Achizitie publica - Dotarea Scolii Generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges
Detaliu pentru invitatia numarul 323384
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323384/04.04.2012
Denumire contract: Dotarea Scolii Generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MusatestiCod fiscal: 4318318, Adresa: Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Telefon: 0746101663, Fax: 0248268622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria com. Musatesti, sat Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Romania, cod postal: 117531, telefon: +40 248268622, fax: +40 248268622, persoana de contact: Mircea Pauna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria com. Musatesti, sat Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea Scolii Generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Consiliul Local al comunei Mu?ate?ti din jude?ul Arge? beneficiaza de fonduri comunitare pentru modernizarea ?i extinderea ?colii generale cu clasele I ? VIII din satul Robaia, prin Programul Operational Regional Axa Prioritara 3 ?Imbunatatirea infrastructurii sociale DMI 3.4. Reabilitarea/Modernizarea/Dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua? finan?at din Fondul European de Dezvoltare Regionala. In cadrul ?colii vor fi amenajate laboratoare de studiu in domeniile informatica, fizica ? chimie, biologie ?i ecologie. Prin prezenta procedura se urmare?te atribuirea contractului de furnizare a produselor cu care vor fi dotate laboratoarele. Produsele sunt prevazute in anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 157, 915 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:1400 lei; LOT 2:340 lei; LOT 3:550 lei; LOT 4:800 lei; LOT 5:30 lei. Valabilitate: minimum 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Totodata, autoritatea contractanta permite si modalitatea depunerii la casierie a sumei bani in cuantumul precizat. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea GP printr-un instrument de garantare, acest document va contine informatiile minime prevazute in Formularul nr. 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea si depunerea Formularului 1.- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Completarea si depunerea Formularului 2.Prezentarea certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.Prezentarea certificatului eliberat de autoritatile publice locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta? potrivit Formularului 3.- Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Mircea Pauna (primar), Madalin Olarescu ?i Valentin Rogozea.- Prezentarea informa?iilor generale despre ofertant, potrivit Formularului nr. 4.- Prezentarea declara?iei privind calitatea de participant la procedura, potrivit Formularului nr. 5. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul social al ofertantului, document emis cat mai aproape de data limita de depunere a ofertelor, dar nu mai mult de 14 zile, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asocia?ilor, persoanele imputernicite (reprezentantii legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este in procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea/suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 13:43