Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea scolii generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges


Detaliu pentru invitatia numarul 331269
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Musatesti
Numar invitatie: 331269/10.07.2012
Denumire contract: Dotarea scolii generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna MusatestiCod fiscal: 4318318, Adresa: Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Telefon: 0746101663, Fax: 0248268622
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges, Musatesti, Romania, cod postal: 117531, telefon: +40 248268622, fax: +40 248268622, persoana de contact: Mircea Pauna
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Musatesti, Valsanesti, nr.110, com.Musatesti, jud.Arges
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea scolii generale cu clasele I-VIII din satul Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: UAT Musatesti beneficiaza de un contract de finantare din fonduri europene pentru realizarea obiectivului "Modernizare, extindere si dotare scoala cu clasele I-VIII sat Robaia, comuna Musatesti, judetul Arges. In cadrul obiectivului vor fii amenajate laboratoare de studiu in domeniile fizica-chimie, biologie si ecologie. Prezenta procedura urmareste atribuirea contractelor de furnizare a produselor cu care vor fi dotate aceste laboratoare. Produsele dunt prevazute in anexa la caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 39294000-9 - Aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstrative (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 115 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1:340 LEI, LOT 2:550 LEI SI LOT 3:30 LEI. Valabilitate : minim 90 zile de la data limita pentru depunerea ofertelor. Modalitatea de constituire : conform art. 86 alin(1) din HG nr. 925/2006. Totaodata autoritatea contractanta permite si modalitatea depunerii la caserie a sumei de bani in cuantumul precizat.Conditii de retinere a garantiei de participare: Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare daca ofertantul se regaseste in una din situatii: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare , refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Neincadrarea in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 Completarea si depunerea Formularului 1, -Neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006. Completarea si depunerea formularului 2;
- Prezentarea " Certificatului de participare cu oferta independenta " - Formularul 3;
- Prezentarea " Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din OUG nr. 34/2006, legat de conflictul de interese , respectiv incadrarea in prevederile art. 69'1 din OUG NR. 34/2006, pesoanele cu functie de deciziein cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea , derulare si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: PAUNA MIRCEA-primar, MURARECI ION-viceprimar, DAVID MARIA-secretar, HOGIOIU MARIANA-contabil, inspectori-OLARECU MADALIN, ROGOZEA VALERIU, MURARECI SIMONA, IONESCU DAN CONSTANTIN, Consilieri: BADEA ION, BALAN IOSIF-BOGDAN, BORTA EUGEN, CATANA ION-FLORIN, COMAN STEFAN, LEMNARU VICTOR, RADULESCU IONUT-MIHAI, ONEA NICOLAE, SOROAIA ION, SANDU MIHAI, SENDROIU VALERIU, TOMESCU GHEORGHE.-Prezentarea informatiilor generale despre ofertant , formularul 4;
-Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura , formularul 5 Prezentarea certificatului constatator emis de ORC, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, din care sa rezulte informatii privind structura actionarilor/asociatilor, persoanele imputernicite (reprezentanti legali), obiectul de activitate, mentiuni privind faptul ca ofertantul nu este procedura insolventei sau in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic incetarea /suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea contractanta are dreptul sa solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer