Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500133 / 05.11.2010


Detaliu pentru invitatia numarul 319577
Detaliu invitatie
Tip legislatie: -
Autoritate contractanta: Comuna Calafindesti (Primaria Comunei Calafindesti)
Numar invitatie: 319577/10.01.2012
Denumire contract: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500133 / 05.11.2010
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Calafindesti (Primaria Comunei Calafindesti)Cod fiscal: 6552870, Adresa: Primaria comunei Calafindesti, Calafindesti, Telefon: 0230281290, Fax: 0230281290
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Calafindesti, comuna Calafindesti, c.p. 727105, judetul Suceava.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Calafindesti, comuna Calafindesti, c.p. 727105, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500133 / 05.11.2010
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI in cadrul Proiectului nr: C322010913500133 / 05.11.2010 cu titlul ?PROIECT INTEGRAT CU 5 ACTIUNI DE INVESTITII PENTRU DEZVOLTAREA COMUNEI CALAFINDESTI JUDETUL SUCEAVA: 1. Canalizare si statie de epurare; 2. Alimentare cu apa; 3. Modernizare 3, 7 km drumuri comunale; 4. Modernizare Ateneu Popular Calafindesti 5. Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar, tip after school, in localitatea Calafindesti, comuna Calafindesti, judetul Suceava.?
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 338, 287 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificareDecl priv elig in conf cu prev art.180, Decl priv nein in sit prev la art.181 din O.U.G.nr. 34/2006, Cert de atest fis pt pers jur elib de ANAF, Cert de atest fisc pt pers jur priv indep oblig exig de plata catre bug local, elib de Prim loc, Decl priv cal de part la proc de achiz publ, Certif de part la proc cu of ind, Decl priv nein in sit prev art 69^1 din OUG 34/2006, Cert const emis de ORC, Fisa de inf gen, Bil contab la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, Cifra medie anuala de af. pt. ultimii 3ani incheiati(2008, 2009, 2010)treb. sa fie in lei: minim 140.436 ptLOT1, 19160 ptL2, 33054 ptL3, 8616 ptL4, 20316 ptL5, 2016 ptL6, 35940 ptL7, 46000 ptL8, 2864 ptL9, 1430 ptL10, 104122 ptL11, 75500 ptL12, 9150 ptL13, 75000 ptL14, 12950 ptL15, 1280 ptL16, 1900 ptL17, 3200 ptL18, 63750 ptL19, 7500 ptL20, 8500 ptL21, 2000 ptL22, 1890 ptL23.Decl priv dot spec, utilajele, echipamentul tehnic, mijl de trans si alte mijl fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Termenul de livrare
49
Descriere: Descriere: II.1.1 pentru oferta care prezinta termenul de livrare cel mai mic se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare, respectiv 49 de puncte. II.1.2 pentru ofertele care prezinta alt termen de livrare, punctajul se calculeaza procentual astfel: Pto = (to minim/ ton) x 49 Nota: Termenul minim de livrare de la emiterea ordinului de livrare este de 10 zile calendaristice. Termenul maxim de livrare de la emiterea ordinului de livrare este de 60 de zile calendaristice.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Grat din SEAP.GP in lei: LOT1=1400, L2=190, L3=330, 4=80, L5=200, L6=20, L7=350, L8=460, L9=28, L10=14, L11=1000, L12=755, L13=91, L14=750, L15=120, L16=12, L17=19, L18=32, L19=630, L20=75, L21=85, L22=20, L23=18.GBE cf FDA
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret:
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.01.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.01.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 06.01.2012 17:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer