Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari de specialitate aferente proiectului : «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA» , cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea


Detaliu pentru invitatia numarul 346680
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA
Numar invitatie: 346680/16.05.2013
Denumire contract: Dotari de specialitate aferente proiectului : «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA» , cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A.S.P.C. Ialomita, STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari de specialitate aferente proiectului : «INFIINTAREA CENTRULUI DE RECUPERARE SI REABILITARE NEURO-PSIHICA PENTRU ADULTI MOVILA, JUDETUL IALOMITA» , cod SMIS 24603, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari de specialitate- LOT.I. MOBILIER- COD CPV 39100000-3valoare71.171 lei fara tva- LOT.II. BIROTICA SI ECHIPAMENTE ELECTRONICE- COD CPV 30200000-1valoare22.825 lei fara tva- LOT.III ARTICOLE TEXTILE DE UZ CASNIC - COD CPV 39510000-0valoare32.086 lei fara tva- LOT.IV. ECHIPAMENTE PENTRU OFICIU(APARATE EL.DE UZCASNIC)COD CPV 39710000-2valoare31.968lei fara tvaTOTAL DOTARI DE SPECIALITATEvaloare 158.050 lei fara tva
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 158, 050 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
TOTAL3.161 lei( 1.580, 50 lei pentru IMM )din care : - LOT I1.423, 42 lei(711, 71 lei pentri IMM )- LOT II456, 50 lei(228, 25 lei pentri IMM )- LOT III641, 72 lei(320, 86 lei pentri IMM )- LOT IV639, 36 lei(319, 68 lei pentri IMM )Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.12 ? Scrisoare de garantie din ?Modulul III ? Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea bancii, pana la data deschiderii ofertelor in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.10 din " Modulul III ? Model de Formulare?). In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 711, 71 lei pentru lot I conform art.278^1 lit.a).Valab.Gar.Part. este de minim 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Data de referinta pentru cursul de schimb BNR (1 euro=4, 2577 lei/01.02.2011)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie privind eligibilitatea (neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Modulul III ? Model de Formulare? In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Modulul III ? Model deFormulare?. - Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. - Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe localein original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Modulul III ? Model de Formulare? .Cerinta nr. 4CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 , Formularul nr.6 din " Modulul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita op. ec. o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modif. si complet. Ult.( Formularul nr. 7 din " Modulul III ? Model de Formulare?. Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de decizie : Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Economic, Badea Neculai ? Sef serv. MonitorizareVasile Cristina ? Sef Serviciu Tehnic Adm.Achizitii PubliceBranzaru Madalina ? Inspector specialitateGrecu Ileana ? Sef Serv. JuridicStan Ion ? Consilier JuridicStefan Cristina ? Inspector specialitateUrsu Ana ? ReferentTodica Viorica ? Sef CentruSutu Miorita Ruxanda ? Responsabil achizitii Proiect Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romane Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care documentele vor fi transmise in copie cu ment cf cu or , in etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, pentru fiecare lot: - Lot Iin valoare de142.342 lei- Lot IIin valoare de45.650 lei- Lot IIIin valoare de64.172 lei- Lot IVin valoare de63.936 leiNivelurile impuse pentru cifra de afaceri solicitata pentru fiecare lot reprezinta niveluri minime.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2010, 2011, 2012, vizate de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul)iarpentru anul 2012 orice alt document din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi semnat, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Listaprincipalelor produse furnizate in ultimii 3 ani (calculati pana la data limitastabilita pentru depunerea ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document /contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie cel putin: - LOT.I.valoare 71.171 lei fara tva- LOT.II.valoare 22.825 lei fara tva- LOT.III.valoare 32.086 lei fara tva- LOT IV.valoare 31.968 lei fara tvaNivelurile impuse pentru experienta similara solicitata pentru fiecare lot reprezinta niveluri minimePentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Cerinta nr. 1 Se va prezenta certificatul ISO 9001 in acord cu obiectul prezentei achizitii sau echivalent, (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?) valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit de la sediul D.G.A.S.P.C. Ialomita sau din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 08:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer