Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500132 / 11.06.2010 cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 3 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI CIRLIBABA, JUDETUL SUCEAVA: 1. Modernizare drumuri comunale in com. Cirlibaba; 2. Infiintare si dotare a unui


Detaliu pentru invitatia numarul 326226
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Carlibaba (Consiliul Local Carlibaba)
Numar invitatie: 326226/09.05.2012
Denumire contract: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500132 / 11.06.2010 cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 3 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRUDEZVOLTAREA COMUNEI CIRLIBABA, JUDETUL SUCEAVA: 1. Modernizare drumuri comunale in com. Cirlibaba; 2. Infiintare si dotare a unui centru de asistenta dupa programul scolar After school - Cirlibaba; 3. Dotare cu sistem audio si lumini a ansamblului "Bujor de munte" din cadrul caminului cultural, din com. Cirlibaba, jud. Suceava.?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Carlibaba (Consiliul Local Carlibaba)Cod fiscal: 4326906, Adresa: Cirlibaba Noua nr. 83, Carlibaba, Telefon: 0230575802, Fax: 0230575906
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Cirlibaba Noua nr. 83, Carlibaba, Romania, cod postal: 727110, telefon: +40 0230575802, fax: +40 0230575906, persoana de contact: Ilie Tironiac
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cirlibaba Noua nr. 83, Carlibaba, Romania, cod postal: 727110
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500132 / 11.06.2010 cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 3 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRUDEZVOLTAREA COMUNEI CIRLIBABA, JUDETUL SUCEAVA: 1. Modernizare drumuri comunale in com. Cirlibaba; 2. Infiintare si dotare a unui centru de asistenta dupa programul scolar After school - Cirlibaba; 3. Dotare cu sistem audio si lumini a ansamblului "Bujor de munte" din cadrul caminului cultural, din com. Cirlibaba, jud. Suceava.?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500132 / 11.06.2010 cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 3 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRUDEZVOLTAREA COMUNEI CIRLIBABA, JUDETUL SUCEAVA: 1. Modernizare drumuri comunale in com. Cirlibaba; 2. Infiintare si dotare a unui centru de asistenta dupa programul scolar After school - Cirlibaba; 3. Dotare cu sistem audio si lumini a ansamblului "Bujor de munte" din cadrul caminului cultural, din com. Cirlibaba, jud. Suceava.?. Se vor achizitione: 1.Achizitie mobilier si articole de uz didactic si dotari PSI pentru dotarea unui centru de asistenta dupa programul scolar After school si2.Achizitie sistem audio si de lumini profesionale? pentru dotarea cu sistem audio si lumini a ansamblului "Bujor de munte" din cadrul caminului cultural
II.1.6) CPV: 39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 173, 629 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1= 2600 leiLot 2= 840 leiGarantiei de participare se va constitui conform prevederilor art. 86 alin.(1) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, astfel pentru: 1. Scrisoare de garantie pentru participare la licitatie: se poate folosi Formular nr. 4.Garantia trebuie sa fie irevocabila, sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.2. Ordin de plata in contul achizitorului RO06 TREZ 5972 1450 2040 1XXX deschis la Trezoreria Vatra Dornei, CUI 4326906.In situatia in care se opteaza pentru constiuirea garantiei de participare prin ordin de plata in contul autoritatii contractante ofertantii au obligatia de a realiza viramentul astfel incat la data si ora prevazuta pentru deschiderea ofertelor garantia sa devina efectiva.3. Depunere de numerar la casieria autoritatii contractante.! Nu se accepta fila CEC.Prevederile art. 2781 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se aplica in masura in care CNSC respinge contestatia formulata de catre un operator economic.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conform art. 431 din OUH 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare reprezinta 5% din valoarea contractului si se constituiepe o perioada care nu va depasi cu mai mult de 14 zile data incheierii procesului-verbal de receptie la finalizarea furnizarii produselor, intr-un cont deschis pentru autoritatea contractanta si inchis pentru operatorul economic, pe intreaga perioada de valabilitate a contractului, incepand cu data semnarii contractului.b) Garantia de buna executie se va constitui fie prin scrisoare de garantie de buna executie, fie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conform art 90 alin.3 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea. - Formular nr. 7 (in original)Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi depus si de catre tertul sustinator (daca este cazul).2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Formular nr. 8 (in original)Vor fi exclusi ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi depus si de catre tertul sustinator (daca este cazul).-Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala (Directia Generala a Finantelor Publice a judetului) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, in copie conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local si alte venituri ale bugetului local ? eliberat de Primaria locala (Directia de Buget, Contabilitate si Fiscalitate), in copie conform cu originalul, aflat in perioada de valabilitate la data depunerii ofertei din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se vor prezenta, dupa caz, toate actele doveditoare obtinute pentru inlesniri, esalonari, etc. la plata si toate ordinele de plata cu care s-au efectuat platile pentru inlesnirile sau esalonarile la plata pentru bugetul de stat (copii legalizate), comisia avand dreptul de a solicita originalele pentru confirmare.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica- Formular nr. 5 (in original)4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta- Formular 314(in original)5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 691 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare- Formular nr. 24(in original)Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii Contractante sunt: Pavel Tironeac - viceprimar; Gabor Ioan ? referent urbanism, Mihai Matei ? jurist.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentele ce atesta situatia personala a ofertantului. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluicare sa contina informatii de identificare ale firmei, domenii de activitate, fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d) ? g) din Legea 26-1990, in copie conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertei din care sa rezulte obiectul de activitate principal / secundar al operatorului economic.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.In situatia in care un grup de operatori economici depune o oferta comuna (asociere), fiecare membru al grupului de operatori economici care depune oferta comuna trebuie sa prezinte documentul.2.Persoane juridice /fizice straine: Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente solicitate: - documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale.2. Cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani . Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie: pentru lotul 1 de minim 260.000 lei si pentru Lotul 2 de minim 84.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
49
Descriere: II.1.1 pentru termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim, respectiv 49 pct;pentru alt termen de livrare, punctajul se calculeaza astfel: Pto = (to minim/ ton) x 49. Livrarea produselor se va face in termen de minim 10 zile calendaristice si maxim 60 zile calendaristice de la emiterea ordinului de livrare de catre autoritatea contractanta.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2012 12:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer