Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari Centru de Vizitare si Puncte de Informare


Detaliu pentru invitatia numarul 327712
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Parcului National Calimani RA
Numar invitatie: 327712/25.05.2012
Denumire contract: Dotari Centru de Vizitare si Puncte de Informare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Parcului National Calimani RACod fiscal: RO25614391, Adresa: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Telefon: 0230 371104, Fax: 0230 374197
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 22 Decembrie, nr. 5, Vatra Dornei, Romania, cod postal: 7258700, telefon: +40 230371104, fax: +40 230374197, persoana de contact: Liviu Hutanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari Centru de Vizitare si Puncte de Informare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de echimapamte IT, piese de mobilier si o macheta a Parcului National Calimani
II.1.6) CPV: 31710000-6 - Echipament electronic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 035 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 3460 lei; Perioada de valab.a garantiei pt.particip.este de 90 zile de la data limita stab.pt.depun.ofert.Cuantumul va fi exprimat in lei pt.societ.comerciale dinRomania sau echiv.in euro, la data constituirii ac., pt.societatilecomerciale din afaraRomaniei;Garantia de particip.se constituie prin virament bancar in contul RO58 RZBR 0000 0600 1386 9476 deschis la Raiffeisen Bank Vatra Dornei, Judetul Suceava, cod fiscal RO 25614391 sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pt.perioada de valab.a ofertei. Precizam ca, in cazul in care garantia de particip.se constituie prin virament bancar (prin intermediul internetului ? on line) in contulautorit.contractante, ofertantul va prez.pt.confirmare extrasul de cont in original vizat de catre banca emitenta..Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- In cazul scrisorilor de garantie bancara emise de o banca din strainatate, se va prezenta traducerea autorizata si legalizata a acesteia;
- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in conform.cu art.87dinH.G.nr.925/2006 si partial conform art.278.1din O.U.G. nr.34/2006 actualizata;
- Restituirea garantiei de participare se va face conf.art.88, sectiunea I, capitolul VII, din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin 3 din HG 925 din 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Cerinta obligatorie: Certificat completat in conformitate cu formular nr. F6 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Calitatea de participant la procedura (Cerinta obligatorie: Declaratia privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formular nr. F4 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Respectarea regulilor conflictului de interese(Cerinta obligatorie: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formular nr. F23 din Sectiunea Formulare si Modele; Persoanele care detin functii de decizie in cadrul AC sunt: ing. Basarab BIRLADEANU ? director, ec.Paula Tarnauceanu ? contabil sef)- Declaratii privind eligibilitatea (1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. F8 din Sectiunea Formulare si Modele;Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, completarea si prezentarea formularului, in conformitate cu: Formularul nr. F7 din Sectiunea Formulare si Modele;)- Certificat de atestare fiscala (Cerinta obligatorie: Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , (certificatul se va prezenta numai in original, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul);
- Cerinta obligatorie: Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate.)(certificatul se va prezenta numai in original, copie legalizata sau in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul); Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate.NOTA: In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, rezultata din domeniul aferentobiectului contractului sa depaseasca suma de 173035 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cel putin 1 contract care sa continaproduse similare furnizate/livrate in ultimi 5 ani a caror valoare este celputin egala cu 173035 lei fara TVA., Pentru contractul/contractele prezentate ca si experienta similara se prezinta recomandari semnate de beneficiar, care vor contine cel putin: Identificareabeneficiarului, tipul de contract, valorilecontractuale, termenele de realizare;, Licenta pentru instalarea de sisteme de alarmare impotriva efractiei. Ofertantul sa detina certificatul privind sistemul de management al asigurariicalitatii ISO 9001 sau echivalent , valabil la data deschiderii ofertelor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul AC
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer