Achizitie publica - Dotari de specialitate in cadrul proiectului ,, Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 4, lot. 5)
Detaliu pentru invitatia numarul 357215
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357215/29.01.2014
Denumire contract: Dotari de specialitate in cadrul proiectului , , Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 4, lot. 5)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL GIURGIUCod fiscal: 4938042, Adresa: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Telefon: +40 0372462635, Fax: +40 0372462666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Bucuresti, nr.10, Giurgiu, Romania, cod postal: 080045, telefon: +40 0372462635, fax: +40 0372462666, persoana de contact: LIDIA PANA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Bucuresti nr. 10, Giurgiu camera 207 etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari de specialitate in cadrul proiectului , , Reabilitarea, extinderea si dotarea Complexului de Servicii Sociale Giurgiu? (Lot 4, lot. 5)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lot 4 - APARATURA ELECTROCASNICA SI ELECTRONICA - COMBINA FRIGORIFIC, FRIGIDER PROBE, LADA FRIGORIFICA, CUPTOR MICROUNDE, ARAGAZ SEMIINDUSTRIAL, STERILIZATOR VESELA, MASINA SPALAT RUFE SEMIIND, MASINA SPALAT RUFE UZ CASNIC, MASINA USCAT RUFE, TELEVIZOR DIAGONALA 72, DVD , COMBINA FRIGORIFICA, FRIGIDER PROBE, LADA FRIGORIFICA, CUPTOR MICROUNDE, ARAGAZ UZ CASNIC ?, STERILIZATOR VESELA, STERILIZATOR BIBEROANE, TELEVIZOR DIAGONALA 72, DVD, Lot 5 - DOTARI PSI - TAVA ETANSA DIN TABLA CU NISIP IN CT, STINGATOR PORTATIV CU PRAF SI CO2 P6, STINGATOR TRANSPORTABIL CU PULBERE, incarcatura nominal 50 kg, LADA CU NISIP 0, 25 mc, LOPETI cu coada.
II.1.6) CPV: 39721410-9 - Aparate cu gaz (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 34, 645.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 4 = 600 lei; Lot 5 = 30 leiGarantia de participare se poate constitui prin: -virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda decat moneda nationala se va face la cursul leu/valuta comunicat de BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Valabilitatea garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de primire a ofertelor. (Model orientativ Formular nr. 17).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA si se poate constitui in conformitate cu prev. art. 89 alin (2) din HG 925/2006, prin toate formele prevazute la art. 90 alin (1) - (3): depunere la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 4 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Cazierul judiciar pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 5? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru care vor fi implicate in derularea contractului.-Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul nr. 2 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Formular 2;Mustatea Vasile, Gavrila Dumitru, Marciu Ovidiu Cristian Dan, Dinu Florian, Pana Lidia Doina, Tone Cristian, Mardale Nicu, Stanculescu Florentina, Cornea Petre, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, Matei Ionut Dumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, Chiran Nicusor Alin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Boerescu Mihnea Mihai, Cuc Alexandru Razvan, Mardare Stelian, Palalau Alexandru Stelian, Buga Adriana Iulia, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel, Andrei Ovidiu Aurelian, Dobrota Ilie Viorel, Trusmei Adina, Grigore Stelica, Cioaca Daniela, Stanculescu Florentina, Lincan Ingrid Maria, Trusmei Adina, Jureschi Lucia Monalisa, Stanculescu Florentina, Lincan Ingrid Maria, Dorobantu Daniela, Grigore Stelica, Vulpe Arabela, Cristea Margareta Mihaela, Filip Dorina-Stefania.Nota: - Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11, alin (4) din H.G. 925/2006, caz in care devin aplicabile prevederile art. 9, alin. (3) din Ordinul nr. 509/2011.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- in cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener trebuie sa prezinte aceste documente.Pentru persoanele juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Totodata, persoanele juridice straine legal infiintate in Romania (daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania. Documentele trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, iar domeniile de activitate ale ofertantului cuprind activitati necesare indeplinirii contractului. Documentele vor fi prezentate, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata a acestora in limba romana. Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: - inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare. In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturile contabile ultimii trei ani (2011, 2012, 2013) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare (extrase din bilant, raportul de audit, etc.) care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri." Mentionam ca pentru prezentarea bilantului contabil inregistrat pe anul 2013, vor fi admise si alte documente in sustinerea cifrei de afaceri., 1. Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani a carei valoare sa fie cel putin egala cu: : Lot 4? 65.000 lei, Lot 5 ? 3.000 lei" pe ultimii 3 ani, respectiv 2011, 2012, 2013. Echivalenta se va realiza la cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR pentru anii respectivi. Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2011:1 euro = 4, 3179 lei. Anul 2012:1 euro = 4, 4287 lei.Anul 2012:1 euro = 4, 4847 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se vor prezenta unul sau mai multe documente/contracte/procese-verbale de receptie care sa confirme furnizarea de produse similare cu cele care fac obiectul achizitiei, a caror valoare cumulata sa fie de minimum: - Lot 4:32.000 lei fara TVA; - Lot 5:1.800 lei, fara TVA (operatorii economici vor prezenta documente/contracte/procese verbale de receptie numai pentru loturile pentru care depun oferta)., Lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.(valabil pentru fiecare lot in parte)., Informatii referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 29.01.2014 14:39