Achizitie publica - Dotari mansardare Corp C 2
Detaliu pentru invitatia numarul 339989
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339989/23.11.2012
Denumire contract: Dotari mansardare Corp C 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Stefan cel Mare SuceavaCod fiscal: 4244423, Adresa: str. Universitatii, nr. 13, Suceava, Telefon: +40 330103703, Fax: +40 330103703
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Universitatii, nr. 13, corp E, et. 1, camera 135, intre orele 8:00 si 16:00, de luni pana vineri, Suceava, Romania, cod postal: 720229, telefon: +40 2302161478525
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, corp F, sala de sedinte, etaj II, str. Universitatii nr.13
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Dotari mansardare Corp C 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari mansardare Corp C 2? (Achizitionare tehnica de calcul)
II.1.6) CPV: 48822000-6 - Servere pentru calculatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 939.65 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in suma de: pentru Lotul 1 este in suma de: 1.000 lei ; Garantia de participare pentru Lotul 2 este in suma de: 55 lei si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Furnizorul va alege prin documentele de ofertare forma de constituire a garantiei de participare conform H.G. nr. 925/2006, art. 86 sau depunerea la casieria universitatii a sumei in numerar.Se poate utiliza Formular nr. 11.Contul pentru depunerea garantiei de participare: RO 57 TREZ 5915 005X XX00 2307 ? Trezoreria Suceava, CUI: 4244423
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie perceputa castigatorului va fi in valoare de5 % din valoarea contractului fara T.V.A. si se va restitui la finalizarea integrala si in termen a contractului.Aceasta se va constitui la incheierea contractului intr- una din formele prevazute la art. 90 /H.G. 925/19.07.2006. Pentru scrisoare bancara se poate folosi modelul anexat la prezenta doc de atrib Cap. Formulare Formular nr. 19.Cont nr. RO12 TREZ 5915 0460 1X00 0335, CUI 4244423, Trezoreria Suceava
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180/OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12A Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator. Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Prezentarea Formularului nr. 12BDaca este cazul, documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c1) si lit. d) din O.U. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare vor fi depuse si de tertul sustinator. Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea Formularului nr. 12C.Cerinta nr. 4 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010.Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta nr. 5 Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea Formularului nr. 69Daca este cazul, se va completa si de tertul sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Rector: prof. univ. dr. ing. Valentin POPADirector general administrativ: ing. Catalin VelicuSef birou achizitii publice: jr. Eugenia MunteanuOficiu juridic: jr. Delia BancuComisia de evaluare a ofertelor va avea urmatoarea componenta: Presedinte cu drept de vot jr. Eugenia MUNTEANUMembru adm. fin. Ramona PRAZNITCHIMembru adm. fin. Erica BLAHU Cerinta nr. 1 Pentru persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator (sau echivalent), in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele din acesta sa rezulte ca obiectul de activitate are corespondent in CODUL CAEN din certificatul constatator emis de ORC si obiectul contractului.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice /fizice straine. Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau legalizat la notar sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.In etapa evaluarii ofertelor, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata in cazul in care nu l-a prezentat initial in aceasta forma. Solicitarea se va face inainte de transmiterea rezultatului privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1?Fisa de informatii generale? despre ofertant, cu prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau Biroul Achizitii Publice, Universitatea Stefan cel Mare din Suceava, str. Universitatii nr. 13, corp F
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 15:16