Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea laboratoarelor din scolile comunei Livezeni in cadrul proiectului integrat ?Extinderea si reabilitarea scolilor din comuna Livezeni, judetul Mures?


Detaliu pentru invitatia numarul 340335
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LIVEZENI
Numar invitatie: 340335/29.11.2012
Denumire contract: Dotarea laboratoarelor din scolile comunei Livezeni in cadrul proiectului integrat ?Extinderea si reabilitarea scolilor din comuna Livezeni, judetul Mures?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LIVEZENICod fiscal: 4619140, Adresa: Livezeni nr.76, Livezeni, Telefon: 0265-257793, Fax: 0265-257793
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Livezeni nr.76, Livezeni, Romania, cod postal: 547365, telefon: +40 265257793, fax: +40 265257793, persoana de contact: Vasile Tatar
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Livezeni nr.76, Livezeni, Romania, cod postal: 547365
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea laboratoarelor din scolile comunei Livezeni in cadrul proiectului integrat ?Extinderea si reabilitarea scolilor din comuna Livezeni, judetul Mures?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect dotarea laboratoarelor de biologie, chimie, fizica si informatica din scolile comunei Livezeni
II.1.6) CPV: 39160000-1 - Mobilier scolar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 332 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul 1.766, 64 lei (2% din valoarea estimativa a achizitiei fara TVA), valabilitate 120 de zilede la data limita de depunere a ofertelor.Instrum. de garantare irevocabil emis, in conditiile legii (de o banca sau soc. de asigurari), OP in contul RO69 TREZ 4765 0021 5X01 2440 cu conditia confirm. acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor; depunerea numerarului la sediul Autorit Cont. prezentandu-se chitanta.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata4.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie5.riscul contestatiei, in suma de 883, 32 lei, cf. art. 278^1Nota: In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, echivalenta leu/valuta se va face la cursul din data publicarii prezentei invitatii de participare pe SEAP.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie- prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr. 22 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr. 52.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completata conform Formularul nr. 63.Declaratie privind neincadrarea in art. 181, completata conform Formularului nr. 7-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit. Publice Locale, care sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele4.Declaratia privind calitatea de participant la procedura, completata conform Formularului nr. 45.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, completata in conformitate cu Formularul nr. 8.-Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Tatar Vasile ? primar, Cseh Emeric ? viceprimar, Hangan Aurelia ? secretar, Balizs Lajos ? consilier, Coco Ioan ? consilier, Gyorgy Karoly ? consilier, Ignatz Petru ? consilier, Laszlo Arpad ? consilier, Markus Sandor ? consilier, Nagy Toth Carol ? consilier, Szocs Erzsebet ? consilier, Tatar Teofil ? consilier, Toldi Gyongyke ? consilier. Certificat constatator, in original/copie legalizata/copie conform cu originalul, emis de ORC, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/ dizolvarea persoanei juridice.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv; informatiile cuprinse in documentele prezentate trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertei; din documentele prezentate trebuie sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza bunurile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Mediacifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 176.664 lei.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru evaluarea indeplinirii criteriilor referitoare la cifra minima de afaceri se va utiliza cursul de referinta dintre leu si moneda tarii de origine stabilit de BNR pentru anii in cauza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnicaPrezentarea Listei privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani cu valori, durata de executie, beneficiar., Autoritatea contractanta solicita ca experienta similara prezentarea a minim 1, maxim 2 contracte similare (din ultimii 3 ani) avand ca obiect furnizare de bunuri cu o valoare cumulata de minim 88.332 leiPentru fiecare contract nominalizat ca experienta similara, se vor prezenta: -certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar-procesele verbale de predare-primire si de receptie-recomandari din partea beneficiarilorRecomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: ? nr. contract? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv, daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: neconformitati, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a, Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens conform art. 188 alin. 3 lit. g din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Informatii privind asociatiiSe va prezenta Lista cuprinzand asociatii si specializarea acestora ?i Acordul de asociereIn cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare).Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupuluiDaca operatorul economic castigator va fi o asociatie/consortiu, AC solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale pana la data incheierii contractului de achizitie publica.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta acordul in original si traducerea legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul (? puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: Punctaj (n)= [pret minim ofertat / pret (n)] x 70. Ofertei cu pretul cel mai scazut i se va acorda puntajul maxim de 70 de puncte
Termen de livrare a produselor
30
Descriere: unctajul (... puncte) pentru factorul de evaluare ?Termen de livrare a produselor? se acorda dupa cum urmeaza: a) pentru cea maiscurta perioada de livrare se acorda punctajul maxim de 30 puncte;b) pentru alta perioada decat cea prevazuta in punctul a) se acorda punctajul astfel: Punctaj (n) = [durata minima ofertata / durata (n)] x 30 . Nota: I. Perioada de livrare se va exprima in zile de la data emiterii ordinului de executare a contractului. II. Termenul minim de livrare este 10 zile. Ofertele care prevad un termen mai scurt nu vor fi punctate suplimentar, punctajul urmand a fi acordat proportional. III. Termenul maxim de livrare este de 30 de zile de la emiterea ordinului de incepere a contractului de catre Autoritatea Contractanta. Ofertele care prevad un termen mai lung vor fi respinse ca neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe seap. Adesa de mail pentru AC este [email protected].
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2012 12:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer