Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari aferente proiectului ?MODERNIZARE CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL DE ZI PENTRU VARSTNICI? BORSA, JUDETUL MARAMURES


Detaliu pentru invitatia numarul 345939
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL BORSA
Numar invitatie: 345939/26.04.2013
Denumire contract: Dotari aferente proiectului ?MODERNIZARE CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL DE ZI PENTRU VARSTNICI? BORSA, JUDETUL MARAMURES
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL BORSACod fiscal: 3627544, Adresa: STR. LIBERTATII, NR 46, Borsa, Telefon: 0262/342322, Fax: 0262/342864
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LIBERTATII, NR 46, Borsa, Romania, cod postal: 435200, telefon: +40 262342322, fax: +40 262342864, persoana de contact: MIHAELA MIHALI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Orasului Borsa, str. Fl. de Colt, nr. 1/A, Oras Borsa, sala mare de sedinte et. 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari aferente proiectului ?MODERNIZARE CENTRU SOCIAL MULTIFUNCTIONAL DE ZI PENTRU VARSTNICI? BORSA, JUDETUL MARAMURES
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia dotarilor de specialitate necesare echiparii centrului social multifunctional din cadrulproiectului, ,Modernizare Centru social Multifunctional de zi pentru varstnici??, finantat in cadrul Programului Operational Regional 2007-2013 pe parcursul implementarii proiectului, in conformitate cu cerintele contractului de finantare.Valoarea estimata a contractului este de 143.950 lei fara tvaValoare estimata LOT I: 41, 200.00 lei fara TVAValoare estimata LOT II: 68, 560.00lei fara TVAValoare estimata LOT III: 2 34, 190.00 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou, cu exceptia mobilierului si a pachetelor software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 143, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare este: Lot 1:824 leiLot 2:1370 leiLot 3:683 leiModalitati de constituire acceptate, conform art.86 alin (1)si(5) din HG nr.925/2006 actualizata -Virament bancar in contul autoritatii contractante (RO25TREZ44121300205XXXXX deschis la Trezoreria Orasului Viseu de Sus) ? Instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Prin depunere la casieria autoritatii contractante. In cazul in care garantia de participare se constituie in alte monede decat moneda nationala, pentru echivalenta lei/alta valuta, se va lua in considerare cursul BNR din data publicarii in SEAP a anuntului de participare.In cazul in care sunt depuse contestatii la procedura de achizitie publica si Decizia CNSC este de respingere, autoritatea contractanta va retine ontestatorului/contestatorilor din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma calculata conform art.278^1 din OUG nr.34/2006 actualizataOfertantii individuali sau in asociere care doresc sa beneficieze de prevederile Legii 346/2004 vor prezenta declaratiile aferente tuturor operatorilor economici implicati, anexate garantiei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2, 5% in cazul IMM) pentru fiecare lot in parte.Garantia de buna executie se prezinta Autoritatii Contractante la momentul semnarii contractului.Mod de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Prezentarea Formularului 12 A din sectiunea III Formulare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati/tert sustinator2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Prezentarea Formularului 12 B din sectiunea III Formulare - declaratie art.181 lit.a), c1)si d) din OUG nr.34/2006 actualizata.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform Ordinului nr.314/2010.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr.12 Cdin sectiunea III Formulare din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, asociat etc) a operatorului economic.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire: Prezentarea Formularului nr. 3 din sectiunea III Formulare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati5. Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Ofertantul prezinta o declaratie conform Formular nr. 6 din sectiunea III Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Mihaly Toader ? Primar2. Timis Ioan ? Viceprimar3. Mihali Mihaela ? Responsabil Tehnic si achizitii4.Timis Ioan - sef serviciu economic;5. Timis Laura - responsabil economi.6. Coman Anca - consilier juridic;7. Mihali Paulina- secretar comisie;8. Mesaros Adriana - sef serviciu resurse umane;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (potrivit Ordinului ANRMAP nr. 170/2012).6. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.7.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta si8. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine(certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, aprobata prinLegea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele de atestare fiscala se depun in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul Certificat constatator emis de ONRC - Cerinta obligatorie pentru ofertant/ofertanti asociati: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.NOTA: Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultantul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale - se solicita ca media cifrei globale/media cifrei de afaceri in domeniulin ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). sa fie mai mare sau cel putin egala cu: Lot 1:82. 400 lei (dublul valorii estimate).Lot 2:137. 120 lei (dublul valorii estimate).Lot 3:68380 lei(dublul valorii estimate).Pentru echivalenta in euro se va tine cont de cursul mediu anual leu/euro comunicat de BNR: 2010 - 1 euro = 4, 2099 lei2011 - 1 euro = 4, 2379 lei2012 - 1 euro = 4, 4560 lei, In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul., Se va prezenta bilantul contabil pe anul 2011 inregistrat si vizat de organele competente, sau orice alte documente justificativePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntAutoritati Contractante sau clienti privati. Prestarea de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de oautoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Experienta similara: Prezentarea a cel putin un contract/ proces verbal de receptie/document sau a maxim 3 contracte/procese verbale de receptie/documente care sa confirme prestarea de servicii similare in valoare totala cumulata de: Lot 1: minim 41.200, 00 lei fara TVA.Lot 2: minim 68.560, 00 lei fara TVAloT 3: minim 34.190, 00lei farat TVA ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 08:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer