Achizitie publica - Dotari aferente proiectului"Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta - Policlinica 2", cod SMIS 19364
Detaliu pentru invitatia numarul 352076
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352076/05.08.2013
Denumire contract: Dotari aferente proiectului"Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta - Policlinica 2", cod SMIS 19364
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CONSTANTACod fiscal: 2981739, Adresa: BD.TOMIS 51, Constanta, Telefon: 0241708413, Fax: 0241488411
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.TOMIS 51, Constanta, Romania, cod postal: 900725, telefon: +40 241708413, fax: +40 241488411, persoana de contact: MIHAELA LUNGU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Constanta, Bd. Tomis nr. 51 Constanta, jud. Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari aferente proiectului"Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta - Policlinica 2", cod SMIS 19364
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari aferente proiectului "Reabilitarea Infrastructurii, Modernizarea, Dezvoltarea si Echiparea Ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta - Policlinica 2", cod SMIS 19364;
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 266.85 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se solicita in cuantum de 3.000 lei. Pentru garantia de participare constituita in alta monda decat leu, cursul care va fi luat in calculul echivalentei va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR din data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. GP se va constitui prin virament bancar in contul nr. RO08TREZ2315006XXX000433 deschis la Trezoreria Municipiului Constanta sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari, cf. cu art. 86 alin.(1) din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In conditiile in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna, asociatii beneficiaza de prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, cu modificarile si completarile ulterioare, in conditiile in care fiecare membru al asocierii (consortiului) respecta conditiile de incadrare in prevederile legii anterior mentionate. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma precizate vor fi respinse ca inacceptabile. Nota: In cazul unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia inaintata de ofertant ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, respectandu-se prevederile art. 278^1 alin. (1) lit.a) din OUG nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, suma reprezentand 1% din valorea estimata, respectiv: 1.512, 67 lei. GP se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului, fara T.V.A. Constituire: prin instrument de garantare conform art. 90 alin. (1) din HG 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Constit. prin retineri succesive din situatiile de plata, atunci garantia de buna executie se va constitui dupa cum urmeaza: contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, conform prevederilor HG nr. 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 300.000 lei. Echivalentul in lei a valorilor exprimate in euro se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat euro, vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BNR., Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani (2010, 2011, 2012), vizate si inregistrate la organele competente, in copie cu mentiunea "Conform cu originalul", stampilate si semnate de ofertant.Pentru persoane juridice straine se vor depune traduceri autorizate si legalizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are eventual, intentia sa o subcontracteze.Subcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art.69^1 din OUG nr.34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de o echipa formata din specialisti care sa aiba calificare/specializarea necesara in vederea instalarii, configurarii, instruirii si punerii in functiune a produselor care necesita astfel de operatiuni precum si pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie. Pentru echipa propusa, ofertantul va prezenta CV-urile personalului de specialitate propus. De asemenea CV-ul va fi insotit de diplome de studii, dovezi privind calificarea/specializarea necesara (in cazul) instalarii punerii in functiune a produselor furnizate (calculatoare + imprimante), precum si pentru activitatea de asistenta tehnica in perioada de garantie. In cazul in care, membrii echipei propuse pentru indeplinirea contractului nu sunt angajati ai ofertantului, acestia vor prezenta o declaratie de disponibilitate., Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Experienta similara: Demonstrarea experientei similare in furnizarea de produse similare in obiectul contractului in valoare de minim 150.000 lei, valoarea poate fi demonstrata printr-un contract sau mai multe contracte.Echivalentul in lei al valorilor exprimate in alta valuta va fi cursul leu/valuta comunicat de BNR ptr. anii respectivi. Se vor prezenta: 1. Fisa de experienta similara; 2. certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa confirme experienta similara astfel cum a fost solicitata, respectiv din care sa rezulte: denumirea client/autoritatea, valoarea contractului, modul de indeplinire a contractului si perioada derularii contractului. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Nota: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.In cazul participarii la derularea unor contracte similare in calitate de asociat, ofertantul va prezenta contractul de asociere sau orice alte documente justificative din care sa rezulte indeplinirea cerintelor experientei similare, in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul? stampilata si semnata de ofertant., declaratie continand lista principalelor livraride produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalent valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se vor accepta si ofertanti care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Copie document, cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
20
Descriere: Termen de livrare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.08.2013 13:25