Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari de specialitate in cadrul proiectului ,, Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 1, lot. 2, lot. 3, lot. 4, lot 5)


Detaliu pentru invitatia numarul 345089
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL GIURGIU
Numar invitatie: 345089/10.04.2013
Denumire contract: Dotari de specialitate in cadrul proiectului , , Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 1, lot. 2, lot. 3, lot. 4, lot 5)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Bucuresti, nr. 10, camera 210 etaj II, Giurgiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari de specialitate in cadrul proiectului , , Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 1, lot. 2, lot. 3, lot. 4, lot 5)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 1 - MOBILIER - MOBILIER DORMITOARE, PAT 1 PERSOANA, NOPTIERA, DULAP HAINE 1 USA, SALTEA PAT ADULT, MASA 4 PERSOANE, SCAUN ADULT, CANAPEA 3 LOCURI, FOTOLIU, MASA TELEVIZOR/DVD, PAT 1 PERSOANA, PATUT COPIL+SALTEA, NOPTIERA, DULAP HAINE 1 USA, DULAPIOR HAINE COPIL, SALTEA PAT ADULT, MASA 4 PERSOANE, SCAUN ADULT, SCAUNEL MASA COPIL, BIROU, SCAUN BIROU, DULAP ACTE, CANAPEA 3 LOCURI, FOTOLIU, MASA TELEVIZOR/DVD ? Lot 2 - MOBILIER BUCATARIE - FRONT BUCATARIE, Lot 3 - DOTARI MEDICALE - DULAP MEDICAMENTE, CANAPEA CONSULTATII, Lot 4 - APARATURA ELECTROCASNICA SI ELECTRONICA - COMBINA FRIGORIFIC, FRIGIDER PROBE, LADA FRIGORIFICA, CUPTOR MICROUNDE, ARAGAZ SEMIINDUSTRIAL, STERILIZATOR VESELA, MASINA SPALAT RUFE SEMIIND, MASINA SPALAT RUFE UZ CASNIC, MASINA USCAT RUFE, TELEVIZOR DIAGONALA 72, DVD , COMBINA FRIGORIFICA, FRIGIDER PROBE, LADA FRIGORIFICA, CUPTOR MICROUNDE, ARAGAZ UZ CASNIC ?, STERILIZATOR VESELA, STERILIZATOR BIBEROANE, TELEVIZOR DIAGONALA 72, DVD, Lot 5 - DOTARI PSI - TAVA ETANSA DIN TABLA CU NISIP IN CT, STINGATOR PORTATIV CU PRAF SI CO2 P6, STINGATOR TRANSPORTABIL CU PULBERE, incarcatura nominal 50 kg, LADA CU NISIP 0, 25 mc, LOPETI cu coada.
II.1.6) CPV: 39516000-2 - Articole de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 456.04 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 800 lei; Lot 2 = 55 lei; Lot 3 = 30 lei; Lot 4 = 390 lei; Lot 5 = 35 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Se poate constitui prin: virament bancar in contul: RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria municip.Giurgiu, cod fiscal: 4938042, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau prin depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar.Garantia de participare se constituie conf.HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, art.86.Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de B.N.R. la din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui prin: depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Formular 2;Mustatea Vasile, Gavrila Dumitru, Marciu Ovidiu Cristian Dan, Dinu Florian, Pana Lidia Doina, Tone Cristian, Mardale Nicu, Stanculescu Florentina, Cornea Petre, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Boerescu Mihnea Mihai, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel, Andrei Ovidiu Aurelian, Dobrota Ilie Viorel, Trusmei Adina, Grigore Stelica, Cioaca Daniela, Stanculescu Florentina, Lincan Ingrid Maria, Trusmei Adina, Jureschi Lucia Monalisa, Stanculescu Florentina, Lincan Ingrid Maria, Dorobantu Daniela, Grigore Stelica, Vulpe Arabela, Cristea Margareta Mihaela, Filip Dorina-Stefania.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Formular 3;
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 4;
-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Formular 5;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local .Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice.- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste formulare.Nota: Conform art. 181, lit. c din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va exclude din procedura, ofertantii care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, aceasta cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al grupului. Ofertele depuse de catre operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat consolidat sau catre bugetul local, vor fi respinse. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prezentate in copie cu mentiunea ?conform cu originalul? vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania. Documentele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor fi prezentate copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: a. - ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b. - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani sa fie de minim: Lot 1- 80.000lei. Lot 2 ? 5.900 lei , Lot 3 ? 3.300 lei, Lot 4 ? 39.000 lei, Lot 5 ? 3.700 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 3, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Anul 2011:1 euro = 4, 3179 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Ofertantul va face dovada ca dispune de personal specializat pentru punerea in functiune si instruirea personalului beneficiarului pentru utilizarea corecta a produsului/echipamentului furnizat, in cazul in care produsul (echipamentul) achizitionat necesita montare/instalare/punere in functiune., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma, sunt autoritati contractante sau clienti privati.-Prezentarea cel putin a unui document/ contract /proces-verbal de receptie din care sa reiasa ca, operatorul economic a furnizat produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, in valoare de: Lot 1 ? 42.000 lei fara TVALot 2 ? 2.900 lei fara TVALot 3 ? 1.600 lei fara TVALot 4 ? 19.000 lei fara TVALot 5 ? 1.800 lei fara TVAConvertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 3, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei.Anul 2011:1 euro = 4, 3179 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 14:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer