUI CULTURAL DIN COMUNA MALU, JUDETUL GIURGIU
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prezentul proiect se refera la furnizarea produselor din Anexa 1 a Caietului de Sarcini.Oportunitatea realizarii prezentului obiectiv de investitie, si anume achizitionarea de dotariesentiale functionariicorespunzatoare a Caminului Culturaldin comuna Malu, se fundamenteaza prin posibilitatea de accesare a fondurilor structurale pentru astfel de proiecte de investitie, ca urmare a lansarii Programului National de Dezvoltare Rurala ? Masura 322 ?Renovarea si dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale? in subsidiar finantare prin : G.A.L.: CENTRUL PENTRU DEZVOLTARE RURALA GIURGIU
II.1.6) CPV: 39110000-6 - Scaune, produse conexe si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 224, 272 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa obligatoriu, in original, la sediul Autoritatii Contractante, la data limita de depunere a ofertelor.In mod obligatoriu, ea va asigura autoritatea contractanta impotriva riscurilor descrise la art. 87 din HG 925/2006 actualizata precum si de cel prevazut de art. 2781*)din OUG 34/2006 actualizata.In cazul unei asocieri, garantia de participare se va constitui obligatoriu de catre unul dintre asociatiin numele intregii asocieri.Cuantumul garantiei de participare va fi inin suma de 4.400lei, respectiv echivalentul intr-o alta valutaluind in calcul cursul leu/valuta respectiva comunicat de catre BNR in ziua de 01.12.2013. Garantia de participareva fi valabila , in mod obligatoriu, pentru o perioada de 60 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Conform Art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC ?in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului1% din aceasta valoare?, respectiv suma de 2.242, 72lei fara TVA.Conform Art. 2781*) - (2) din OUG 34/2006 actualizata, ?prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.?In mod obligatoriu grantia de participare se va posta in SEAP (scanata) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Se va completa pe modelul formularului nr.11.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Se va completa pe modelul formularului nr, 10.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 3 Declaratia privind calitatea de participant la proceduraSe va completa pe modelul formularului nr.3.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSe va completa pe modelul formularului nr.4.Vor fi descalificati ofertantii care omit sa completeze si sa prezinte formularul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Cerinta nr. 5 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Se va completa, pe modelul formularului nr.5, in mod obligatoriuatat de catre fiecare ofertant cat si de catre ofertantii asociati, subcontractantii si tertii sustinatori, daca este cazul.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Soava Eugen, avand functia de primar al comunei Malu , judetul Giurgiu. Jantea Mirel, avand functia de viceprimar al comunei Malu , judetul Giurgiu. Capran Gheorghe, avand functia de secretar in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu. Gongu Lucian ?, avand functia de responsabil achizitii publicePrimariei Malu, judetul Giurgiu Dumitru Olteanu Luminita Ionela?avand functia de contabilPrimariei Malu, judetul GiurgiuConsilieri Dinu Mihai, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Gongu Maria, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Mitiloaga Florea, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Moraru Marius Sorin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Neagu Catalin Gigi, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Peia Marin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Petrea Daniel Marius, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuPuiu Ion, avand functia de consilier in cadrul Primariei Primariei Malu, judetul Giurgiu, Rugina Linica, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul Giurgiu, Tudor Stelian Sorin, avand functia de consilier in cadrul Primariei Malu, judetul GiurgiuCerinta nr. 6 Pentru persoane juridice straine. Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traduceri legalizate in limba romana, efectuate in mod obligatoriu de catre traducatori autorizati.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Alte documente ? Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante in luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor, sau echivalent.? Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, in luna anterioara datei limita de depunerea ofertelor, a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru situate pe raza teritorial-administrativa Giurgiu, sau echivalent.? Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului, sau echivalent.Toate certificatele pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre ofertanti.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.NOTA: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu completarile si modificarile ulterioare. Cerinta nr. 1 Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali si obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractuluicare urmeaza sa fie atribuit.Certificatul poate fi depus in original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata, documentele depuse in copie.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita de la ofertantul declarat castigator prezentarea acestui document in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 2 Persoane juridice straine - Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, inconformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident (daca este cazul, in original, copii legalizate sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre ofertant.)2) Certificat de Rezidenta Fiscala (pentru evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs (documentul se va prezenta in original, copie legalĂzata sau copie semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre ofertant.)Toate documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine, precum si documentele depuse intr-o alta limba decat cea romana de catre operatorii economici romani, vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Se accepta completarea ulterioaradoar in situatia prevazuta de art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 actualizata.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, situatia tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie globalape ultimii 3 aniOperatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei medii a cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani egala sau mai mare decat 400.000 lei. Pentru echivalenta se va folosi cursul mediu leu-alta valuta comunicat de BNR pe anii 2011-2012-2013.Rata cursului de referinta leu -alta valuta ce va fi avuta in vedere la conversia valorii privind cifra de afacere va fi cursul mediu anual indicat de BNR pt anii respectivi., Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013)vizate si inregistrate de organele competente.Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2011, 2012, 2013)vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care pana la data limita de depunere a ofertelor operatorul economic nu a inregistrat bilantul contabil pentru anul 2013 acesta va prezenta orice alte documente in sustinerea cifrei de afaceri., Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. La evaluarea situatiei economico-financiare nu se iau in considerare datele subcontractantilor.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1) art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoanacareasigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura deatribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatiiOfertantul va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, precum si, daca este cazul, la resursele de studiu si cercetare., Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va prezenta/depuneinainte de semnarea contractului, declaratiile de conformitate pentru toate produsele /echipamentele ofertate dupa caz: de la furnizori/distribuitori/producatori, Descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, pentru toate produsele ce se vor livraOfertantul trebuie sa prezinte obligatoriu descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata, pentru toate produsele ce se vor livra, si care sa dovedeasca fara dubii conformitatea cu specificatiile tehnice impuse in caietul de sarcini., In cazul unei Asocieri, operatorii economici vor prezenta Acordul de Asociere si sarcinile care revin fiecarei parti, precum si documentele solicitate la capitolul Criterii de calificare pentru fiecare din membrii asocierii.In cazul asocierii ofertantii asociati nu au dreptul de a depune, pe langa oferta/candidaturacomuna, alte oferte/documente de calificare in mod individual sau in alta asociere ori de a participa in calitate de subcontractant la procedura. La depunerea ofertelor/candidaturilorse va prezenta acordul de asociere intocmit si semnat de fiecare asociat in parte.Se va preciza clar in Acordul de Asociere ca nici un asociat nu are dreptul de a parasi asocierea inainte de finalizarea contractului.Acest Acord de Asociere va fi legalizat de catre ofertantulcastigator inainte de semnarea contractului si se va preda autoritatii contractante.In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere ? model in sectiunea Formulare - care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract, exprimata atat ca procent cat si ca valoare, pe care o indeplineste fiecare;
- nominalizarea liderului de asociatie;
- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului;
- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv.Neprezentarea acordului de asociere, cu precizarile mentionate, atrage dupa sine descalificarea ofertantilor. Certificat privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniulobiectului contractului, emis de organisme de certificare a sistemului de managementPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2014 16:02