Achizitie publica - ?Dotari after school in comuna Recea, judetul Brasov?
Detaliu pentru invitatia numarul 322259
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322259/20.03.2012
Denumire contract: ?Dotari after school in comuna Recea, judetul Brasov?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RECEACod fiscal: 4384567, Adresa: STR.PRINCIPALA, NR.42, RECEA, JUD.BRASOV, Recea, Telefon: 0740204092, 0268246343, 0268246003, Fax: 0268246003
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PRINCIPALA, NR.42, RECEA, JUD.BRASOV, Recea, Romania, cod postal: 507180, telefon: +40 268246003, fax: +40 268246003, persoana de contact: GEORGIANA SOFLETEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante, comuna Recea, nr. 42, judetul Brasov, sala de sedinte a Consiliului local Recea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dotari after school in comuna Recea, judetul Brasov?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta solicita furnizarea dotarilor pentru imobilul after school ce va fi construit in satul Gura Vaii, comuna Recea, judetul Bra?ov
II.1.6) CPV: 39000000-2 - Mobila (inclusiv mobila de birou), accesorii de mobilier, aparate de uz casnic (exclusiv dispozitive de iluminat) si produse de curatat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 496 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot I 580 leiLot II 1380 leiLot III 200 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Orice oferta garantata pentru o perioada mai mica de 90 zile va fi respinsaForma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: Garantia de participare se constituie prin: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- virament bancar in contul nr. RO14TREZ1325006XXX000934 deschis la Trezoreria Fagaras- sau avand in vedere cuantumul redus la garantiei de participare se accepta depunerea sumei in numerar la casieria comunei Recea, inainte de data si ora limita pentru depunerea ofertei.Garantia trebuie sa fie irevocabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) -Formular F 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Formular F2, persoane cu functii de conducere primar Lazea Gheorghe, viceprimar Brenesu Gheorghe, secretar Motoca Mirela3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular F34. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular F45. Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular F5Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.6. Dovada inexistenteidatoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (obligatii fiscale scadente la data de 25a lunii anterioare) catre bugetul local si bugetul de stat? Certificate fiscale eliberate de organele autoritatilor administratiei publice locale si/sau teritoriale competente sau echivalent, original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesare fisiere atasate in SEAP sau la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.04.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 19:01