Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari aferente proiectului ?Extindere cladire cu dotarile corespunzatoare si modernizare utilitati la Liceul pentru Deficienti de Vedere Buzau?


Detaliu pentru invitatia numarul 337898
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Buzau
Numar invitatie: 337898/19.10.2012
Denumire contract: Dotari aferente proiectului ?Extindere cladire cu dotarile corespunzatoare si modernizare utilitati la Liceul pentru Deficienti de Vedere Buzau?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Judetean BuzauCod fiscal: 3662495, Adresa: municipiul Buzau, bd. N Balcescu, nr 48, Buzau, Telefon: 0238/414112, Fax: 0238/725507
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari aferente proiectului ?Extindere cladire cu dotarile corespunzatoare si modernizare utilitati la Liceul pentru Deficienti de Vedere Buzau?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Livrarea bunurilor si dotarilor prevazute in caietul de sarcini al procedurii, cu caracteristicile si in cantitatile specificate in acest document.
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 152, 067 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: Lotul 1-1.100lei, Lotul 2-200lei, Lotul 3-320lei, Lotul 4-340lei, Lotul 5-140lei, Lotul 6-18lei, Lotul 7-800lei; Valabilitate: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor; Modalitate constituire: OP sau Instrument de garantare cf art. 86 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare produse; Modalitate de constituire: unul din instrumentele prevazute la art. 90 alin. (1) din HG nr.925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie eligibilitate (Formular B1) .- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat din care sa rezulte ca nu are obligatii scadente catre aceste bugete in luna anterioara celei in care se depune oferta;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr 34/2006. Persoane cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante: Victor MOCANU ? Presedinte; Flaminia NICOLESCU ? Manager Proiect; Catalin BOTEZATU ? responsabil organizare procedura, - Vicepresedinti: Emilian DRAGOI si Petre-Emanoil NEAGU, Consilieri judeteni: Gabriel-Paul BACIU, Mariana BARNA, Adrian BITA, Gheorghe BODEA, Adrian BURDUCEA, Gheorghe CIRLAN, Stefan DAVID, Dmitru DOBRICA, Bogdan Corin DUTA, Dumitru ENE, Liviu-Adrian ENESCU, Ioan FAIFER, Constantin GHINIOIU, Marcela GRIGORESCU, Alina ILIES, Stefan ISTRATE, Danut IVASCU, Ioan-Caton MATEESESCU, Liviu-Mihai MOCANU, Viorel MOCANU, Mariana-Anuta MUNTEANU, Vasile OLARIU, Cornel PITIS, Aurelian PODEANU, Ion D. POPESCU, Dan RINCIOG, Claudia Cecilia ROSIORU, Eduard ROTARU, Mariana-Carmen TUDOR, Constantin VOICU (Formular B11);
- Declaratie de neancadrare in prevederile art 181 din OUG nr 34/2006 (Formular B12);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formular B15); Cerinta: Sa aibe in obiectul sau de activitate exercitarea de fapte de comert aferente activitatilor descrise in caietul de sarcini al procedurii.Documente doveditoare: - Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu domeniul principal si domeniile secundare de activitate, situatia juridica a ofertantului precum si daca au fost inscrise mentiuni referitoare la declararea starii de faliment, incapacitate de plata, etc document emis cu cel mult 30 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. In situatia in care a depus o copie certificata pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC, ofertantul cistigator are obligatia prezentarii acestuia in original sau in copie legalizata cel mai tirziu la data transmiterii adresei de comunicare a rezultatului aplicarii procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta: prezentarea bilantului contabil la 31.12.2011 inregistrat la autoritatea fiscala competenta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera a) se va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera b) se va prezenta o declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant., Cerinta: In conformitate cu prevederile at. 188 alin (1) litera c) se vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Lista personalului direct responsabil de indeplinirea contractului de furnizare produse, CV-ul acestora, Declaratie de disponibilitate (daca este cazul) precum si Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc eventualii subcontracanti avuti in vedere pentru realizarea contractului., Cerinta: sa identifice clar si fara echivoc toti asociatii care participa cu oferta comuna.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.01.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 14:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer