Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari la caminul cultural in comuna Criscior, judetul Hunedoara


Detaliu pentru invitatia numarul 319872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Criscior
Numar invitatie: 319872/02.02.2012
Denumire contract: Dotari la caminul cultural in comuna Criscior, judetul Hunedoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna CrisciorCod fiscal: 4468331, Adresa: Comuna Criscior, str. Plopilor nr 6, judetul Hunedoara, Criscior, Telefon: 0254/616367, Fax: 0254/616366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Criscior, str. Plopilor nr 6, judetul Hunedoara, Criscior, Romania, cod postal: 337200, telefon: +40 254616367, fax: +40 254616366, persoana de contact: Silvia Elena Coroi
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Criscior, str. Plopilor nr 6, judetul Hunedoara, Criscior, Romania, cod postal: 337200, telefon: +40 254616367, fax: +40 254616366, persoana de contact: Silvia Elena Coroi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari la caminul cultural in comuna Criscior, judetul Hunedoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Aparatura confort termic, Scaune, Proiector si panza proiectie, Sonorizare, Instrumente muzicale, astfel: Chitara rece, Chitaraelectrica+amplificator+procesor, Vioara, Sintetizator digital, Acordeon, Podium, Camera foto-video, Dulapuri
II.1.6) CPV: 32342410-9 - Echipament de sonorizare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiea de participare: LOT1:156 lei, LOT2:297 lei, LOT3:114 lei, LOT4:476 lei.Garantia de participare se poate constitui prin : - scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original sau ordin de plata, confirmat de banca emitenta, in original.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii(subcontractantii nu constituie garantia de participare)NOTA: In cazul ofertantiilor din categorie IMM garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizta in documentatie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)-Formulardin sectiunea Formulare2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.A . Ofertantul /candidatul /ofertantul asociat/subcontractantul care are drept membrii in cadrul consiliului de administractie/ organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, cu persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire (conflict de interese)Persoane cu functii de decizie in cadrul Primariei Comunei Crisciorin ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Furdui Ovidiu-Ilie - PrimarGorcea Florea Nicolae - ViceprimarTebies Ramona-Nicoleta - Responsabil achizitiiDoica Ioan - Secretar comunaMic Valentin - ContabilStefan Gentiana - Consilier juridic3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12ANota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular 12B5. Certificat privind calitatea de participare la licitatie, Formular nr.12 CAutoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare din situatiile prevazute in declaratie.Se solicita certificate fiscale in original sau copii legalizate pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale din care sa reiasa situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se solicita Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta aceste documente. 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Prezentarea acestuidocument reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lor va duce la respingerea ofertei ca fiind neconforma.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale privind societatea- Formular nr. 3 "Informatii generale"Copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul a bilantului contabil pe anul 2010, vizat si inregistrat la organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita completarea Formularul 12G ? Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Daca nu este cazul se va preciza acest lucru in cadrul formularului. In cazul subcontractarii se va prezenta si Acordul de subcontractare.In cazul ofertelor depuse de o asociere de operatori economici, se solicita prezentarea Acordului de asociere, de catre toti asociatii.Se va completa o?Declaratie pe propria raspundere privind respectarealegislatiei de protectia mediului?.Se va completa - Formular 10 - ?Declaratie pe propria raspundere privind respectarealegislatiei de securitate si sanatate in munca?.In cazul unei asocieri aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati., Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Oferantul va prezenta cel putin o copie de pe contract/contracte de livrare, procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala, recomandari din care sa reiasa ca au fost furnizateproduse / produse similare.Pentru personalul de conducere se vor prezenta CV-urile, copii dupa diplomele de studii.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului si modul de asigurare al service-ului in perioada de garantie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se obtine de pe SEAP in mod gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.02.2012 16:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer