Achizitie publica - ?Dotari in cadrul proiectului ?Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in municipiul Vaslui?"
Detaliu pentru invitatia numarul 330675
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330675/28.06.2012
Denumire contract: ?Dotari in cadrul proiectului ?Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in municipiul Vaslui?"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL VASLUICod fiscal: R3337532, Adresa: Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Telefon: 0235-310999, Fax: 0235-315946
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Primariei Municipiului Vaslui, Strada Spiru Haret, nr. 2, Vaslui, Romania, cod postal: 730169, telefon: +40 23510999, fax: +40 235315946, persoana de contact: Apavaloaie Dorin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Birou Achizitii Publice, et. II, cam 210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Dotari in cadrul proiectului ?Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in municipiul Vaslui?"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari in cadrul proiectului ?Reabilitare si schimbare destinatie infrastructura pentru servicii sociale in municipiul Vaslui?, reabilitarea si schimbarea destinatiei cladirilor degradate Punct Termic ?Gara 2? si Centrala Termica ?Stefan cel Mare? cu suprafata utila de 669 mp, din municipiul Vaslui in vederea reutilizarii acestora, pentru a deservi unui Centru de zi pentru persoane de varsta a III a, pe parcursul a 26 luni, prin: ? Renovarea si refunctionalizarea Punct Termic ?Gara 2?? Renovarea si refunctionalizarea Centrala termica ?Stefan cel Mare?
II.1.6) CPV: 39151000-5 - Diverse tipuri de mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 134, 031 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare in cuantum de 2680 lei.Modalitatea de constituire: Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante ( scrisoare de garantie bancara) care se prezinta in original, pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire- Cand garantia se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul : RO20TREZ6565006XXX000251, deschis la Trezoreria Vaslui, confirmat (certificat) de catre banca emitenta, . Municipiul Vaslui, cod fiscal: 3337532.-Retinerea garantiei de participare, se va face, in conditiile prevazute de art.87, alin.1 din HG nr.925/2006 si in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 : In cazul depunerii unei contestatii, conf. Art. 278^1 alin.1 din OUG 34/2006: ? In masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, respinge contestatia, ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, urmatoarele sume: ?conform litera a)?- Restituirea garantiei se va face in conformitate cu art.88 al HG nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea-Certificateprivind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat si a impozitelor si taxelor locale-Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr.34/2006Nota: - Certificatele se vor prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006?Nota: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: 1) Primar ? ing. Vasile Paval2) Viceprimar ? ing. Neacsu Daniel3) Viceprimar ? prof. Valeriu Caragata4) Sef Serviciu Investitii, Achizitii Publice ? ing. Cristea Traian5) Director economic ? ec. Moruzi Titi6) Conform Ordinului ANRMAP 170/2012 si consilierii localicare aprobabugetul aferent necesar finantarii contractului-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat Constatator emis de ONRC.Nota 1: Certificatul se va prezenta in original sau in copie legalizata de notar sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Nota: 2. In cazul prezentarii Certificatului Constatator in copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de a fi declarat castigator, sa prezinte pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Fisa informatii generale ofertantPrezentare formular: ? Fisa informatii generale ofertant?
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au furnizat produse similare, pentru cel putin un contract, anexand un proces verbal de receptie.Se solicita: Prezentarea formularului: ?Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimi 3 ani?;
- Prezentarea copiei procesului verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 13:49