Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari aferente investitiei REUTILIZARE CLADIRE IN SCOPUL TRANSFORMARII IN CENTRU SOCIAL IN MUNICIPIUL MOINESTI


Detaliu pentru invitatia numarul 346189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Municipiul Moinesti
Numar invitatie: 346189/30.04.2013
Denumire contract: Dotari aferente investitiei REUTILIZARE CLADIRE IN SCOPUL TRANSFORMARII IN CENTRU SOCIAL IN MUNICIPIUL MOINESTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul MoinestiCod fiscal: 4591490, Adresa: str. V. Alecsandri, nr. 14, Moinesti, Telefon: +40 0234363680, Fax: +40 0234365428
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari aferente investitiei REUTILIZARE CLADIRE IN SCOPUL TRANSFORMARII IN CENTRU SOCIAL IN MUNICIPIUL MOINESTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dotari aferente obiectivului de investitii Reutilizare cladire in scopul transformarii in centru social in municipiul Moinesti constand in: mobilier camere, echipamente electrocasnice, mobilier si echipamente bucatarie si echipament IT.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 360, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOTI 5234 RON, LOTII 1050 RON, LOT III 216 RON si LOT IV 700 RON Pt. calc. echiv. leu/alta valuta se va tine cont de cursul de schimb comunicat de BNRla data publ invitatiei de participare in SEAP.Perioada de valab: egala cu perioada de valab. a ofertei - 60 zile de la termenul limita de primire a of. Formele de constit acceptate: -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc de asig, care se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prevazuta in doc. de atrib, cf Form. nr. 14. In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei prin virament bancar se va depune ordin de plata /fila CEC cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita de depunere aof(cont garantie de participare: RO90TREZ0635006XXX000061, deschis la Trez mun. Moinesti), CF 4591490. Documentul care atesta constituirea gar. de part. va fi transmis in SEAP in format electronic, semnat cu semnatura electronica, in baza art. 36 si art17 alin (3) din HG 1660/2006, pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentat in original si la sediul aut contr. Nota: in cazul in care se depune o contestatie la CNSC, iar aceasta este respinsa conform art. 278^1 alin. (1) sau a fost retrasa cf. art. 278^1 alin. (2) din OUG 34/2006 cu modif si completarile ulterioare, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma de 2617 RON pentru LOTUL I conform art. 278*1, alin.(1) lit. a din OUG 34/2006, introdus prin OUG 76 pe 2010 si modificat prin OUG 77/2012.Nota: IMM-urile beneficiaza de reducere de 50% la garantia de participare. Grupul format exclusiv din op ec din categoria IMM, PJ romane ori straine care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a gar de part.Pt a face dovada incadrarii in cat IMM, ofertantii vor completa Anexa A din sectiunea Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180(Formularul 1) si 181(Formularul 2) din OUG 34/2006; Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor; Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in lunaanterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor;Doc. echivalente pentru op. ec. nerezidenti + certificat de rezidenta fiscala valabil la data limita de depunere a ofertelor - se accepta ca alternativa o declaratie a ofertantului ca in cazul in care va fi declarat castigator va prezenta certificatul de rezidenta fiscala la data semnarii contractului;declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 3;declaratieprivind neincadrarea ofertantilor/asociatilor/subcontractantilor si tertilor sustinatori in prevederile art. 69*1 din OUG 34/2006 -Formular 4;Persoane cu functii de decizie in cadrul aut. contr. in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii: Viorel Ilie- Primar, Consilieri locali care aproba bugetul: Apostu Radu, Botezatu Sorin, Busuioc Iulian, Chirea Mihaela, Cojocaru Florinel, Enea Pavel Iulian, Ilie Vasile, Irimia Dumitru, Ladaru Daniela, Manolache Ionica, Nimerceag Ioan, Pascalini Nini Alexandru, Romascanu Mircea, Sandu Teodor, Spataru Eugen, Tincu Liliana Angela, Vascan Stefan Cezar, Vieru Valentin, Talpau Sorin Ciprian; membri comisiei de evaluare: Dirlau Marilena - Secretar, Cehan Bogdan - Director SPAS, Dospinescu Valerica ? Consilier Serviciu IRLDC, Ivascu Ramona - Sef Birou Proiecte IT Strategii de dezvoltare si Promovare, Alazaroaie Costica -referent Serviciul Buget Contabilitate, Bejan Rodica - inspector Serviciu UATAPC, Motei Adrian- inspector Serviciu UATAPC, Popescu Gabriela - consilier Serviciu UATAPC, Moga Adrian - consilier Birou IRLDC. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 5 Persoane juridice / fizice romane : Certificat constatator ORC / autorizatii de functionare(obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN); Persoane juridice / fizice straine: Documente echivalente din care sa reiasa o forma legala de inregistrare sau apartenenta din punct de vedere profesional precum si faptul ca pot executa obiectul contractului din punct de vedere juridic. Documentele trebuie sacontina informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Fiind o procedura desfasurata integral prin mijloace electronice A C va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, prezentarea pentru conformitate a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind situatia economico-financiara: Fisa de informatii generale care contine informatii privind ofertantul precum si media cifrei de afaceri globale din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR http: //www.bnr.ro. Operatorii economici participanti la procedura vor completa Formularul nr. 6 ? Informatii generale.Pentru indeplinirea cerintei operatorii economici vorprezenta documente pe care le au la dispozitie (ex: bilanturi/ extrase de bilant/rapoarte de audit/ balante etc)., Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cuprivire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM acestia pot beneficia de reducerea de 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Informatii privind capacitatea tehnica: OP. EC. participanti la procedura trebuie sa demonstreze ca au capacitatea si experienta necesara sa poata realiza din punct de vedere tehnic contractul de furnizare. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere ofertelor. Depunerea listei cu principalele livrari deproduse similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - conform Formularului 7 precum si prezentarea a cel putin un certificat / document emis de beneficiar princare sa demonstreze livrarea de produse similare cu cele care fac obiectul contractului, Informatii privind asocierea: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capatitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in cat. IMM se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (Programul Operational Regional 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 16:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer