Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari (II) pentru proiectul ?Reabilitarea Caminului Zathureczky Berta? din Mun. Sfantu Gheorghe -Echipamente de bucatarie


Detaliu pentru invitatia numarul 331425
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Municipiul Sfantu Gheorghe
Numar invitatie: 331425/10.07.2012
Denumire contract: Dotari (II) pentru proiectul ?Reabilitarea Caminului Zathureczky Berta? din Mun. Sfantu Gheorghe -Echipamente de bucatarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul Sfantu GheorgheCod fiscal: 4404605, Adresa: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Telefon: 0267-316902, Fax: 0267-316901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, Biroul Relatii cu publicul
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520008, telefon: +40 267316902, fax: +40 267316902, cam 28
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari (II) pentru proiectul ?Reabilitarea Caminului Zathureczky Berta? din Mun. Sfantu Gheorghe -Echipamente de bucatarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona urmatoarele echipamente: Lot nr. 1: Dotari bucatarie ?Cod CPV 39700000-9Lot nr. 2: Echipamente pentru spalare-curatenie(2 buc masini de spalat, 2 buc. aspiratoare, frigider, uscator, calandru electric) ?Cod CPV 42716110-2Lot nr. 3: Echipamente ajutatoare(scaune rulante, carje, bastoane, dispozitive de ridicre pt. baie)- Cod CPV 33141720-3Lot nr. 4: Mobilier urban ?Cod CPV 34928400-2
II.1.6) CPV: 39700000-9 - Aparate de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 105, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie pentru participare 2100 lei.Pe loturi: Lot nr. 1: Dotari bucatarie ?1040 leiLot nr. 2: Echipamente pentru spalare-curatenie ?400 leiLot nr. 3: Echipamente ajutatoare - 400 leiLot nr. 4: Mobilier urban ?260 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 84-88 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, acest virament se va face in contul RO51TREZ2565006XXX000146 al Municipiului Sfantu Gheorghe. Codul de inregistrare fiscala al Autoritatii Contractante: 4404605. Garantia de participare se poate contitui prin ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. In cazul depunerii unei file CEC se va mentiona contul RO41RNCB0124038019450011. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantul contestator, suma de 1% leiin conformitate cu prevederile art. 2781 , alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratieprivind eligibilitatea Anexa nr. 9-Decl. privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 dinOUG 34/2006-prezentare Anexa nr. 10-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -prezentare Anexa nr. 10/1-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 -1.Completare si prezentare Anexa nr. 10/3, Declaratia se solicita de laofertant/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator, Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Antal Arpad Andras - PrimarSztakics Éva Judit - viceprimar , presedintele comisiei de evaluareBalint Jo;zsef ? viceprimarVeres Ildiko; -director executivBaki Éva- Sef birou proiecte, membru comisieMolnar Katalin- consilier juridicBaksai Edit- consilier juridic, membru comisieTanko; Vilmos- director DAS, membru comisieSandor Jo;zsef - membru comisieConsilieri locali: 1. BALINT IOSIF2. BERECZKI KINGA3. BODOR LO;RAND4. FAZAKAS MIHAIL5. FERENCZ CSABA6. GAZDA ZOLTAN7. GURUIANU MADALIN-DORU8. IVAN NICULAE-GHEORGHE9. KATO BÉLA10. KERESZTÉLY IRMA11. KLARIK ATTILA12. KOVACS ISTVAN13. MIKLO;S ZOLTAN14. MILD ZOLTAN15. NEMES TIBOR16. PARVAN RODICA17. PETHO ISTVAN18. SERBAN VALERIU19. SZENTES ADAM20. SZTAKICS ÉVA-JUDIT21. TAKO; IMRE-Prezentare indeplinire obligatiilor fiscale-Prezentare formulare tip emise de organismele competente valabile pentru demonstrarea situatieiobligatiilor scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertei: - Bugetul de stat (bugetul consolidat)- Bugetul local- Nota: Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Codului Fiscal cu modificarile sicompletarile ulterioare -Document prin care se va dovedi ca are ca activitate domeniul ce face obiectul contractului de furnizare/servicii din prezenta documentatie-prezentare Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe Langa Tribunalul teritorial.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitare, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii-Documente edificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, emise de autoritatile competente din tara, sau declaratii pe propria raspundere-Persoane juridice /fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident(in traducere legalizata).Se va prezenta un certificat de rezidenta fiscala, pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri pentru ultimii trei ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, operatorul economicare obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeazasa le subcontracteze, datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, si acordurile prealabile de subcontractare incheiate, Informatii privind asociatii.In cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa seindeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic ? liderulimputernicit are obligatia de a preciza partea/partile din contract care vor fiexecutate de asociati, datele de recunoastere ale asociatilor propusi, siacordurile de asociere incheiate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 14:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer