Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea cu sisteme de expunere destinate patrimoniului cultural national si mobilier pentru sala de conferinta la Sectia de Stiintele Naturii a Muzeului Olteniei


Detaliu pentru invitatia numarul 337338
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA
Numar invitatie: 337338/12.10.2012
Denumire contract: Dotarea cu sisteme de expunere destinate patrimoniului cultural national si mobilier pentru sala de conferinta la Sectia de Stiintele Naturii a Muzeului Olteniei
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL OLTENIEI CRAIOVACod fiscal: 4417192, Adresa: Str. POPA SAPCA, Nr.8, Craiova, Telefon: +40 251417756, Fax: +40 251419435
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA, STR. MADON DUDU NR.14, CRAIOVA, JUDETUL DOLJ, telefon: +40 251417756, fax: +40 251419435, persoana de contact: CRISTINA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: MUZEUL OLTENIEI CRAIOVA, STR. MADON DUDU NR.14, CRAIOVA, JUDETUL DOLJ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea cu sisteme de expunere destinate patrimoniului cultural national si mobilier pentru sala de conferinta la Sectia de Stiintele Naturii a Muzeului Olteniei
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL DE FURNIZARE VA AVEA CA OBIECT ACHIZITIONAREA DE SISTEME DE EXPUNERE(VITRINE) PENTRU SALILE DE EXPOZITIE DE LA PARTERUL SECTIEI DE STIINTELE NATURII, PRECUM SI DOTAREA CU MOBILIER A SALII DE CONFERINTE DIN IMOBILUL SECTIEI DE STIINTELE NATURII A MUZEULUI OLTENIEI CRAIOVA, DIN STR. POPA SAPCA NR.8.
II.1.6) CPV: 39153000-9 - Mobilier pentru sali de conferinte (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul este de 2258 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor, si trebuie prezentata in original.Modul de constituire: 1.Printr-un instrument de garantare emis in condit. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, inainte de deschiderea ofertelor. 2.Ordin de plata in contul RO31TREZ2915006XXX000179 cod fiscal 4417192, deschis la Trezoreria Craiova, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor. 3.In numerar , la casieria unitatii, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Ofertele depuse fara constituirea garantiei de participare, in original, vor fi respinse (conf.art. 33 alin (3) lit b) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, vor anexa la documentul ce atesta plata garantiei de participare ? Declatie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Garantie de buna executie
10% din pretul fara TVA al contract.Pt.I.M.M in proc.de 50% dincuantum.preciz.in docum.atrib.1.Instrum.de garant.emis in cond.legii de o soc.banc./soc.de asig., prez.in orig, in cuantum.si pt.per. prevaz.in docum.de atrib.2.Prin retin.succes.din sumele datorate pt.facturi part.Contract.are oblig.de a deschide un cont la dispoz.autorit.contract., la unit.Trez.Stat.din cadrul org.fiscal compet.in administr.acestuia.Suma init.care se depune de contract.in cont deschis nu treb.sa fie mai mica de 0, 50%din pretulcontract.Pe parcur.indepl.contract.autorit.contract.urmeaza sa aliment.acest cont prin retin.succ.din sumele datorate si cuvenite contractant, pana laconcurenta sumei stab.drept garant.de buna execut.indocum.de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privindneincadrarea in prevederile art. 180dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare ? Declaratie privind eligibilitatea ? conf. formularului anexat.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuireacontractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular, in original.In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare - conf. formularului anexat.In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006 si sustinatorii acestuia trebuie sa prezinte acest formular.3. Certificate constatatoare privindindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident): I ? Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat dePrimarie;II -Certificat de plata a impozitelor si taxeloreliberat de DGFPCFS ;Persoane fizice / juridice straine: Prezentarea oricarui document edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine a ofertantului sau in tara in care acesta este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si a Declaratiei privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006.Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificate din care sa reiese ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate la punctul 3 de mai sus. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 indice 1(evitarea conflictului de interese) dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conf. formularului anexat.Aceasta declaratie se va depune de catre ofertant, subcontractant si terti sustinatori, daca este cazul.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art.69 indice 1 din OUG nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager ? dr. Ridiche Florin; Consilier Juridic ? Teodorescu Haralambie; Viza control financiar preventiv ? Comp.Financiar Contabil ? ec.Marcu Cristiana; Comp.achizitii publice ? ec. Vlad Cristina Mihaela, presedinte al comisiei de evaluare a ofertelor.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica - conf. formularului anexat. Ofertantul nu se afla in niciuna din situatia prevazuta la art.46 alin.1 dindinOrdonanta de Urgenta nr.34/2006cu modificarile si completarile ulterioare. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conf.formularului anexat. Certificatul constatator sa nu fie emis/eliberat de Oficiul Registrului Comertului cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul si din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice; b) ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilanturile contabile pentru ultimii 3 ani incheiati, in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si vizate de organele competente; 2.Fisa de informatii generalecuprinzand cifra medie de afaceri din ultimii trei ani , in care se vor preciza obligatoriu contul IBAN deschis la unitatile de Trezorerie ale statului (cerinta obligatorie pentru efectuarea platilor), precum si datele complete de identificare ale operatorului economic, inclusiv adresele de e-mail si web, dupa caz ? conformformularuluianexat de autoritatea contractanta. Valorile vor fi exprimate in lei. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mi
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ? conf. formularuluianexat. 2. Informatii referitoare la personalul de conducere ? conf. formularului anexat. 3.Declaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani - conformformularului anexat; In cazul unei asocieri, acest formular se va completa de catre Lider; 4.Experienta similara ? conform formularului anexat. Copie a contractelor de furnizare produse solicitate , precum siprocese verbale de receptie a produselor furnizate . In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lor, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului, precum si pagina finala cu semnaturi; Se vor prezenta cataloage, pliante sau mostre cu produse similare., 5.Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora? conf. formularuluianexat.In cazul in care se subcontracteaza furnizarea de produse, ofertantul va prezenta si experienta similara a subcontractantului in acest domeniu. Daca ofertantul nu are subcontractanti va scrie in formularul anexatmentiunea ?NU ESTE CAZUL?. Standardede asigurare a calitatii : Cerinte privind prezentarea de standarde de asigurare a calitatii. Cerinta minima: Certificat de asigurare a calitatiiISO 9001 pentru producatori, iar cei ce nu sunt producatori vor prezenta certificate care atesta sistemul calitativ al producatorului care le-a acordat autorizatia de livrare? valabil la data deschiderii ofertelor.Documentele prezentate vor fiinsotite de traduceri in limba romana autorizate si legalizate, dupa caz. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Nu se vor admite societatile aflate in curs de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Pentru factorul de evaluare? pretul ofertei?, punctajul se acorda astfel: a)pentrucelmaiscazutdintrepreturileofertelorseacordapunctajulmaximalocatfactoruluideevaluarerespectiv, adica 75 puncte. b) pentrualtpretdecatcelprevazutlalit. a) seacordapunctajulastfel: P( n ) = ( pretminim / pret (n) ) × 75
perioada de garantie oferita produselor
15
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare perioada de garantie oferita produselorse va acordaastfel: a) pentru cea mai lunga perioada de garantie oferita produselor , se acorda punctajul maxim, adica15 puncte, perioada minima 24 luni ( perioada sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) si perioada maxim de60 luni ( perioada peste care oferta va fi declarata neconforma) punctajul va fi acordat proportional cu numarul de zile. b)pentru o altaperioada mai scurtade garantie oferita produselor, punctajul se acorda astfel: P(n) = ( periada (n) / perioada maxima ) xpunctaj maxim alocat 15 puncte.
durata de livrare a produselor
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare durata de livrare a produselorse acorda avand in vedere corelarea din punct de vedere tehnic si tehnologic al produselor ce urmeaza a fi livrate si timpul real de livrare al produselor respective, conform graficului fizic si valoric prezentat si se va acordaastfel: a) pentru cea mai mica duratade livrare a produselor, se acorda punctajul maxim, adica10 puncte, termen minim 5 zile ( termen sub care oferta nu va fi punctata suplimentar) si termenul maxim de 30 zile( durata peste care oferta va fi declarata neconforma) punctajul va fi acordat proportional cu numarul de zile.b)pentru altaduratade livrare a produselor, punctajul se acorda astfel: P(n) = ( duratade livrareaproduselor cea mai mica (n) / alta duratade livrareaproduselor ) x10 puncte.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se afla publicata pe SEAP, pe site-ul www.e_licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 18:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer