Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Dotari la Centru de informare turistica in cadrul proiectului ? Dezvoltarea si marketingul srviciilor turistice in comuna Salciua?


Detaliu pentru invitatia numarul 320285
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Salciua (Consiliul Local al Comunei Salciua)
Numar invitatie: 320285/16.02.2012
Denumire contract: Dotari la Centru de informare turistica in cadrul proiectului ? Dezvoltarea si marketingul srviciilor turistice in comuna Salciua?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Salciua (Consiliul Local al Comunei Salciua)Cod fiscal: 4613300, Adresa: sat Salciua de Jos, nr.62, Salciua, Telefon: 0258-788740, Fax: 0258-788600
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: sat Salciua de Jos, nr.62, Salciua, Romania, cod postal: 517648, telefon: +40 258788740, fax: +40 258788600, persoana de contact: VASILE LOMBREA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul primariei Salciua - Sala de sedinte , comuna Salciua, sat Salciua de Jos , nr. 62 , judetul Alba , persoane de contact Lombrea Vasile , Bunea Angela Aurica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari la Centru de informare turistica in cadrul proiectului ? Dezvoltarea si marketingul srviciilor turistice in comuna Salciua?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: DOTARI ? CENTRU DE INFORMARE TURISTICA (mobilier , calculatoare de birou , multifunctionale, aparat telefonie fixa, echipamente si dotari pentru siguranta la foc si antiefractie, aparat aer conditionat , panouri de informare, firma luminoasa , materiale de promovare, realizat site si achizitionat domeniu ) in cadrul proiectului DEZVOLTAREA SI MARKETINGUL SERVICIILOR TURISTICE INCOMUNA SALCIUA, SAT SALCIUA DE SUS , JUDETUL ALBA
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 338 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.144 lei defalcat pe loturi: - Lot 1 = 180 lei- Lot 2 = 276 lei- Lot 3 = 18 lei- Lot 4 = 39 lei- Lot 5 = 1.158 lei- Lot 6 = 473 leiModuldeconstituire: - Scrisoaredegarantieeliberata de o instiutie bancara sau de o societate de asigurariin favoarea autoritatii contractante , in original (Formular H)- Ordin de plata in contul autoritatii contractante sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de banca pana la data si ora deschiderii ofertelor: cod fiscal 4613300 cont RO16TREZ0065006XXX001047, deschis la Trez. Ors.Cimpeni.- in numerar prin dep. la casieria aut. contr.( in cazul in care un ofertant depune oferta pe mai multe loturi, val. garantiei de participare va fi depusa cumulat pe loturile respective).Perioada minima de valabilitate a garantiei de participare este de 3 luni respectiv 90 zile de la data limita de depunere oferte.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Se va completa Formularul A din SECTIUNEA III - FORMULARE, (incadrarea in situatia prevazutala art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Se va completa FormularulB din SECTIUNEA III ? FORMULARE?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006? cu modificarile si completarile ulterioareCerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Conform Ordin nr. 314/2010 al Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice ? se va completa formularul B1 din Sectiunea III FORMULARCerinta nr. 4Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, , copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta 6Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 Se va completa FormularulN din SECTIUNEA III ? FORMULAREDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Persoana cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante este primarul comunei Lombrea Vasile, precum si comisia de evaluare compusa din : Bunea Angela Aurica , Carja Delia, Gog Vasile, Baciu Norica Elena, Bora Dorel . Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.la pct. II.1.6 din SECTIUNEA I ? FISA DE DATE A ACHIZITIEI si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerintele privind situatia personala si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie indeplinita de fiecare asociat si constituie conditie de calificare.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuirecertificatul constatator in original sau copie legalizatapentru conformitate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind cifra de afaceri globala Prezentare fisa de informatii generale, Formularul C din SEC. III ? FORMULARE, care vizeaza activitatea din cel putin ultimii trei ani(2008-2010)sa fie de minim dupa cum urmeaza Lot1=18000lei , Lot2=27600lei, Lot3=1800lei, Lot4=3990lei, Lot5=115830lei, Lot6=47300lei.Curs mediu BNR pt anul 2008 1euro=3, 6827lei, pt anul 2009 1euro=4, 2373lei, pt anul 2010 1euro=4, 2099lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind experienta similara.Se va completa Formularul D din SECTIUNEA III - FORMULARE, Cerinta nr. 2Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.Se va completa FormularulE din SECTIUNEA III ? FORMULARE, Cerinta nr. 3In cazul in care livrarea produselor se doreste a fi si subcontractate pe specialitati, subcontractantii nominalizati vor prezenta numai Formularul C, care sa aiba profil de activitate in domeniu.Se va completa Formularul CSe va completa Declaratia privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraFormular M. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz, ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexa la contractul de achizitie publica. Modelul acordului de subcontractare conform Formular O ., Cerinta nr. 4ResursetehniceFormularul F din SECTIUNEA III ? FORMULARE) cuechipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare.Formularul F din SECTIUNEA III ? FORMULARE Cerinta nr. 1CertificatdeatestareISO-9001 Sau echivalent, care sa ateste existenta sistemului de management de calitate conform standardului mentionat in domeniul de activitate pentru fiecare lot participant. Nu se accepta ? in curs de certificare?.Acest Certificat se va prezenta in copie lizibila, semnata si stampilatade reprezentantul legal cu mentiunea ?Conform cu originalul?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP - atasata prezentei invitatii de participare sau de la sediul autoritatii contractante la adresa sat Salciua de Jos , nr.62 , comuna Salciua , judetul Alba, email [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 15.02.2012 09:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer