Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRE COPII TIP AFTER SCHOOL; DOTARI PENTRU PROMOVAREA PATRIMONIULUI MATERIAL IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ?


Detaliu pentru invitatia numarul 354490
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 354490/08.10.2013
Denumire contract: ?DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; DOTARI PENTRU PROMOVAREA PATRIMONIULUI MATERIAL IN COMUNAURZICUTA, JUDETUL DOLJ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA URZICUTA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 5046726, Adresa: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Telefon: 0251.317619, Fax: 0251.317795
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Romania, cod postal: 207600, telefon: +40 251317619, fax: +40 251317795, persoana de contact: DUMITREL-TITEL STOENESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Urzicuta, STR. CALEA CRAIOVEI NR 40, URZICUTA-DOLJ, Urzicuta, Romania, cod postal: 207600, telefon: +40 251317619, fax: +40 251317795
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; DOTARI PENTRU PROMOVAREA PATRIMONIULUI MATERIAL IN COMUNAURZICUTA, JUDETUL DOLJ?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia face parte dinPROIECT INTEGRAT AL COMUNEI URZICUTA JUDETUL DOLJ: MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA URZICUTA , JUDETUL DOLJ;INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRECOPII TIP AFTER SCHOOL; PROMOVAREA MOSTENIRI CULTURALE IN COMUNA URZICUTA, JUDETUL DOLJ si se compune din : LOT I: ?SALA DE MESE SI BUCATARIE?LOT II: ?SALA CALCULATOARE?LOT III: ?ACHIZITIE COSTUME POPULARE?LOT IV ?ACHIZITIE INSTALATIE DE SONORIZARE?
II.1.6) CPV: 30141200-1 - Calculatoare de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 273, 277 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare pentru LOT 1 in valoare de 2.898 lei, pentru LOT 2 in valoare de 1.331 lei, pentru LOT 3 in valoare de 556 lei, pentru LOT 4 in valoare de 678 lei. In cazul in care ofertantul depune garantia de participare in alta valuta, data la care se faceechivalentalei/alta valuta va fi data de aparitie a invitatiei de participare, curs BNR. (IMM-urile beneficiaza prevederile legii nr. 346/2004 cu conditia prezentarii documentelorjustificative corespunzatoare).perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelorForma de constituire? un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau? virament (ordin de plata) in contul RO53TREZ2925006XXX000206 deschis la Trezoreria, Bailesti, judetul Dolj.Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine, potrivit art. 2781 din O.U.G. 34/2006, suma de: pentru LOT 1 =1.449 lei, pentru LOT 2 = 665 lei, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se const., in conf. cu prev. art. 90 din HG 925/2006. (IMM-urile beneficiaza de prevederile legii nr. 346/2004 cu cond. prezentarii doc.just. corespunzatoare)Ofertantul declarat castigator are obligatia de a const. garantia de buna executie a contr. in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contr., sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prev. art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului sau ofertantului pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 41) Decl pe proprie raspundere privind eligibilitatea in conf cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 12) Decl privind calitatea de participant la proceduraF 123) Decl pe proprie raspundere, conform art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 - F 2B.Personal responsabil cu atribuirea si derulrea contractului : Grigorescu Florea ? PrimarDragoianu Dumitru- ViceprimarSclipcea Diana- SecretarGatea Ion - ContabilLista consilieri: Cirneanu Cristina, Micu Valentin-Ciprian, Tundrea Emil-Lucian, Constantinescu Marinel, Valu Ionelia, Calopareanu Ion, Lupescu Liliana, Surdu Alexandru, Tundrea Marian-Nicolae, Voinea Narcis.4) Certif de participare la licitatie cu oferta independenta conf prev Ordin nr. 314 din 12.10.2010, F 2A;5) Decl privind neincadrarea in situatiile prev la art. 181 din OUG nr. 34/2006 - F 2;6) Certif de atestare fiscala eliberat de Admin Finant Publice pt obligatiile de plata catre bugetul de stat din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care se depun ofertele;7) Certif privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioarecelei in care se depun ofertele;Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta: Docum edificatoare, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certif, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, local.Certif trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Docum vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducere autorizata a acestora in limba romana .Nota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Prez Certif constatator emis de ORC cu informatiile reale/actuale la data limita de depunere ofertei, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. AC poate solicita op ec selectat acest document in original sau copie legalizata inainte de incheierea raportului procedurii.Opec nerezidenti (straini): vor prezenta docum care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarilecare fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care op ec este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romanaNota: ? Neprezentarea unui document sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.? Daca un grup de op ec depun oferta comuna aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: (pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4)Tert sustinator (daca este cazul)In conformitate cu prevederile art. 186, alin 2), din OUG 34/2006.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conformprevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, (pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4)Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani care sa fie de minim: LOT 1 = 289.835 leiLOT 2 = 133.196 leiLOT 3 = 55.632 leiLOT 4 = 67.892 lei (exlusiv TVA).Daca un grup de op economici depun o oferta comuna se vor lua in considerare resursele cumulate ale tuturor membrilor grupuluiNeprez sau prez intr-o forma necoresp a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: (pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4)
Lista privind principalele furnizari executate in ultimii 3 ani, Cerinta 1
Informatii privind asocierea - partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte.
Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico ? financiara precum si capacitatea tehnico ? economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: , Continuare cerinta 1
? faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiileasumate prin acesta;
? nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
? comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face prin liderul asociatiei;
in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat decatre liderul asociatiei;
AC isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila., (pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4)Tert sustinator (daca este cazul)In cazul in care cerintele de calificare referitoare la sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza de catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezent unui angajament ferm al pers respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate. Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr. 925/2006.Pers care asigura sustinereanu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire conformprev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d), art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face parte integranta a contractul de achizitie publica. (pt. LOT 1, LOT 2, LOT 3 SI LOT 4)Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2001 sau certificate echivalente, emise de organisme acreditate aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelorPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer