Achizitie publica - Dotarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta in comuna Milcov Judetul Olt, cu un buldoexcavator
Detaliu pentru invitatia numarul 357198
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357198/29.01.2014
Denumire contract: Dotarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta in comuna Milcov Judetul Olt, cu un buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MILCOVCod fiscal: 5102354, Adresa: MILCOV, sat ULMI, Milcov, Telefon: +40 0788916861/+40 0788039144, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: MILCOV, sat ULMI, Milcov, Romania, cod postal: 237266, telefon: +40 0788916861/+40 0788039144, persoana de contact: Eugen Carjan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local(Primaria) Milcov
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea Serviciului Voluntar pentru Situatii de Urgenta in comuna Milcov Judetul Olt, cu un buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare buldoexcavator pentru dotarea Serviciului Voluntar Pentru Situatii de Urgenta din Comuna Milcov
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 446, 839 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 8.936 lei se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru o garantie de participare depusa in alta moneda decat lei, echivalenta se va face la cursulBNR din dataanterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, virament bancar emis in favoarea autoritatii contractente in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Contul in care se va constitui garantia de participare este: RO86TREZ5065006XXX002543 Trezoreria Slatina. In masura in care CNSCrespinge contestatia, suma retinuta de autoritatea contractanta va fi calculata conform art. 278^1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 4.227 lei. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Pentru IMM definiteconform legii 346/2004, cuantumul garantiei de participare se reduce cu 50%.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Documente de confirmare : (Formularul nr.1)b.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;c. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere( Formularul nr. 1.2)Nota : Persoanele cu functie de decizie care se ocupa cu organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire, aproba , semneaza documentele emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: 1. Cirjan Eugen Mihail ?primar Comuna Milcov2.Dorobantu Marian-Viceprimar3.Negroiu Florentin-Secretar4.Tanasescu Ioana-Contabil5.Dinica Alexandru-Conslier local6.Dinca Gheorghe-Consilier local7.Ene Ecaterina-Consilier local8.Militaru Jan-Consilier local9.Marinescu Aurel-Consilier local10.Lintoiu Octavian-Consilier local11.Stana Florea-Consilier local12.Stancu Mihail-Consilier local13.Stancu Ionut-Consilier local14.Leordeanu Ionut-Consilier locald.Certificatul de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Document de confirmare : (Formular 14)e.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalentin original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din certificat trebuiesa reiasa ca ofertan-tul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor.f. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - Din certificat trebuiesa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: 1.In cazul Operatorilor economici nerezidenti (straini) se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.2.Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana , in cazul persoanelor juridice straine.3. In cazul unei asocieri certificatele/formularele /declaratiile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.g. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Document de confirmare (Formular 2);h. Tertul sustinator(cf.art.13, 19, 20 din Legea 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.69 indice 1, art.180 , art.181 a), c1) si d) din OUG 34/2006 :1.Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, in original. Document de confirmare (Formularul nr.1).2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp. art.181 a), c1) si d) din OUG 34/2006 , in original. Document de confirmare (Formularul nr.1.1)3.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original. Document de confirmare (Formularul nr. 1.2)i.Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 (cf.art.13 din Legea 279/2011) .1.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original. Document de confirmare (Formularul nr. 1.2 1.Certificat constatator emis de O.N.R.C., din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita a depunerii ofertelor. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ( pentru persoane juridice straine).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Fisa de informatii generale - media cifrei de afaceri globale peultimii 3 ani, 2011, 2012, 2013 sa fiede minim suma de 893.678 lei., Cerinta nr. 2In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 186 alin (2) , (3)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie si lista principalelor livrarari din ultimii 3 ani, exprimate in lei sau alte valute; In cazul in care valorile sunt exprimate in alte valute, echivalenta in lei se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR, valuta/lei pentru fiecare an in parte, Cerinta nr.2In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev.alin (1) ale art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana.Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, Cerinta nr. 3: Informatii privind asocierea : Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.Prezentarea acordului de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili, solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte;Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico -financiara precum si capacitatea tehnico-economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevantementionate la punctele III.2.2 - III.2.3 din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective Sistemul de management al calitatiiOfertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 08:26