Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Dotari aparatura medicala, PSI, IT si mobilier? pentru proiectul ?Modernizare a Ambulatoriului Spitalului Vadu Lat? SM/24/3/3.1/200/25.08.2009, cod SMIS 12329 (lot 1, lot. 2, lot 3, lot 4)


Detaliu pentru invitatia numarul 350825
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 350825/25.07.2013
Denumire contract: ?Dotari aparatura medicala, PSI, ITsi mobilier? pentruproiectul ?Modernizare aAmbulatoriului Spitalului Vadu Lat? SM/24/3/3.1/200/25.08.2009, cod SMIS 12329(lot 1, lot. 2, lot 3, lot 4)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462643, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Giurgiu, strada Bucuresti, nr. 10, etaj II, camera 207
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dotari aparatura medicala, PSI, ITsi mobilier? pentruproiectul ?Modernizare aAmbulatoriului Spitalului Vadu Lat? SM/24/3/3.1/200/25.08.2009, cod SMIS 12329(lot 1, lot. 2, lot 3, lot 4)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Dotari aparatura medicala, PSI, IT si mobilier? pentruproiectul ?Modernizare aAmbulatoriului Spitalului Vadu Lat? SM/24/3/3.1/200/25.08.2009, cod SMIS 12329(lot 1, lot. 2, lot 3, lot 4)Lot 1 - Stingator portabil. Valoare estimata 140 lei.Lot 2 - Pat de consultatie; Masuta pentru instrumentar; Masuta conversatie; Mese, scaune, fotolii;Canapele terapie.Valoare estimata 10.854 lei.Lot 3 - Instalatie audio-video sala psihoterapie;Sistem PC complet, inclusiv soft.Valoarea estimata 31.950 lei.Lot 4 ? Stetoscop; Tensiometru; Glucometru; Electrocardiograf portabil; Electroencefalogra; Ecograf portabil Doppler; Aparat pentru masurat si cintarit.Valoarea estimata 192.560 lei.Pe langa furnizarea produselor, contractul cuprinde si serviciile de instalare si montare a produselorrespective, pe fiecare lot in parte, conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 33112320-7 - Aparate Doppler (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 504 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1= 2 lei; Lot 2 = 217 lei; Lot 3 = 639 lei; Lot 4 =3.851 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, cod fiscal: 4938042, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.Pentru o garantie de participare depusa in valuta, echivalenta se va face la cursul comunicat de B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile art. 90 alin. 1 si alin 3 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 15 zile de la data incheierii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Formularul nr.1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Formularul nr.2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr.3 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Presedinte Consiliul Judetean - Mustatea Vasile, Vicepresedintii Consiliului Judetean - Gavrila Dumitru si Marciu Ovidiu Cristian DanSecretar al judetului - Dinu FlorianDirectia achizitii si investitii publice: Director executiv - Pana Lidia DoinaDirector executiv adjunct - Tone CristianDirectia cooperare interregionala, strategii si proiecte: Director executiv - Mardale NicuDirectia juridica si administratie publica locala: Director executiv - Cornea Petre, Consilier juridic, Avizat juridic - Cioaca DanielaServiciul buget-finante si contabilitate, Sef serviciu/Avizat economic - Stanculescu FlorentinaConsilieri judeteni: Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Boerescu Mihnea Mihai, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana MarieUdroiu Adrianaan, Andrei Cornel, Andrei Ovidiu Aurelian, Dobrota Ilie Viorel;Echipa de implementare a proiectului: Udroiu Adriana, Bold Georgeta, Trusmei Adina, Bratu Gina, Gavrila Valentina, Niculae Marian, Grigore Stelica, Sturzu Doina, Ciotea Andreea.Responsabil procedura: Ghetu Diana.-Formularul nr. 4 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
- Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate, care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Nota: - documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale cu declararea cifrei de afaceri.Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani(pentru fiecare lot in parte) sa fie de minim Lot 1 ? 280 lei, Lot 2 ? 21.700 lei, Lot 3 ? 63.900 lei, Lot 4 ? 385.100 lei.Echivalenta(daca este cazul) se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte., Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2010, 2011, 2012) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.Nota: documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorixata a acestora, in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant. Ofertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentru punerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului pentru utilizarea corecta a produsului/echipamentului furnizat, in cazul in care produsul (echipamentul) achizitionat necesita montare/instalare/punere in functiune., Prezentarea cel putin a unuidocument/contract/proces verbal de receptiedin care sa reiasa ca, operatorul economic a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, pe fiecare lot in parte, in valoare de: Lot 1?140 lei fara TVA; Lot 2 ? 10.854 lei fara TVA; Lot 3 ? 31.950 lei fara TVA; Lot 4 ? 192.560 lei fara TVA.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei. Anul 2011:1 euro = 4, 3179 lei.Anul 2012:1 euro = 4, 4287 lei, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma, sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2013 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer