Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari pentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi, jud.Bacau? Cod SMIS 12386


Detaliu pentru invitatia numarul 343631
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BUHUSI
Numar invitatie: 343631/11.03.2013
Denumire contract: Dotaripentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi, jud.Bacau? Cod SMIS 12386
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BUHUSICod fiscal: 4535953, Adresa: STR. REPUBLICII, NR.5, Buhusi, Telefon: +40 234261220, Fax: +40 234261220
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Italiana nr. 22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 213032997, fax: +40 213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotaripentru proiectul ?Reabilitarea, modernizarea infrastructurii sociale din cartierul de vest al orasului Buhusi, jud.Bacau? Cod SMIS 12386
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia urmatoarelor produse: calculatoare cu monitor, imprimante, copiator, fax, televizoare, proiector, programe, masina de spalat cu uscator, bicicleta medicinala, tensiometru electronic, pulsometru si servoscara cu ghidajin conformitate cu Listele de cantitati si Fisele tehnice din Caietul de sarcini anexat la invitatia de participare.
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 881 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea: 1.457, 62 leiPerioada de valabilitate: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelorModul de constituire: Se poate constitui prin virament bancar in contul Orasului Buhusi (CUI 4535953) RO71TREZ0665006XXX000023 deschis la Trezoreria Orasului Buhusisau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuireScrisoarea de garantie bancara va fi emisa de o banca respectand Anexa 7.2.2.11 prevazuta Formularul nr.2 din Sectiunea Formulare si Modele. In cazul in care scrisoarea de garantie bancara provine din alta tara, aceasta va fi tradusa in limba romana si legalizata, iarmoneda in care va fi constituita va fi euro sau lei, la cursul de schimb BNR din data de 28.02.2013, adica 1 euro = 4.3698 leiIntreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare. Demonstrarea calitatii de I.M.M. se face in conditiile Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin completarea declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.Dovada constituirii garantiei de participare se face similar prevederilor art. 17 alin. (3) si (4) referitoare la transmiterea documentelor in format electronic din HGR 1660/2006.Modul de eliberare/restituire: Garantia de participare se va returna conform art. 88 din HGR 925/2006, corelat cu art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea garantiei, insotita de o copie a documentului de constituire. Daca ofertantul a depus contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar acesta i-a respins-o, Autoritatea contractanta va retine o suma de 728, 81 leipentru fiecare contestatie respinsa, conform art. 278^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA; se poate constitui prin orice mijloc permis de lege, conform art. 90 din HGR 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de buna executie se constituie pentru intreaga perioada de derulare a contractului si oricum pana la intrarea in efectivitate a acestuia.Modul de eliberare/restituire: Autoritatea contractanta are obligatia de a elibera/restitui garantia de buna executie in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) ? Formularul nr. 3 din sectiunea Formulare si Modele.2. Operatorul Economic nu se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 si un Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si un Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) dincare sa reiasa obligatiileexigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? doar pentru punctul/punctele de lucru implicate in derularea contractului (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.) Tertul sustinator va prezenta Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d). Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana) ? Formularul nr. 4 din sectiunea Formulare si Modele.3. Participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta - se va prezenta un Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Aceste informatii vor fi furnizate in cazul oferteiindividuale de catre ofertant, iar in cazul asocierii de catre ofertantul lider in numele asociatiei). ? Formularul nr. 5 din sectiunea Formulare si Modele.4. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele ce detin Functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (inclusiv in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire) sunt: Turcea Ionel, Zaharia Vasile, Mihai Oana, Popu Maria, Acatrinei Vasile, Andrei Ioan, Brasoveanu Sorin, Buculei Vasile Daniel, Cojocaru Cristian, Cretulescu Vasile, Hobu Ovidiu, Ichim Adrian, Ilisei Gabriel, Lupu Mihail, Macarie Anca-Adina, Maftei Constantin, Olaru Ciprian Emilian, Sarban Gheorghe, Teslaru Dan, Ulea Mihaela, Murarescu Elena, Timofte Oana Maria, Botezatu Daniela, Oprea Cristina, Oprea Gheorghe-Daniel, Telita Claudia, Chelaru (Hudici) Mihaela, Furdu Elena, Ivan Elena, Botezatu Dumitru, Maxim Mircea, Panciu Ioan, Iamandi Florentina. In cazul modificarilor survenite in aceasta lista, Autoritatea Contractanta va solicita ofertantilor declaratii noi de neincadrare in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, conform modificarilor survenite in lista. (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta). ? Formularul nr. 6 din sectiunea Formulare si Modele.5. Operatorul Economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 46 din OUG 34/2006 - se va prezenta o Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta). ? Formularul nr. 7 din sectiunea Formulare si Modele.Note: a) Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.b) Daca este cazul, se vor prezenta, pentru a evita excluderea din procedura: cererea de amanare, inregistrata la organul fiscal competent, decizia de amanare la plata si certificatul de atestare fiscala care se individualizeaza sumele care fac obiectul amanarii la plata. Lipsa certificatelor solicitate sau prezentarea acestora cu datorii sau cu perioada de valabilitate expirata sau prezentarea acestora intr-o forma ce nu corespunde cerintelor atrage respingerea ofertei.c) Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. a) Pentru persoane juridiceOfertantul este inregistrat la Oficiul National al Registrului Comertului si in Certificatul Constatator emis de ONRC, valabil la data depunerii ofertelor, este inscris codul ?4619 ? Intermedieri in comertul cu produse diverse?. In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului situat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie conform cu originalul.b) Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, valabila la data deschiderii ofertelor.1.B.Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare, valabile la data deschiderii ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia sustinatorilor si a subcontractantilor. Asociatii vor indeplini aceasta cerinta pentru partea din contract pe care o realizeaza, individual.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea pe ultimii trei ani (2010, 2011 si 2012), dar pana la data depunerii ofertelor, minim acceptata: 145.000, 00 lei. Pentru unitatile economice infiintate in ultimii trei ani se va lua in calcul cifra de afaceri neta incepand cu data infiintarii si pana in prezent. Ofertantul trebuie sa prezinte: 1.Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra medie de afaceri globala, minim acceptata de 145.000, 00 lei; 2.Bilanturi Contabile aferente cifrei de medii de afaceri prezentate, vizate de DGFP, doar in cazul in care indicatorii din situatiile financiarenu sunt publicati pe site-ul Ministerului de Finante, si prin urmare autoritatea contractanta nu le regaseste prin accesarea link-ului: http: //www.mfinante.ro/infocodfiscal.html. Pentru 2012 cifra de afaceri poate fi sustinuta/demonstrata si prin prezentarea balantei de verificare la 31.12.2012 sau prin orice document disponibil ofertantului. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul de schimb mediu anual lei/euro comunicat de BNR (www.bnr.ro/Cursul-de-schimb-3544.aspx): 2010/4, 2099; 2011/4, 2379; 2012/4, 4560.Aceste informatii vor fi furnizate de catre toti cei implicati in oferta, cu exceptia subcontractantilor, dupa caz.In cazul depunerii unei oferte cu sustinere se ia in considerare cifra medie de afaceri fie a ofertantului (cumulat a ofertantilor), fie a unui singur sustinator.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In ultimii 3 ani ofertantul a furnizat produse in valoare cumulata de minim 72.000, 00 lei fara TVA, in cel putin unul din domeniile: echipamente informatice, echipamente medicale, echipamente de ridicare pentru persoane cu dizabilitati si sisteme de operare. Pentru sustinerea acestei cerinte ofertantul trebuie sa prezinte: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in cel putin unul din domeniile: echipamente informatice, echipamente medicale, echipamente de ridicare pentru persoane cu dizabilitati si sisteme de operare, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, respectiv Formularul nr. 12 din sectiunea Formulare si Modele.2. Prezentarea unui numar maxim de 3(trei) contracte prin care ofertantul sa confirme livrarea de produse, in cel putin unul din domeniile: echipamente informatice, echipamente medicale, echipamente de ridicare pentru persoane cu dizabilitati si sisteme de operare, a caror valoare cumulata sa fie 72.000, 00 lei fara TVA. Cele 3 (trei) contracte vor fi insotite de procesele-verbale de receptie si de recomandarile/certificatele de constatatoare initiale sau finale aferente acestor contracte, asa cum sunt descrise in art. 13 si art.14 din Ordinul 509/28.09.20113.Pentru fiecare contract se va completa un formular de experienta similara, respectiv modeluldin Formularul nr. 13 din sectiunea Formulare si Modele.(Experienta similara a subcontractantilor nu se ia in considerare. Cerinta va fi indeplinita in intregime de ofertant sau de sustinator sau cumulat de asociati, dupa caz.), Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 07.03.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer