Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari in cadrul proiectului: ? Reabilitare DJ 252, Huruiesti ? Gaiceana ? Parincea ? Bibiresti ? Buhoci, km 75+300? 130+100, judetul Bacau?, cod SMIS: 1012


Detaliu pentru invitatia numarul 326023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL BACAU
Numar invitatie: 326023/08.05.2012
Denumire contract: Dotari in cadrul proiectului: ? Reabilitare DJ 252, Huruiesti ? Gaiceana ? Parincea ? Bibiresti ? Buhoci, km 75+300? 130+100, judetul Bacau?, cod SMIS: 1012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL BACAUCod fiscal: 4455510, Adresa: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Telefon: 0234-537200, Fax: 0234-535012
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Marasesti nr.2, Bacau, Romania, cod postal: 600017, telefon: +40 234537200, fax: +40 234535012, persoana de contact: Mariana Mitruti
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante Calea Marasesti nr.2 Bacau
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari in cadrul proiectului: ? Reabilitare DJ 252, Huruiesti ? Gaiceana ? Parincea ? Bibiresti ? Buhoci, km 75+300? 130+100, judetul Bacau?, cod SMIS: 1012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari in cadrul proiectului: ? Reabilitare DJ 252, Huruiesti ? Gaiceana ? Parincea ? Bibiresti ? Buhoci, km 75+300? 130+100, judetul Bacau?, cod SMIS: 1012, Domeniul major de interventie 2.1 ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene si strazi urbane - inclusiv constructia / reabilitarea soselelor de centura?
II.1.6) CPV: 34928340-3 - Panouri parazapada (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 392.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 4.827 lei si trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile (in conformitate cu perioada de valabilitate a ofertei) de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia poate fi constituita : a) Prin Scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documetatia de atribuire (Formular nr.14)b) Prin virament bancar: Ordin de plata in contul autoritatii contractante. Contul IBAN al autoritatii contractante este RO51TREZ0615006XXX000208, deschis la Trezoreria municipiului Bacau cod fiscal 4455510In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma stabilita prin art. 278^1 din OUG 34/2006 actualizata in cuantum de 2.413 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA.Modul de constituire: - Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- Prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea, completare Formular nr. 1Declaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Formular nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006, completare Formular nr. 2Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau copie lizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerintele referitoare la obligatiile de plata sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensatiilor, aprobate de catre organele competente in domeniuPentru tertul sustinator se solicita Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 lit.a), c1) si d).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006, completare Formular nr.3Operatorii economici participanti la procedura: Ofertantul /Ofertantul asociat /Subcontractantul /Tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Benea Dragos ? presedinteCosa Maricica ? vicepresedinteBraneanu Dumitru ? vicepresedinteMitruti Mariana ? Sef Serviciu Achizitii PubliceJuncu Ioan ? responsabil achizitii publiceDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, completare Formular nr.4Certificat de participare ca oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, privind punerea in aplicare a cerificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, completare Formular nr.5 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in copie conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate Certificatul constatator in original sau copie legalizata, daca a prezentat respectivul certificat in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici, trebuie sa fie de minim: 450.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii., In cazul in care anumite parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit se vor indeplini de catre unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., In cazul in care oferta este depusa de o asociere, pentru fiecare asociat se vor prezenta toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala, precum si orice alte documente solicitate asociatiilor in cadrul Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociere, Autoritatea Contractanta solicita autentificarea asocierii conform prevederilor legale, pana la data incheierii contractului de achizitie publica. Se va atasa copie lizibila ?conform cu originalul? dupa certificatul ISO 9001:2008 sau certificate echivalente.Nu se admit operatori economici care sunt in curs de implementare a standardului ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer