Achizitie publica - Dotarea noilor sedii ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc cu mobilier de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 354979
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: OFICIUL NATIONAL PENTRU JOCURI DE NOROC
Numar invitatie: 354979/22.10.2013
Denumire contract: Dotarea noilor sedii ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc cu mobilier de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL NATIONAL PENTRU JOCURI DE NOROCCod fiscal: 31717537, Adresa: Str. Apolodor nr.17, Bucuresti, Telefon: +40 0213191135, Fax: +40 0213191134
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei nr. 9, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030222, telefon: +40 0213191133, fax: +40 0213191134, persoana de contact: Dumitru Raduta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Victoriei nr. 9, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030222, telefon: +40 0213191133, fax: +40 0213191134
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea noilor sedii ale Oficiului National pentru Jocuri de Noroc cu mobilier de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea de mobilier, necesar in vederea asigurarii desfasurarii activitatii personalului la sediul central din Bucuresti si la sediile serviciilor teritoriale din Sibiu, Suceava, Bistrita, Timisoara, Constanta, Valcea si Targoviste.
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 255, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Gar. de particip. se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 alin.1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul constituirii gar. de particip. prin OP sau plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei se va prezenta cu confirmarea bancii. In cazul constituirii gar. de participare prin instrumente de garantare emise de societati bancare sau societati de asigurari, acestea se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (Formularul 9 ? Sectiunea III) in favoarea Oficiului National pentru Jocuri de Noroc.Conform art.16 din Legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare stabilit in Documentatia de atribuire. Pt demonstrarea incadrarii in categoria IMM operatorii economici au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor3. Cuantum : Valoarea garantiei de participare este de5.100lei, Formularul 9 din Sectiunea III.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in euro (sau alta valuta)se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.RO09TREZ7005005XXX007568 Oficiul National pentru Jocuri de Noroc, deschis la A.T.C.P.M. BUCURESTI, CUI - 31717537.4. Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 87 din H.G.R.nr.925/2006 coroborat cu art. 278 indice 1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractuluiIn termen de cel mult 10 zile lucratoare de la semnarea contractului, garantia de buna executie se va constitui, conform prevederilor art. 90, alin.1 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? Formularul 10 din Sectiunea III.- Conform prevederilor art. 16 din Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie stabilit in Documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Dovada neincadrarii in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 2Dovada neincadrarii in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarea) Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III.Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.b) Se va prezenta un Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice cu privire la indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadentein luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.4 din HG nr. 925/2006.c) Se va prezenta un Certificat fiscal pentru persoanele juridice privind impozitele si taxele locale, eliberat de autoritatea competenta, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor . In situatia in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit art. 11, alin.4 din HG nr. 925/2006.Cerinta nr. 3Dovada neincadrarii in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Formularul nr. 3 din Sectiunea III ? Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ordonator secundar de credite, Presedinte ? dna Odeta Cristinela Nestor;
- Sef Serviciu Buget, Financiar, Contabilitate, Salarizare si Achizitii Publice? dl Ion Dinescu- Sef Serviciu Juridic si Contencios Administrativ ? dna Ioana Roxana BalteanuComisiei de evaluare: - Presedinte ? Director General ? Directia Generala Autorizare Jocuri de Noroc ? dl Marius PanteaMembri: - ServiciulBuget, Financiar, Contabilitate, Salarizare si Achizitii Publice-dl Dumitru Raduta- ServiciulJuridic si Contencios Administrativ ? dna Naghirneac Mihaela.Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 4Dovada participarii la cererea de oferta cu oferta independentaSe va completa Formularul nr. 4 din Sectiunea III ? Certificat de participare la cererea de oferta cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP.Cerinta nr. 5Calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul nr. 5 din Sectiunea III ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura de atribuire Cerinta nr. 1Dovada faptului ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractuluiPersoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului.Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe activitate corespunzatoare obiectului achizitiei publice.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata.Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Prezentarea mediei cifrei de afaceri globala din ultimii trei aniSe va prezenta si de catre asociat, daca este cazul.Valorile vor fi exprimate in lei si in Euro, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Ofertantii care efectueaza conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani, care va cuprinde maxim doua contracte a caror valoare cumulata sa fie de cel putin255.000 lei fara TVA. (Formularul nr. 7 din Sectiunea III).Valorile experientei similare vor fi convertite in/din euro, la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE.Indeplinirea cerintei se va face prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Daca modalitatea de demonstrare a experientei similare se face prin prezentarea de contracte, ofertantul este obligat sa prezinte copii ale partilor relevante din contracte: pagina din contract din care rezulta partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului si pagina finala cu semnaturi.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.10.2013 17:22