Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotarea terenurilor de joaca in Parcul Tineretului din Municipiului Bailesti jud.Dolj cu echipamente de joaca pentru copii si aparate fitness in aer liber


Detaliu pentru invitatia numarul 327047
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAILESTI
Numar invitatie: 327047/17.05.2012
Denumire contract: Dotarea terenurilor de joaca in Parcul Tineretului din Municipiului Bailesti jud.Dolj cu echipamente de joacapentru copii si aparate fitness in aer liber
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAILESTICod fiscal: 5002240, Adresa: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Telefon: 0251/311017, Fax: 0251/311956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 0251311017, fax: +40 0251311956, persoana de contact: Emanoel Sclipcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Bailesti str.Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 0251311017, fax: +40 0251311956
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotarea terenurilor de joaca in Parcul Tineretului din Municipiului Bailesti jud.Dolj cu echipamente de joacapentru copii si aparate fitness in aer liber
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea terenurilor de joaca in Parcul Tineretului din Municipiului Bailesti jud.Dolj cu echipamente de joacapentru copii si aparate fitness in aer liber
II.1.6) CPV: 37500000-3 - Jocuri si jucarii; atractii de balci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 1500 lei.(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata)Valabilitatea garantiei de participare este de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin: - virament bancar in contul deschis la Trezoreria BAILESTI: RO31TREZ2925081XXX001411(OP vizat de banca/trezorerie, plata se va face cu minim 5 zile lucratoare inainte de data deschidereii ofertelor, in scopul verificarii constituirii acesteia), - numerar la caseria unitatii contractanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, formular 10 .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare nu constituie garantia de buna exec. in perioada de valabil. a ofertei sau nu mai tarziu de 15 zile de la semnare contract;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;In cazul unei contestatii la CNSC, in masura in care Consiliul respinge contestatia respectiva, se vor retine sumele prevazute in art. 278 alin (1) din OUG nr. 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului: se solicita garantie de buna executie la incheierea contractului de prestari de servicii. ? in termen de maximum 5 (cinci) zile lucratoare de la semnarea contractului, prestatorul va prezenta, achizitorului, garantia de buna executie, in cuantum de 10% (zece la suta) din valoarea contractului de prestari servicii (din valoarea maxima posibil a fi cheltuita de autoritatea contractanta in conformitate cu marja fixa ofertata prin contract). 2. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de servicii: - Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea: - Prezentarea Declaratiei privind eligibilitatea -Formularul nr. 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta OUG nr.34/2006: Completare declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 OUG nr.34/2006 Formular nr. 3.1.Certificat de atestare fiscala privind obligatiile fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Publica a Finantelor locale, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.2.Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, emis de Autoritatea Publica Locala, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea in conformitate cu originalul semanta si stampilata.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoane juridice straine: vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va anexa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Certificat de participare la procedura de achizitie: Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Se va prezenta formularul 17 , Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹ din OUG 34/2006 modificata si completata.: - Ofertantul va prezenta Formular nr. 18- ?Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹? din OUG 34/2006 modificata si completata.Pentru completarea declaratiei: persoanele cu functii de decizie in cadrul UAT MUNICIPIUL BAILESTI: -Pistritu Costel ?Primar-Mitroi Paul ? Viceprimar- Barbu Mihai ? Secretar Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul de care apartine operatorul economic (in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate (specifice obiectului contractului);ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Nota: Toate documentele se vor prezenta in limba romana. Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, traduse in limba romana si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Cerinta: Sa fi inregistrat in ultimi 3 ani o cifra de afaceri medie globala egala sau mai mare de 300000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse in ultimi 3 ani - Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) vor completa o lista a principalelor livrari de produse, respectiv de furnizare, din care cel putin un contract are ca obiect furnizarea unor astfel de produse a carui valoare minima sa fie de 150000lei., 2.Ofertantul va prezenta recomandari privind modul de indeplinire a obligatiilor asumate semnate de conducatorii unitatilor la care s-au livrat astfel de produse : cel putin una., 3.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimi 3 ani, 4. Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului, 5.Lista cu partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de identificare a subcontractantilor: denumire, adresa, CUI, precum si acordurile de subcontractare., 6.Informatii privind asocierea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 11:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer