Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea Caminului cultural din localitatea Ighiu si a Centrului de zi pentru persoane varstnice din comuna Ighiu, judetul Alba


Detaliu pentru invitatia numarul 324042
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA IGHIU (CONSILIUL LOCAL IGHIU)
Numar invitatie: 324042/13.04.2012
Denumire contract: Dotarea Caminului cultural din localitatea Ighiu si a Centrului de zi pentru persoane varstnice din comuna Ighiu, judetul Alba
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA IGHIU (CONSILIUL LOCAL IGHIU)Cod fiscal: 4562397, Adresa: IGHIU, NUMARUL 49, Ighiu, Telefon: 0258.84.41.14, Fax: 0258/844103
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IGHIU, NUMARUL 56, Ighiu, Romania, cod postal: 517360, telefon: +40 258844103, fax: +40 258844103, persoana de contact: BOLEA IONELA MARIA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Ighiu, Ighiu, nr. 56, comuna Ighiu, judetul Alba, cod postal 517360
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea Caminului cultural din localitatea Ighiu si a Centrului de zi pentru persoane varstnice din comuna Ighiu, judetul Alba
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de bunurisi echipamente audio - video de inregistrare si redare, echipamente de protectie impotriva incendiilor si pachete software si sisteme informatice in vederea dotarii Caminului cultural din localitatea Ighiu si a Centrului de zi pentru persoane varstnice din comuna Ighiu, judetul Alba , obiective cuprinse in cadrul proiectului integrat "Modernizare infrastructura rutiera, retea de alimentare cu apa, infiintare centru de zi pentru persoane varstnice si dotare camin cultural in comuna Ighiu, judetul Alba
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 226, 376 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I ? 1.490 lei, Lot II ? 180 lei, Lot III ? 1.161 lei, Lot IV ? 890 lei, Lot V ? 400 lei, Lot VI ? 150 lei, Lot VII ?200 lei, Lot VIII ? 31 lei. Per de valaba garantiei pt particip :90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constit: a)Scris de garantie, sau orice instrum de gar emis in cond legii de o soc bancsau de o soc de asig, se prez in orig, in cuantumulsi pt per de valab a ofertei -Formularul nr. F2Scris de garantie / Instrum de garant se prez in orig si va fi anexata la coletul carecont oferta. Ac va fi insotita, de doc in copie priv incadr in categ IMMScris de garantie / instrum de garant emise de o instit din strainatate, se va prez in anexa tradin lb rom, autoriz si legaliz.b)OP in contul autorit contract: RO14TREZ0025006XXX000167, Trez Mun Alba Iulia, cod fiscal 4562397 .Pe OP se vament ? Garantie de particip la proced de cerere de oferta?Ofert care fac parte din categ IMM, pot constit gara de particip si de buna exec in prop de 50 % din cuantumul preciz mai sus, in cond in care prez docu dovedit conf Legii nr.346/2004 declin conformcu Anexa nr. 1 prevazute la Art. 7 din Legea nr. 346/2004 ? Formularul nr. F3Daca oferta este dep de o asoc, fiecare asoc trebuie sa dep doc in orig privincadr in categ IMM.Ofertele care nu facdovada constit gar de particip in cuantumul si forma de prez a acesteia, preciz mai sus, sunt respla deschidere si return nedeschise.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar de buna exec a contrac reprez 5% din val contr. se const intr-un cont deschis pt autorit contrac si inchis pt operat econ, pe intreaga dur de valab a contr, incepand cu data semnarii contr.Mod de constit : - scris de garantie de buna exec, -ret succesive din sumele datorate pt fact partiale. Operat econ are obligde a deschide laTrez statului un cont disponibil distinct la dispoz autorit contract. Suma initiala care se depunenu trebuie sa fie mai mica de 0, 50% din pretul contr. Pe parc indeplin contr autorit contract va alim ac contprin ret succesive din sumele datorate pana la concurenta sumei stabdrept gar de buna exec in doc de atrib.-Elib gar de buna exec se va facein cel mult 14 zile de la data intocm proc verb de receptie a prod care face fac ob contr sau de la plata fact fin, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Inform si formalit necpteval respect ceri ment: Cerinte min obligat: Prezent de catre fiecare ofertant/asociat/ soc mixta/consortiu a urmat doc: Complet Formularului nr. F5 ? Inform genFiec asoc va comp ac formular.Dec pe prop rasp priv neincadr ofert in dispoz art. 180 din OUG nr. 34 / 2006- Form nr. F6Va fi exclus din proced aplic pt atrib contr ofert despre care Com Ighiu are cun ca, in ultimii 5 ani a fost condam prin hot def a unei inst judec pt particip la act ale unor organiz crim, pt coruptie, pt frauda sau spalare de bani.Preciz suplim: a. Ac decl nu se solic event subcont;b. In cazul dep unei oferte in asoc, fiec asoc are oblig de a dem indeplin cer.c. In cazul dep unei oferte indiv/com sust financ si/sau tehnicoprofes de catre tert sustinat, fiec sustin are oblig de a dem indeplin cer.Decl pe propria rasp priv neincad ofert in dispoz art. 181 din OUG nr. 34 / 2006- Form nr. F7Incadr ofert in sit prevaz la art. 181 din OUG nr. 34 / 2006 atrage excl din proced.-Certific de atest fiscal pt pers jur elib deMinisterul Economiei si Finantelor ? ANAF-din care sa rez sit oblig scad in luna ant celei in care se dep ofert. Doc se va prez in orig, copie legaliz sau copie lizibila cu ment ?Conf cu orig?.-Certif de atest fiscal pt pers jur , privindep oblig exigibile de plata la bug loc ? elib de primariadin care sa rez sit oblig scad in luna ant celei in care se dep ofertele. Doc se va prez in orig, copie legaliz sau copie lizibila cu ment ?Conf cu orig?.-Va fi exclus din procedofertantul inregistr cudebite rest la bug de stat s /sau bug loc.Pers fiz /jur straine1.Aut contrva acceptaca fiind suf si releva pt demo faptului ca ofertantnu se incadr in una dintre sit prevaz la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 orice doc consid edific din acest pct de ved in tara de origine sau in tara in care ofert este stabil : certific, caziere judic sau alte docu echiv emise de aut compet din tara respect.2.Daca exista incert in ce priv sitpers a respect ofert, autorit contrac vasolic direct inf de la autorit comp care emit doc de nat celor prev la pct. 1. In ce priv caz ment la art. 180 din OUG nr. 34 / 2006, in conf cu leg nat a stat in care sunt stabilit ofert, ac solicit se ref la pers fiz si pers jur, inclus, dupa caz, la dir de comp sau la orice pers cu put de reprez, de dec ori cont in ce priv ofert.3.Daca in tara de origsau in tara in care este stab ofert nu se emit doc de nat celorprevaz la pct.1 sau respect doc nu vizeaza toate sit prevaz la art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, autorit contr va accepta o decl pe propria rasp autentica sau, daca in tara resp nu exista preved legreferit la decl pe propr rasp, o decl aut data in fata unui not pub, a unei autorit adm sau judic care are compet in acest sens. Doc trebuie sa fie val la data deschid ofertelor si vor fi prez in orig sau copie legaliz, la care se va alatura trad autoriz si legaliz a ac in lb rom. Certific de particip la proced cu oferta indep Ord ANRMAP nr.314/2010 ? formular nr. F8.Decl pe prop rasp priv neincadr in sitprev la art. 69ind1 din OUG nr. 34 / 2006-Formularul nr. 9Primar ? Rusu Traian, Viceprimar ? Nana Traian, Secretar ? Constantin Ana, Contabil- Dobos Emilia, Contabil ? Bolea Carmen, Consilier juridic ? Bolea Ionela Se va atasa Formularul nr. F4 ? DECL PRIV CALIT DE PARTICIP LA PROCED Prez in copie a Certif de inreg in scopuri de TVA elib de ANAF ? daca este cazul, - Certific constat emis de ONRC din care sa rez ob deact al oprat econ. Doc se va prezin orig, copie leg sau copie lizibila cu ment ?Conf cu orig? si va fi datat de emitent cu cel mult 30 de zile ant datei prevaz pt dep ofertelor.Inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte pentru conformitatecertificatul constatatorin original / copie legalizata.Pers fizice / jur strCer obliga: Doc care doved o forma de inreg / atest ori apart dpdvprofes, in conf cuprevede leg din tara in care oferteste stab.Doc solicit: - Doc care sa conf ca ofert are ob de act princ si / sau secundar cores exercit act profes pt indepl contr (se va verifica coresp ob de act cu codurile CPV coresp ob achiz).- Docu treb safie val la data dep ofertelor si vor fi prezent in orig, copie legaliz sau copie lizibila cu ment ?Conf cu orig?, la care se va alat trad autoriz si legaliz a ac in lb rom.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind situatia economico-financiaraMedia cifrei de afaceri globalepe ultimii3 ani, trebuie sa fie egala sau mai mare decat: Lot I ? 140.000 lei , Lot II ? 18.000leiLot III- 115.000 lei , Lot IV ? 80.000 leiLot V ? 40.000 lei , Lot VI ? 14.000 leiLot VII ? 20.000 lei Lot VIII- 3.000 leiConversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte, Cerinta nr. 2Sustinerea fianciaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca are capacit financiara pt sust investitiei in suma de 181.100 lei pe o perioada de 4 luni calend de la semnarea contr .Sustinerea financiara se poate prezenta si separat pentru fiecare lot in parte, calculandu-se dupa formula : S (suma max. imp) = (valoare estimata contr : perioada derulare contract )x perioada solicitata de autoritatea contractanta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, Cerinta nr. 2Declaratie referitoare la echipamentele tehnice, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indelinirea contractului, Cerinta nr. 3Informatii privind subcontractantii Certificat pentru sistemul calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Descriere criteriu: a) Pt cel mai scazut dintre preturile ofertelor, se acorda punctajul max alocat fact de evaluare, respectiv 60 pct., b) Pt alt pret decat cel prevaz la alin a), punctajul se acorda astfel: P (n) = (pret minim/pret n) x 60 puncte , Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile fara TVA.Daca oferta financiara transmisa depaseste bug maxim alocat (226.376 lei fara TVA), pt ac contract, ac va fi respinsa ca inacceptabila
Termenul de livrare
40
Descriere: a) pentru oferta care prezinta termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 40 de puncte. b)pentru ofertele care prezinta alt termen de livrare, punctajul se calculeaza procentual astfel: Pto = (to minim/ ton) x 40.Termenul se exprima in zile calendaristice. Avand in vedere complexitatea contractului , precum si varietatea sinumarul mare de produse care vor fi furnizare un termende livrare mai mic de 30 de zile calendaristice, incepand de la data emiterii ordinului de furnizare, este considerat nerealist, si ofertanu va fi punctata suplimentar.Oferta care prezinta un termen de furnizare mai mare de 150 de zile calendaristiceva fi respinsa ca neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca integral din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2012 20:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer