Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari aferente obiectivului de investitii ,,Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Mogosesti, judetul Giurgiu? (Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7)


Detaliu pentru invitatia numarul 321168
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 321168/02.03.2012
Denumire contract: Dotari aferente obiectivului de investitii , ,Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Mogosesti, judetul Giurgiu?(Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Bucuresti, nr. 10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462636, fax: +40 0372462666, persoana de contact: sediul Consiliului judetean Giurgiu, camera 04, parter.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Giurgiu, municipiul Giurgiu, str. Bucuresti, nr. 10, camera 207.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari aferente obiectivului de investitii , ,Reabilitare, modernizare, extindere si dotare Centrul de Asistenta Medico-Sociala Mogosesti, judetul Giurgiu?(Lot 1, Lot 2, Lot 3, Lot 4, Lot 5, Lot 6, Lot 7)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarile sunt destinate pentru cazarea si ingrijirea persoanelor varstnice cat si pentru personalul care lucreaza in Centrul de Asistenta Medico-Sociala Mogosesti.
II.1.6) CPV: 39516000-2 - Articole de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 1.500 lei; Lot 2 = 110 lei; Lot 3 = 40 lei; Lot 4 = 210 lei; Lot 5 = 160 lei; Lot 6 = 60 lei; Lot 7 = 20 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor.Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, cod fiscal: 4938042, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.In cazul depunerii unei contestatii de catre op. ec. ofertanti, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma calculata conform prevederilorart.278^1 lit.a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (pentru loturile care se incadreaza in pragul valoric prevazut de lege).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa Formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 2;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Presedinte ? Dumitru Beianu;Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina;Director executiv adjunct, Directia achizitii si investitii publice ? Tone Cristian;Director executiv, Directia cooperare interregionala, strategii si proiecte ? Mardale Nicu;Sef Seviciu, Serviciul buget - finantesi contabilitate ? Stanculescu Florentina;Sturzu Doina - manager proiect.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3;Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 4;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareFormular 5;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantiicare figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documenteleprezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizataa acestora, in limba romana. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala deinregistrare in Romania.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului.Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana.Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei de informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010/2009, 2010, 2011).Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei. Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;Anul 2011:1 euro = 4, 2379.Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere autorizata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: Pentru operatorii economici care nu au avut activitate in unul sau mai multi din anii 2008, 2009, 2010/2009, 2010, 2011, cifra de afaceri se va lua in considerare conform bilanturilor respective., Prezentarea bilantului contabil la datade 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 saubilantul la data de 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011 (operatorii economici care au depus bilantul pentru anul 2011).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie din care sa reiasa ca operatorul economic a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei aferente fiecarui lot in parte (operatorii economici vorprezenta documente/contracte/procese verbale de receptie numaipentru loturile pentru care depun oferta)., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant.Ofertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentru punerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului pentru utilizarea corecta a produsului/echipamentului furnizat, prin prezentarea de documente doveditoare in acest sens, in cazul in care produsul (echipamentul) achizitionat necesita montare/instalare/punere in functiune., Informatii privind subcontractantii/aociatii;Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze;Declaratie privind subcontractantul/subcontractantii, partile din contract pe care acesta/acestia urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia/acestora si, dupa caz, acordul acestuia/acestora.In cazul in care nu exista subcontractanti atunci formularul va fi completat cu ?NU ESTE CAZUL?Ofertantii sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontractezesidatele de recunoastere a subcontractantilor propusi.Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora, insotita de un acordul de asociere.In cazul in care oferta asocierii este declarata castigatoare, aceasata are obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului. ISO 9001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecare membru al asocierii).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 01.03.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer